Post has published by Yazfein
Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 70 total)
  • Rollspelare

Han skrattar till igen och lutar sig mot ett fönster medan han verkar fundera lite. Kort där efter knackar det på dörren, han öppnar och färsk frukt av olika slag, en flaska med vin och en flaska med vatten hålls in stående på en bricka. Utan ett tar han emot den. Ställer den bredvid sig och stänger dörren igen. “Så kan man se det. Men vi bara pratar än så ni är inte skyldig mig något…” Det fanns ett dolt ord där i slutet men han lät det hänga i luften.

“Det kan vi alltid testa om det är vad hela ni önskar och vill.  Men vad är det ni döljer under er täckande huvudbonad? Jag tror det är en del av det som gör ni reagerar så på ordet halvblod…” Han höll fram brickan med frukt och vatten mot henne, lät den mer demoniska auran och styrkan i den sippra fram. Löftet om kraft och styrka svävade runt honom. Inte ett löfte om att han hade det utan att han kunde erbjuda henne det.

“Om jag gissar rätt beror det på vad ni gömmer inom er, det ni försöker stänga inne men som sipprar ut när sprickor bildas i fängelset där inne.” Han ställer ifrån sig brickan även om hon inte tagit nått från den och pekar med ett finger mot hennes hjärta för att visa det har inom henne han menade hon hade ett fängelse.

• Rollspelare

Isla hade väl ännu inte funnit någon användning av hans ord, nej de verkade som mer förvirra henne och visst var hon förståndig nog att inte ge sig in i att tro på vad han kan tänkas säga.
    Känslan som spred sig över henne var en som lockade, hennes mänskliga jag försökte stänga den ute men det var inte helt lätt att göra det. Den där närvaron som fanns där i kroppen som ville leta sig fram.
    -“Vad jag gömmer, det har inte ni med att göra. Jag använder min huvudbonad för att visa vad jag är.” Det var förvisso sant, men hon lät sig sällan ta av den mer än när hon var ensam.

Hon kände den där lockande auran i luften, men hon lutade sig tillbaka och armarna ännu korsade. Speciellt så var hon noga med att inte ta något från fatet, det var ju att hon visste vad det kunde komma med om hon gjorde det.
    -“Det vore nog rättvist mot världen där utanför.. att dräpa er vore göra dem alla en tjänst.” För visst förstod hon att det som satt framför henne var långt mer än hon är kapabel att ta hand om på egen hand.

Hon tippade huvudet något så när framåt som för att se ner på sig, undrade vad som han syftade på. För hon hade inget fängelse och hon lät ena handen placeras över bröstet för att känna hjärtat bulta, snabbare än det brukar.
    Vred lite på sig där hon satt, för att det handlade om att det fanns ju det är som lockades hos honom som fick hennes egna kropp att vara så varm, het och framförallt släppte den där doften ifrån sig som hon försökte locka honom till sig.

• Rollspelare

“Men om jag visar vad jag gömmer eller del av det? Vore synd på droskan om jag skulle visa allt. Och ni kan fritt dricka och äta av detta. Jag är inte så…patetisk jag sjunker så lågt att binda till mig för att erbjuda dryck eller mat. Sådant sker bara från svagare varelser. Jag? Jag erbjuder långt större saker än så, kraft och styrkan för att använda som man vill. Mot andra av deras sort eller vår sort.” Han flinar igen och håller fram flaskan med vatten mot henne.

“Drick och svalka er Isla, jag tror inte jag vill avsluta detta samtal än på ett tag. Jag undrar om templet vet vad som döljer sig i dina ådror? Om de gör det så är de hycklare för att inte berätta för dig. ” Sen skrattar han igen åt hennes ord om rättvisa.

“Vem har gett dig ansvaret att bestämma vad som är rättvist? Templet? Eller sa de att det var en högre makts beslut?” Hans röst är road och nästan lite barnslig vid hans ord. Det var många frågor från honom men han hade på ett sätt nästan glömt vad han sagt i början.

Ett slugt leende syns på hans läppar innan han långsamt lutar sig närmare henne, låter känslan och doften av styrka skölja över henne, inte hennes förförande doft utan en rå lust och åtrå. Det var inte hans specialitet men han kunde låta andra runt honom känna den åtrå som var mer djurisk och som fanns inom honom.

• Rollspelare

-“Vad som gömmer sig hos er, nej. Jag klarar mig utan att veta.” Hon skakade på huvudet, för visst

fanns det en tanke om att vilja få veta. Däremot så verkade det som om det där nyfikna, som en gång funnits hos henne hade gömts undan för mycket länge sedan så att man kunde nog inte annat än hoppas att det fanns kvar.
    Så de där med att binda med ord, det kunde tänkas finnas hos honom? Hon sträckte ut ena handen och fångade flaskan.
    Tyst, men inte ett ljud lämnade henne. Hon luktade på innehållet innan hon vågade sig på att svalka sig med vätskan där i.

-“Om några vet, så är det dem som tagit hand om mig från en ålder som jag inte minns något från.” Hon var ärlig i det, det fanns en tanke där och hon kunde inte minnas sina tidigaste år. Hon visste däremot att hennes ungdom hade kommit med bekymmer. -“Så vad som gömmer sig i mina ådror, har ingen betydelse. Vad som ger mig rätt att döma, är den bok som bär på ord som vi ska följa.” För att hon hade nog en bok, den vilade alltid i hennes packning. En som hon inte bar med sig utan den huserade på värdshuset.

Hon bet sig så där i läppen när hon kände hans närhet. Och handen letade sig ut som för att försöka pressa honom tillbaka på sin plats, då hon kände den mänskliga sidan bli äcklad, medan den andra vaknade och verkade önska sig mer. Så där girigt som det kunde bli.
    -“Sitt still.. och håll er där..” Hon fnyser, rösten på väg att spricka och man kan tydligt se hur hennes fria hand hade hamnat så att hon just nu faktiskt smekte sig innanför klädseln mellan låren.
    Brösten visade tydligt på hur upphetsad den egna kroppen var, och andning påverkad och tung. Hon var nära på att krypa ur sin egna klädsel där hon sparkar av sig på fötterna.

• Rollspelare

“Avtal är bindande när de yttras rätt och i samförstånd…jag behöver inte lura någon till det.” Innehållet i flaskan var klart och kallt vatten även om det kanske inte svalkade så mycket nu. Han är stilla så där nära henne, försöker se hennes ögon genom tyget. Men än rör han inte vid henne utan håller de där för centimetrarna mellan sig och hennes hand.

“Så om jag haft en annan bok som säger emot din, ger den mig då rätt att dömma er? Vad är det nu räds att få veta eller släppa fram?” Hans röst hade tagit en mörkare ton, men det var nästa som två röster pratade samtidigt nu, mannen som satt där och något mer djuriskt som dolde sig bakom allt. Två varelser i samma hus och kropp. Nu lutar han sig närmare henne, låter handen röra vid hans bröstkorg, känna värmen och slagen från hjärtat där under hans hud.

“stanna? Åhh du talar två språk med mig nu Isla, dina rörelser och kropp säger mig du begär mer så mycket mer. Medan din röst försöker hålla dig flytande. Du lilla varelse, ge efter denna gången, låt allt flöda, jag håller det här med oss. Bara för mig att njuta av och för er njuta som aldrig för. Hänge er åt vad som vill ut, ta girigt för er.” Hans röst är ett dovt muller blandat med den mänskliga rösten medan hans ögon börjat glöda som av eld.

• Rollspelare

Hon försökte hålla ordning på tankarna, och speciellt som hennes kropp gjorde saker som hon inte var beredd på. Nej, hon försökte hålla sina händer åt sig och hon drog då upp händerna så att hon placerade dem i sitt knä, fingrarna på ena handen alldeles fuktiga.
    Hon fångade upp flaskan med vatten igen, försökte då fukta sin strupe. Inte lyssna på de ord som han yttrar mer än de som hon faktiskt vill svara på.

-“Ingen annan bok är att lyssna på, det är enbart de orden som är att lyssna på..” Just nu fick hon ärligt säga att hon saknade sin bok. Andningen åter flämtande där hon sitter och hon gjorde sitt för att hålla kontroll över sin kropp men nog är det att den framför henne lockade.

Hon upptäckte hur hon sparkat av sig på fötterna, och snart lät stryka sig över ansiktet med ena handen men inte utan att smaka på sina fuktiga fingrar på vägen. Hon rös, hela hon njöt av smaken och hon lät sig stryka bak sin huvudbonad så att ögonen kom att vakna till liv där de möter hans eldröda.
    De egna ögonen var någonstans mellan rosa och rött, men inte mer lysande än att man skulle kunna se den tonen i dem.

Hans rös kittlade de svagt spetsiga öronen. -“Ni gör er bäst i att låta mig vara.. Arzin..” Rösten mjuk, honungslen och hon fäster blicken i hans. Ena benet höjde hon och skulle söka in foten mellan hans ben, stryka honom oblygt mellan dem om han inte knuffade undan hennes fot.

• Rollspelare

“Det finns många böcker som säger mycket Isla. Varför, varför är det bara dessa ord man ska lyssna på? Och varför skulle det vara bäst för mig? Ni sitter här och försöker förneka att er kropp vill ha mig…” Han blundar till och andas ut i ett dovt stön när hennes fot rör sig upp längs hans ben för att oblygt rör vid honom. Han lutar sig mer över henne där han nu står upp, lägger en hand mot väggen bredvid hennes huvud, hans andra hand försöker fånga hennes hand som  just rört vid hennes läppar. Om hon får tag i den och hon låter honom kommer han föra den till sina läppar. Låta varje fingertopp mjukt röra vid hans läppar. Allt medan han hela tiden håller sin blick låst i hennes.  Han ler mjukt och slickar sig om läpparna med ett svagt skratt.

“Där är du… Även om hon inte erkänner dig så ser jag dig…” Det var som om han pratade med någon annan där. Inte den som satt framför honom utan den som befann sig låst inne i henne. Hans kropp och värme bara centimetrar från henne nu, flyttar sin hand för att låta den vila mot hennes haka om hon låter honon. Tumme och pekfinger som håller ett fast men ändå mjukt grepp så hon måste se upp mot honom. “Utsökt…”

• Rollspelare

Isla försökte göra motstånd, det var något som kändes omöjligt som kroppen rörde sig som den själv önskar. Och när hon lyckats locka honom att ge ifrån sig ett lustfyllt läte fick det henne att nästan skälva av situationen. Hon fnyser däremot, verkade som om att hon inte alls var beredd på det här.
    -“Orden.. där.. är vad han sagt.” Det är vad hennes nu påstådda gudom nu sagt åt dem att följa. Den högre makt som hennes order tror på som fick dem att hålla världen allt mer ren från de monster som finns i den.

Hennes hand fångas av honom, inget motstånd och bet sig i läppen när hon blickade upp på honom efter att hennes hand blivit kysst, fingertopparna pirrade så behagligt. Handen föll till hennes knä, och lät hålla blicken i hans. Hennes allt mer demoniska form höll sig ändå inlåst i det att det inte läckte ut mer än de där ögonen som då speglade vad hon kan tänkas vara.

Hon darrade nu på underläppen, hennes ena hand sträcktes ut och skulle villigt smeka honom över byxorna om han inte förflyttade den, eller sig. Det var som om att hon inte kunde hjälpa det. -“Ja.. känner.. allt hur ni önskar mig.. Arzin.” Viskar hon fram, rösten hade en annorlunda klang än tidigare som om att det just är någon annan som vaknat där i.
    Leendet som började växa fram på hennes läppar är mer självsäkert än tidigare.
    Hon sökte upp den fria handen som inte smekte honom, sökte hans hår för att tvinga ner honom allt som hennes ben kom att säras.
    -“Visa mig.. vad ni kan göra..” Viskar hon, förföriskt och retsamt.

• Rollspelare

“Härliga kämpe där… En kamp är alltid belönande i sig… Men låt oss båda vinna lite här och nu.” Hans röst är retsam och mjuk, inte hånfull, lockande och öm. Den försöker dra i trådar och känslor bortom den tro på boken hon har. Tungan röra sig långsamt över hans underläpp.
    “Du vet inte ens om han sagt orden som står i boken. Du litar blint på templet ut att veta vad orden kommer ifrån…” Hans röst skälver lite av begäret, känslan av hennes rysning, hur hennes kropp ville nått än vad hennes sinne sa för stunden.

Efter att ha smakat på henne och njutit av hennes hud mot läpparna så sluter han ögonen i lätt extas. När hennes hand rör sig ut mot honom möter hans underliv handen villigt, begärande och hans andning blir tyngre men ändå stadiga. Dova stön undslipper hans läppar när hennes hand rör sig självsäkert över honom. När den fria handen greppar om hans hår drar han skarpt efter andan. Men inte av obehag, istället sprids ett njutningsfullt flin på hans läppar. Båda hans händer läggs på hennes lår, fingrar som kramar om insidan av låren bestämt men utan att vara omilda.
    “Var vill du ha mig? Får se hur duktig du kan vara och använda orden för mig.”

• Rollspelare

Isla försökte kämpa emot, men ändå verkade det som hennes sinne blev alldeles dimmigt. Det var som något lägger sig över det och hon så där stilla hamnade som i någon sorts sömn, eller dvala. Vad är det som händer?

-“Båda ska vinna? Vem har sagt.. det. Det är mer för min skull.” Viskar hon fram så där retsamt då hon kunde se och känna av hans upphetsning.

Det var att hon inte kunde låta bli att sära mer på låren och höll kvar handen i hans hår och kom att tippa huvudet.

-“Vart jag vill ha dig, precis där du är..” Hon skakade på huvudet åt hans ord. Hon tillåter att dra honom närmare sig, omilt där i hans hår för att placera honom mot sitt sköte som redan längtade efter beröring. -“Visa mig, hur duktig du är med tungan.”

Ja, hon behövde det här och visst började väl det läcka igenom nu med hennes demoniska drag.

• Rollspelare

Det är inte behövligt med ord i detta tillfälle. Istället så vänder han blicken upp mot henne. Han följde hennes rörelser lika mycket av egen vilja som av hennes påverkan, den demoniska påverkan som lockade män, normala män till fördärvet. Han var redan där, han var en del av fördärvet redan. Ett skratt sprider sig i hans bröstkorg medan han går ner på knä framför henne, händerna fortfarande bestämt på hennes lår. Fingrar som i mjuka smekande rörelse förflyttar sig upp, följer låren tills de greppar om hennes höfter. Han vrider huvudet åt sidan för att retsamt placera läpparna mot insidan av hennes lår,  utan på det lilla tyg som skiljer huden från hans läppar. Avsiktlig och retsamt följer han tygers kant i hårda varma kyssar, låter ibland varma djupa andetag värma den hud han kommer åt.

Han hade inget emot att ta sig tid i denna lek, en lek han själv uppskattade till fullo. Händerna greppar om hennes byxorna tyg innan de börjar föra dem neråt. Hans läppar och tänder utforskar den blottade huden, bestämda kysser och retsamma små bett som rör sig farligt nära hennes sköte men aldrig låter mer än varma andetag röra vid hennes mest känsliga platser.

• Rollspelare

Hon kunde inte hjälpa sig i att njuta av stunden, Isla hade tystats där i huvudet för att ge plats till den som nu satt dår.

En som utan hämningar, då det inte fanns utrymme åt sådana dår de nog tryckts ner och låsts in i det dår fängelse som templet nog så hade skapat åt den varelse som började leta sig fram.

Hon lät handen vila kvar där i hans hår och mycket riktigt tillät honom klä av henne. Villigt rörde sig så att hon blev av med klädseln på underkroppen. Hela hon rös av välbehag och visst önskade hon att han gjorde mer än han redan gjorde men det retsamt fick hennes kropp ännu att bli än mer vild av det hela. Lockade fram de små lustfyllda ljuden, klippte med de allt mer glödande ögonen.

Hennes kropp spänner sig något där hon sitter och kände som skuggorna nästan överrumpla henne som de drog i henne för att då börja göra sig redo för förändring.

• Rollspelare

Han stannar upp väldigt nära hennes sköte, låter de nu snabba andetagen blåsa varm luft mot hennes blottade hud. Han sneglar upp mot henne medan retsamt slickar sig om läpparn. Tar ett djupt andetag innan händerna smeker upp längs hennes ben innan de mjukt greppar om henne lår vid strax ovan knäna. Bestämt försöker han sära på hennes ben lite mer, allt medan de glödande ögonen är riktade mot hennes ansikte.
    “Mer?”

Frågan är nog egentligen onödig och även om rösten inte låter retsam utan djup, ansträngd och fylld av ett illa dolt begär så ställs den. Innan hon får en chans att svara så återvänder hans läppar till att utforska hennes hud vid ljumskarna innan de fjäderlätt vid rör de allra känsligaste och de fuktiga platserna. Tungan och läppar dansar försiktigt över dessa platser innan de blir allt girigare. Hennes sköte och den lilla knopp med de tusen och åter tusen nerverna är vad som nu upptar hela hans sinne. Men ändå sneglar han då och då upp mot hennes ansikte, är uppmärksam på varje skiftning i andetag och läten.

• Rollspelare

Isla, undangömd och demonen började som få ta plats mer och mer. Den som varit begravd där i hennes inre så länge. Den som inte fått visa sig alls sedan hon kommit till templet. Hon håller ännu om hans hår, omilt för att hon inte kunde kontrollera sin styrka.
    Det dröjde inte länge innan hon kände hur det kröp i den närmast vita huden och hon ger ifrån sig en fnysning då han frågade något så korkat för att hur kunde hon inte önska mer? Det giriga letade sig fram, hon bet sig i läppen och gav ifrån sig ett lustfyllt läte som skulle få doften av henne att sprida sig som hon vore fått ett utbrott.

Hon gnydde, slår benen mer om honom för att tvinga honom mot sig. Det här var en ny höjd av njutning som hon inte fått känna av tidigare. Hon flämtar, mjuka små stön som lockades fram av hans tunga och läppar som lockade henne till att bli allt mer het och våt där nere mellan låren.
    Klorna som tog plats istället för naglar river i hans hårbotten. Hon lät den fria handen riva av en del av smyckena som nog var där för att förhindra att just demonen skulle få leta sig fram. Kastade dem åt sidan där inne i droskan med ett ljud av metall som slår mot metall och trä.
    -“Våga.. inte sluta..” Morrar hon närmast fram. Hornen började leta sig fram där ur hennes hår och ben slår hon om honom allt mer vågat och händerna höll i hans hår för att styra honom rätt när hon ansåg att han gjorde fel.

• Rollspelare

Hennes ord och morrande får honom nästan att stanna av helt, men hans rörelser och hängivning åt hennes njutning blir om något långsammare, mer retsamma och utdragna. Han försökte visa att även om han inte tänkte sluta så var hon inte helt i kontroll. Hennes omilda behandling av hans hår drog skarpa inandningar från honom mot hennes sköte. Men de får honom inte att tappa fokus för en sekund. Snarare ökar de hur han koncentrerar läppar och tungas rörelser på punkter där hon regerar som han vill, där njutningen blir högre. Han hade uppfattat hur hon kastat något åt sidan men det var inget han brydde sig om att ens försöka se vad det var.

Arzin’s händer glider under hennes ben så de hamnar på hans axlar, händerna rör sig upp för att greppa om hennes höfter i samma stund de drar henne mot hans ansikte. Även om hon kanske inte velat dra sig undan var greppet sådant hon inte skulle kunna dra sig bort utan väldiga försök. Hans blick fångar hur det verkar växa horn från under hennes hår och han höjer lite frågande på ögonbrynen medan hans läppar mjukt suger på den lilla knopp som fanns mellan hennes lår, innan tungan lätt dansar över den och vidare ner mot hennes våta skåra. Arzin är följsam i hur han följer hennes styrning med händerna i håret, det var hennes njutning som var målet mellan dem båda just nu.

• Rollspelare

Hon verkade nog inte riktigt förstå om hon hade kontroll eller ej, men det är inte som om att hon kunde hjälpa sig att känna att kontrollen fanns där. Att han så duktigt placerade hennes lår över axlarna hans var något som inte kunde låta bli att säkert le åt inombords, men utåt var det inte mer än att man kunde se det där ansiktet som vred sig av njutning.

Hon kunde inte hjälpa sig där hon satt, den demoniska formen letade sig mycket säkert fram om än i långsam utsträckning så inte var det mer än att hon såg högst mänsklig ut om man bortsåg från vissa karaktäristiska drag som horn, klor och ögon som var i en kontrast till det vanliga. Hon kände ju hela kroppen var oändligt het.
    Hon blickade ner på honom, speciellt som hon kan då bara se hur han nära så gömmer sig mellan hennes lår och det är tydligt att hon uppskattar vad han hittar på där nere.
    Skulle låta honom fortsätta, men inte så länge som att låta lusten och njutningen skölja över henne totalt. För innerst inne så var det lite som om att förtjänade han det. Få driva henne över kanten?

Hon flämtade länge och försökte få bort hans händer från höfterna. Skulle hon lyckas skulle hon sätta en fot i ansiktet på honom för att milt, om man nu kunde kalla det så pressa undan honom. Mot väggen på andra sidan droskan för att kunna försöka hämta sig från de där vilda, lustfyllda känslorna som rev i henne kropp. Hennes sköte skulle ju förbli blottat, fuktig på gränsen till att läcka av den sav som det erbjöd.

-“Lugn..” Nog mer till sig själv än till honom. Försökte ju hämta sig, få Isla att leta sig tillbaka? Tungan strök upp på överläppen och hon rös av synen av honom. -“Så girig..” Hon gillade känslan, att få ha män som dyrka henne och kvinnor som önskar få vara henne. Vad kom ens de där tankarna från?

• Rollspelare

Han märker hur hon närmare sig kanten men långsammare än lite väntat, något han på sitt sätt uppskattade och visade med hur tungan tillsammans med läpparna behandlade och dyrkade hennes sköte. När hon vrider sig i hans grepp så kan han inte låta bli att le, hålla lite hårdare under långa sekunder innan greppat lossas och hennes fot för honom bort från sig.  Men hans hand läggs om hennes vrist, håller kvar det benet mot hans axel medan han lystet ser längs hennes ben mot hennes sköte.

“Hur kan man inte vara girig efter något så utsökt?” Han slickar sig om de fuktiga läpparna som glänser en aning i ljuset från hans ögon som glöder. Det var hennes egen sav som täckte glänste och en smak han njöt girigt av. Men långsamt vrider han huvudet mot benet hand håller i, biter lätt i hennes vad innan han vänder sig mot henne.
    “Vem har jag nöjet att tala med nu? Inte är det samma naiva verktyg som templet skapade?” Han sitter dock kvar med ryggen mot väggen, en hand som håller i hennes ben och den andra handen som nu mjukt, lite lojt smekte längs hennes ben upp mot hennes knä.

• Rollspelare

Hon tillåter sig att sitta kvar där, lät honom röra vid henne och visst var det att hon inte gjorde mer än så där. Hon tippade huvudet och studerade honom på det korta avståndet som skiljer dem åt. Hon tippade huvudet, om än bara lätt åt sidan för att se frågande på honom. Lusten väller ju ännu över henne och doften som omger henne skulle nog driva vem som helst galen som inte hade någon form av skydd mot det.

Hon sträckte ner ena handen och fångade vätan på sina fingertoppar från skötet sitt. Långsamt smakade hon på det och nickade åt hans ord. -“Nog verkar du njuta.. och inte ska jag skämma bort dig för mycket, du har redan fått ditt smakprov.” Hon ler, rösten mjuk och retsam.
    -“Vem..? Inte har du gjort dig förtjänt av att veta det.. en byracka som du behöver inte veta det, förrän du är lydig och duktig nog att förtjäna det.” Hon skakade på huvudet, nej hon visste att hon påverkade honom men trollbinda honom skulle bli svårt, på gränsen till omöjligt.
    -“Så.. vad gömmer sig där nere.. lilla byracka..?” Hon sneglade ner på hans byxor som då verkade ha svårt att kontrollera det som gömde sig där innanför. Hon tillät honom leka med hennes ben, gjorde inget för att fösa bort hans händer eller läppar. Men skulle inte erkänna att hon njöt av hans beröring.

• Rollspelare

Hans fingrar och läppar fortsatte sin lek med hennes ben innan hennes ord gör att han kvickt vrider huvudet mot henne. Nog kände han dragningen från lusten, en nästan oemotståndliga magin den innehöll. Så många män och kvinnor som fallit offer för den. Men han, han var inte som dem och inte var han ett halvblod som hon. Nej han var fullblod, äldre än många kungadömen i denna värld. Den lekfulla glimten som varit i hans ögon försvann, ersattes med glödande ilska, rök började faktiskt sippra från hans ögon medan den lysande glöden blev allt starkare. Hans hand växte sig större, klor växte ut och lade sig helt om hennes vrist i ett grepp som var starkare än innan. Handen såg inte längre ut att tillhöra en människa men ändå var den inte helt förändrad.

“Byracka?” Rösten sprakar nästan som om det var en eld som talade, en tydlig glöd kunde ses från under hans skjorta då värmen från hans hud blev allt högre. “Ni vågar kalla mig för byracka? Ni som inte ens vet vad ni själv är?” Han ställde sig långsamt upp, fortfarande med hennes ben på axeln så det fördes uppåt medan han ni tornad upp sig över henne. Behandlingen av henne var inte omild ändå, bara mer bestämd och även om blicken glödde av ilska, såg han girigt, hungrigt och lustfyllt på henne. Över hennes läppar, byst och sköte. Men han gjorde henne till viljes på ett sätt, hans fria hand snörde vant upp byxorna för att låta dem helt falla till golvet och släppa hans mandom helt fri.

• Rollspelare

Visst var det att hon försökte väl se vad hon hade att göra med. Att det plötsligt blev något hon blev varse om. Det verkade inte som om att lusten eller det lekfullt försvann ur hennes anlete trots att han nog skulle göra illa en klenare varelse än henne. Nej, hon verkade som inte ens bli missnöjd över det mer omilda taget om henne. Hon ger ifrån sig ett överraskat ljud när han reser sig upp och hennes ben följer med och blottade henne ännu mer än tidigare.
    Förvånad kan tänkas vara att hon är, men hon blev inte avskräckt av vad hon såg utan det lockade mer.
    -“B Y R A C K A” Bokstaverade hon för honom, och visst är det att hon bet sig i läppen som om att hon vore alldeles retsamt utmanande där hon satt och var nog fast i hans grepp.

Det dröjde inte alls länge innan det är att hon lät blicken vandra neråt till hans mandom, situationen tillät då inte hennes mycket mer än att se på den och hans förändrade karaktär. Hon andades tungt där hon satt, bysten hävdes upp och ned med de tunga andetagen.
    -“Ja.. jag vet mycket väl vad jag är..” Säger hon med ett spefullt leende där på läpparna. Hon sträckte ut ena handen som för att försöka snudda vid honom med fingertopparna men hon försökte inte dra sig undan utan var alldeles fast och hennes sköte låg så blottat för honom ännu fullt av sav, nära på rikligt att det rann av henne.

Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 70 total)

You must be logged in to reply to this topic.

A password will be emailed to you.