- This topic has 69 replies, 2 voices, and was last updated 19 min sedan by
KindleBear.
-
“Ni njuter av allt detta gör ni inte?” Han böjer sig ner närmare henne, så nära hon borde kunna känna den glöd och värme som flödade från hans ögon nu. Men också så nära att hennes hand rör vid honom. Hennes fingrar gör så det rycker till i hans lem, hans kropp stelnar helt till medan ett långt stön dras från hans hals. Hennes vågade ord, synen av henne och den magi som flödade gjorde honom känsligare än vad han var normalt. Han lutar sig ner mot henne, böjer med hennes ben så länge det går och hon låter honom. Men han slutar inte innan hans panna rör vid hennes horn, läpparna retsamt nära hennes och hans fria hand nu på hennes bröst. Handen är något omild men tar för sig i hur han utforskar hennes bröst, resten av hans kropp är nu än närmare henne. Men han håller ett litet avstånd mellan dem. Men det är så där retfullt lite ändå. Han vill pressa sig mot henne, känna henne mot och runt sig men han håller sig med ett djupt morrande.
“En byracka är ett halvblod, jag är inget av det. Skapad och utvecklad i avgrunden, de högre skikten där är mitt hem när jag inte är här. Var hör ni hemma?” Han slickar sig om läpparna igen innan han pressar läpparna mot hennes i en kort men hård kyss, en kyss fylld av hetta och begär.
-
Hon försökte hålla tillbaka sitt skratt, men nog lyckades hon inte med tanke på hans ord och i samband med skrattet kom ett nickande. Hon flinade mot honom som att det var omöjligt att låta bli det.
Hennes horn hade ju växt till sig, de började bli allt större som hennes jag mer började leta sig fram, som det var att hon samlade energi och fick det allt mer av hans upphetsning.
Hon klippte med ögonen, hon lät honom komma närmare och hela hon rös av välbehag. Ingen tvekan längre om att hon gillade det här. Hon sträcker upp handen och lät sig smeka genom hans hår och handen lämnade hans mandom av anledning att den skulle komma till nytta sedan.
Slickade sig lagom om läpparna innan kyssen kommer hennes väg och svarade på den åpna kyssen. -“Åh, visa mig då.. hur stor.. och mäktig du är.. byrackan.. vem säger att jag är ett halvblod.. att inte den här kroppen bara är ett..” Retas hon tillbaka. Ja, hon kände nog allt riktigt vad som fanns i hans kropp.
Hon lägger en hand om hans handled, men för att flytta den från bröstet. -“Klä av mig.. försiktigt byrackan så ska ni.. få en belöning.” Hon log, rösten lockande och retsam.
-
“Jag säger du är halvblod. Hur annars hade du låtit dem hålla dig nere som de gör?” Han slickar sig om läpparna ett retsamt flin som sprider sig i takt med hennes skratt har smittat av sig till honom. Höfterna hans sköt framåt precis lagomt för att låta hans mandom röra vid henne men inte mer innan hans blick lyft mot den som höll hans hand. Hans egen mer aggressiva energi flödade över dem båda där inne, blåste mer liv i allt runt dem. Arzin hade inte missat hennes välbehag och rysningarna som hon ändå inte ens försökt dölja.
“Om jag inte vill vara försiktig då?” Rösten är långsam, orden utdragna, små pauser på precis rätt ställe. Medan hans hand mjukt och ömt började föra tyget från hennes kropp. Blotta allt mer av henne men ändå utan att släppa hennes ben helt. Händerna arbetade lugnt, metodiskt men också retsamt nu då de inte lät sig röra vid hennes hud. Bara vid tyget som sakta försvann, samlades i hög bredvid henne på sätet.
-
Hon ler och visst hade han säkert rätt i vad han säger man hon tänkte inte erkänna det. Vad säger att ett halvblod skulle vara sämre på något vis, mäktigare kunde man tänkas vara om man tog för sig av de båda sidorna. Nu var hon ju en som retas, likt han gjorde med henne. Hennes kropp önskade mer av hans, hon drog lite efter andan när hans mandom var så fasligt nära. Hans energi fick hela huden hennes att pirra av välbehag som den njöt av de demoniska energierna.
Hon flämtar och leendet växer sig större. -“Då får han inget.. då bevisar han att han bara är en byracka.. måste lära dig lyssna och.. lyda.” Inte konstigt att de gömt undan henne, så fräck som hon var som utmanade någon som honom.
Hon njöt av att han då klär av henne och hjälpte bara sparsamt så att klädseln skulle förbli hel. Hon lutade sig lite tillbaka där i droskan för att se upp på honom. Andades tungt och sköt ut brösten något nu när de var ute i det fria. De fylliga, närmast enorma kullarna. -“Var försiktig.. med kläderna.. med mig.. behöver du inte vara försiktig med.. jag är inte ömtålig, min byracka.”
-
Det kunde helt klart vara så att hon eller andra halvblod var lika eller mäktigare än honom, även om han inte mött någon som var det så skulle han aldrig erkänna att den chansen fanns. Han kanske inte visste allt om henne men han trodde sig vara mäktigare än henne. För än hade hennes förmåga inte fått honom göra något han inte villigt hade gjort annars. Han visste han kunde hindrat sig själv om han velat. Arzin hade stannat sina rörelser flera gånger redan trots hennes ord och inverkan.
“Men om man är starkare…är man då ändå en byracka? Lyssna är jag väldigt duktig på…Lyda…inte lika duktig om det inte är vad jag vill…” Han flinar mot henne, hennes fräckhet var…uppfriskande, hennes orädda sätt var något nytt. Så ofta de andra demonerna vikt sig när han visat sig vara starkare. Här tvingade hon sig till att vara jämlikar även om han kanske var starkare i kraft så var hennes vilja minst lika stark om inte starkare. Åhh det var utsökt på så många sätt.
“DIN byracka?!” Hans hand sköt ut så mycket snabbare än mänskliga ögon kunnat följa, placerar sig om hennes hals eller mot väggen bakom henne ifall hon undviker den. Inte hårt eller våldsamt, mer uppvisande och utmanande. Långsamt släpper han hennes ben, låter handen följa det till hennes höft, vidare mot brösten för att ge dem ena handens fulla uppmärksamhet om hon lät honom. Långsamt men i säkra rörelser gned han sig mot henne, kände hennes fukt och hur den började täcka honom ju mer han rörde sig mot henne. “Inte vara försiktig med er? Då hoppas jag du är medveten om vad du säger…” Han flyttar handen från hennes bröst innan den drar av honom hans tunika, ett svagt rödgult sken pulserade under huden i hans bröstkorg. Handen söker sig till hennes höft medan han ställer sig mer stadig, följt av hur höfterna stöter framåt hårt och bestämt, ser till han bottnar helt i henne med ett långt stön som följd.
-
Hon skulle inte sluta utmana honom, hon hade inte fått visa sig på vad som är åratal och det här var något hon behövde. För skulle just Isla ta över igen så var det ändå inte något som var lätt för henne att ta sig ur. Nu var hon en som ger ifrån sig en flämtning vid att han fångade hennes hals och hon sträckte lite på halsen, hakan högt trots att handen höll om halsen. Leendet växer på hennes läppar och mjuka läten lämnar henne där hon smekte honom över bröstet med ena handen. Lockad av hur det glöder där under.
Hon lät sig vara fast i hans våld, hon njöt och kände hur hans mandom tog för sig av henne, där den gled djupt och hon stal av hans energi i den mån som går. Händerna vilade mot hans kropp, klorna klöste i huden och hon kippar lätt efter andan. Kämpade inte emot alls utan han skulle få ta för sig.
-“Du kommer.. lära dig.. att lyda.. byracka..” Hon njöt av att retas med henne men hans tilltag var något än mer njutfullt. Kände hur han pulsera i hennes dyblöta inre.
Hans energi, ord och kropp ekade som i henne nu och hon ville girigt ha mer!
-
Hans bröstkorg pressades mot hennes hand, värmen pulserade som en levande eld och stadigare än hjärtslagen som kunde kännas svagt bakom det hela. Hans hand höll lite hårdare om hennes hals medan tummen rörde sig långsamt längs den tunna huden på sidan av halsen. Leendet som prydde hans ansikte var roat, bredare än normalt och njutningsfullt.
“Du…kommer ha dig en utmaning…när du försöker få mig lyda.” Orden var självsäkra och på gränsen till arroganta medan hans energi flödade från honom till henne från varje centimeter av hud som mötte hennes.Hennes klor som klöser över huden eggar hans inre mer och mer, höfterna börjar en hård och omild rytm i sina rörelser mot henne. Varje gång han rör sig in trycker han henne upp mot väggen med sin kropp, handen om hennes hals och hur hans läppar nu sökte sig till henne. Den andra handen kramar och smeker över hennes bröst hårt, ett ägande och instinktivt sätt. Stön och dova ljud bytte av varandra i hans bröst medan höfterna blev snabbare men ändå lika hårda i en stadig rytm.
-
Hon kunde inte hjälpa att slå benen mer om honom, allt för att göra det mer bekvämt och lätt. Hon lät sig hållas mot väggen, händerna kom att glida från hans bröstkorg upp mot hans axlar. Hon gnyr där han tog för sig av henne, de var tydligt att hon älskade det här. Som om att hennes kropp var som skapad för njutning.
Hon ogillade inte ens när han var så omild mot henne, att han tog i henne med de starka händerna. Hur hans fingrar sjunker in och skulle med säkerhet lämna märken efter sig på hennes hud där brösten blev behandlade så våldsamt. -“Mhmm.. en utmaning jag gärna.. tar mig an.. min byracka.” Det var ord som var retsamma, de kom stötvis med att han tog henne där mot väggen i droskan, hennes väta spred sig allt mer villigt kring hans mandom som drev sig djupt och hårt i hennes inre.
-“Kom i mig.. min byracka, visa.. hur mycket du önskar.. göra mig, till din.” Hon flinade där hon nära så viskade fram sina ord. För att hans hand om halsen tvingade henne till att bli allt tystare. Hela hennes kropp börjar ju som nära skälva av situationen, men hon höll tillbaka. Hon skulle inte låta sig nå över njutningens kant förrän att han nått extas och hon skulle kunna stjäla mer av hans energi. Hon var ett rovdjur när det kom till att stjäla av lust.
-
Fingrarna om hennes hals klämmer allt hårdare vid hennes ord, det retade honom lite hur hon försökte göra anspråk på honom. Men samtidigt kunde han inte neka till att det gjorde det hela mer njutbart att hon försökte, åhh så naiv hon verkade där. Hennes gnyenden tillsammans med klornas utsökta skrapande mot hans hud gjorde att hans ögon rullade tillbaka gång på gång av njutningen. Ett långt stön hördes i en tung utandning.
“Säg det där igen… Hur du vill jag ska visa hur jag vill göra dig till min… Säg det högre…” Rösten är ett djupt skälvande medan höfterna för de ögonblicken är stilla. Men sen ger han henne det hon verkat vill ha, omilda rörelser utan någon rytm. Händer som gör anspråk på hennes kropp och hals. Han står lite mer bredbent, kroppen så nära henne det går, läppar som rör sig över halsen där han kommer åt bredvid sin hand. Ett hårdare bett vid hennes axel som skulle lämna märken på hennes ljusa hy men utan att tränga genom huden.
-
Hon skrattade lite åt hans ord, som om att hon inte kunde hålla tillbaka det. Så det var det han önskade att höra? Hon bet sig något där i läppen, för att inte ge ifrån sig för höga läten. Kroppen kändes nästan matt även om huvudet var med, speciellt som han hindrade hennes stadigt så från att andas så mycket som hon önskade.
Händerna klöste i hans hud utan att lämna större märken misstänkte hon. Hon flämtade, och hon rös av hans beröring och visst dansade hon där på kanten till att nå extas konstant. Det var inte som om att hon kunde hjälpa det, men där han verkar nå extas så genomsyrar det henne och hon kände hur energin väller i henne och hon stönade djupt. Det där var en känsla som kändes som den varit millennium sedan senast.
Hon pressade sig närmare honom, tvingade sig ner så djupt som möjligt medan hennes sköte hungrigt tog emot vad han hade att ge.
-“Mhmm.. sluta inte.. min byracka, fortsätt.. kom i mig, märk mig med din säd.” Viskar hon fram och försökte inte ens komma loss. Hon skulle vara mer eller mindre i hans våld just nu tills han släpper loss henne. Det skulle inte krävas mycket för att få henne över kanten nu, då hon visste att han kunde behöva det som belöning! -
Hennes? HENNES!? Orden sprider en rödflammande känsla i hans bröst och ut i resten av kroppen. Handen om hennes hals håller allt hårdare tills den helt hindrar andetag. Hans rygg och hud skulle ha röda märken, tydliga men utan att de skulle dra blod från honom. Detta ögonblick av att just nått högsta toppen av extas för att samtidigt känna sig retsamt irriterad av hennes ord, gjorde att hans kropp reagerade något mer kraftigt än han hade tänkt sig. Händer och höfter som rörde sig aningen hårdare än han tänkte sig, men bara hårdare utan att öka takten.
“Inte din… Ingens…” Han sa inte emot hennes ord om byracka denna gången även om han inte höll med om det alls. Hans rörelser och händer skulle inte slappna av innan han kände och hörde hur hon nådde toppen av extas och lustar mellan dem. Då släpper händerna sitt grepp, flyttar sig till hennes höfter medan han andas tungt, ansträngt för att luta pannan mot hennes horn igen medan han håller sig tryckt inne i henne medan kroppen långsamt slappnar av.
-
Hon skulle skrattat igen om det var att hon kunde, men hans hårda tag om henne fick henne nästan att slockna då det var att han höll om henne så fruktansvärt hårt nu. Nog för att hon inte var rädd för att göras illa, nej inte nu inte. Hon gnyr då lågt när det kom att hon nådde extas och att han tacksamt nog släppte greppet om henne.
Hon försökte hämta andan, men hela kroppen skälver och hon darrade våldsamt där hon satt fast och hon blickade väl något på honom när han kom så nära. Hennes klor hade borrat sig in i hans hud.Flämtande höll hon sig hos honom, benen ännu slagna kring hans midja. Lågt hostade, men hon verkade inte kunde hindra sin extas över situationen. Ögonen riktigt lyser av upphetsning och visst var det så att hon kände hur hennes kraft växte av hans säd. Hon släppte honom något med ena handen och strök honom över kinden.
-“Just nu.. känner jag att du är min..” Viskade hon fram, och skulle då stjäla en kyss av honom om han nu tillät. En som var som för att försegla sina ord om att nog var hon hans för att hon dränerar ju honom nog så delvis på kraft då han hängav sig till henne på det här viset.
-“Känner du dig inte nöjd.. jag känner allt hur hård du är.. tycker byrackan om.. när han blir retad?” Hon försökte väl ändå hålla huvudet i styr, men svårt ännu då hennes egna extas ännu inte ebbat ut. -
Hans läppar och kroppen svarar på hennes kyss, fortfarande med hunger samt begär även när han ännu pulserar i henne. Mer energi än nått som flödar mellan dem nu.
“Nöjd? Aldrig nöjd. Mer, alltid mer…” Det är en djurisk röst om lämnar hans läppar, ljudet av en varelse man varnar för i nattens mörker. För en kort stund hade hörntänderna upp och nere hos honom växt sig längre så de syntes tydligt när han öppnade munnen för att ta ett djupt andetag. Att hennes klor sjunker in i honom gör att han trycker sig närmare mot henne med ljud som kunde varit av smärta och njutning. Händerna rör sig över hennes armar, fingrarna utsökta mjuka i sina rörelser medan den ger sig hän åt att utforska var och hur känslig hon var nu så här i efterdyningarna av deras extas.“Är ni nöjd? Det känns som att ni är det för stunden…” Han har lutat sig fram och viskar orden i hennes öra innan han biter väldigt retsamt lätt i toppen av hennes lite spetsiga öra. Det verkar inte som att han har någon tanke på att dra sig undan från henne. Ville hon och behövde ta mer från hans energi så var hon välkommen. Men han hade börjat känna hur hon tog av den även om det inte var ens bråkdel av vad han hade inom sig.
-
Hon kunde inte låta bli att känna sig förtjust i att höra att han önskade mer. Nog för att hon borde försöka vänja sin kropp och sinne, men det var nära så omöjligt låta bli när han visar sig så girig och visst var hon inte bättre själv.
Att få höra honom, känna hans kropp nära sin fick ju henne lyrisk. Hon strök med tungan över sin överläpp, klippte med ögonen och visst lyckades han nog röra henne på platser som lockade fram små läten ur henne.
I samband med hans ord så rös hon allt, det kittlade med andedräkten mot huden. Hon spärrade upp ögonen lite när han nafsade på henne. Ena handen gled upp i hans hår för att tvinga hans ansikte bakåt.
-“Jag vet att jag inte kan bli nöjd.. jag önskar alltid mer.. och akta så jag inte släpper in.. folket där ute.. byracka..” Ja, retsamt var det för nog skulle hon säkert njuta av andra men inte alls på samma vis som med den demon som tog för sig av henne nu.
-“Så.. släpp ner mig.. så jag kan få beundra er.. mandom.” Hon lät då se på honom med en road blick, men nog kände hon honom ännu djupt i sig. Som han var långt mer villig att fortsätta än hon först trott.
-
“Släpper in folket där ute?” Hans röst är lite frågande men inte så han verkar motsätta sig det hon just sa om att bjuda in fler där inne.
“Det min sköna blir väldigt trångt här inne då.” Med de orden stöter han höfterna mot henne retsamt och sig själv in igen den lilla bit han kunde nu. Sen verkar han fundera på hennes ord, allt medan hans händer nu vilade mot hennes höfter. Tummarna som gör små smekande cirkelrörelser över hennes hud. “Om jag inte vill släppa er då?” Hans ord är retsamma och han flinar snett mot henne innan han slickar sig om läpparna igen och sätter ner henne ordentligt på sätet, drar sig långsamt ur henne för att ta det steg bakåt han kunde.Men han sätter sig inte ner, utan står oblygt framför henne och lägger armarna i kors över bröstkorgen. Andningen börjar blir mer normal även om kroppen ännu glöder av begär. Ett begär han vet är inte helt naturligt, men det är inget han klagar över utan verkar finna underhållande.
“Vem av er är det jag pratar med nu?” Han sträcker ut handen för att lägga fingrarna om det lilla horn han kan om hon låter honom. Annars kommer handen falla till hans sida medan han möter hennes blick. -
Hon flinade åt hans ord, för att visst skulle det bli trångt. Men det var ändå att hon skulle undvika det hela, anledningen var att hon skulle få agera med huvudet för att inte bli påkommen att ha letat sig ut. Det handlade om att hon inte ville att någon kom att jaga henne förrän att hon skulle vara tillräckligt stark att klara sig.
-“Om ni inte önskar släppa mig.. så gör ni inte det..” Hon ler snett tillbaka och när hon sätt ner så ger hon ifrån sig en liten suck. Kände nästan som hon saknade honom direkt som han lämnade hennes inre och lät fingrarna så där mjukt söka sig ner till skötet för att vidröra det.Ögonen glöder där hon blickade upp på honom, hon ler så där mjukt. -“Vem..? Det vet du mycket väl.. men Isla kan ni kalla mig, för vi är en.” Bara att Isla inte lärt sig det där ännu att de var en och samma. Hon sträckte lite på sig där hon sitter och smekte sig oblygt inför honom. Att han rörde vid hornen som då inte fått växt till sig som de skulle se ut, men de var på god väg men hon drog sig inte undan från handen.
Hon sträckte ut sin fria hand som för att låta röra vid hans bröstkorg, smekte längst den och ner över hans mage. Utforskade kroppen med fingertopparna. -“Vad kan tänkas.. hända här..? Så girig och omättlig..?” Hon blickade ner mot hans lem, skulle låta sig placera handen om den om han tillät för att se hur den skulle kännas. Den stod ju alldeles våt och glansig av vad hon lämnat på den.
-
Hans blick säger allt hur mycket han njuter av hennes ögon på sin kropp, även om den inte var mycket utöver det vanliga så kunde hans fåfänga inte hindra han format den lite bättre än de flesta andra människorskroppar. Lagomt definerad för att locka en blick, en beröring till men vad som säkert lockade mycket nu var det svaga men pulserande ljus av hans energi som flödade under huden som en fladdrande låga.
Hennes fingrar drar ett nytt långt stön från honom, då hans lem än var känslig, så väldigt känslig så tätt inpå en utlösning. Men det var en utsökt känsla av hennes hand mot sig. Något han välkomnade med att röra höfterna lite mot hennes hand. Detta var något som mer stal hans förmåga att tänka än innan. Girig var han allt och det skulle han aldrig förneka och hennes ord får honom bara le snett. Lägga handen på hennes huvud och fingrar som förvånansvärt mjukt lekte med hennes hår.
“Isla…Mmm ni är en men jag tycker bättre om den jag har här nu…Arzin som ni vet men trevligt, mycket trevligt göra er bekantskap. Vi får se lite vad som ska tänkas ske nu?” Han vill se var hon tog det hela nu. Var nästa steg skulle ta henne och hur girig hon tänkte vara nu när hon hade den chansen. Det var med lätthet han kunde fylla sin energi igen senare men än var den väldigt stark och lockande för den som ville ha mer styrka.
-
Isla verkade som inte kunna leta sig fram där inne, men det var väl att det medvetandet inte verkade kunna leta sig fram nu när det fanns en som var så girig här ute som tog för sig av vad hon önskade. Stal av den energi som erbjöds från demonen framför. Hennes hand gled med lätthet kring hans mandom när han rörde sig och hon ler så där milt åt det hela. Hon förstod ju att han önskade sig mer, men hon avvaktade och sköter det så där slött just nu.
Hon blickade upp på honom, tippade huvudet lätt. -“Nog verkar ni tycka mig bättre än den som vanligtvis visar sig.” Hon flinade bredare och hon sätter en hand mjukt i hans mage som för att få knuffa honom bakåt i hopp om att få honom att sätta sig ner. Visst beundrade hon hans fysik, men skulle hon få välja hade hon nog tagit den demoniska framför den här. Hon kunde nog så bara drömma om hur han kan tänkas se ut.
-“Så.. var duktig och sitt.. så ska jag visa er lite uppskattning.” Hon tänkte ge honom en utmanande blick, för visst var det hennes önskan att få honom att sätta sig. Hon tänkte ju krypa ner där mellan hans lår, handen villigt kvar kring hans mandom. Väntade, skulle han sätta sig ner tänkte hon framförallt stimulera toppen av hans känsliga lem med läppar och den allt mer långa tungan som skulle slingra sig kring skaftet.
-
Varje rörelse mellan dem, varje plats där deras hud och kroppar möttes glödde, små glödande flagor fladdrade under hans hud. Gav energi och magi. Den känslan av att kroppen och sinnet blir allt starkare. Hennes hand möter lite motstånd bara för att visa han inte helt gjorde bara som hon sade. Men han sätter sig ner och kan inte låta bli att göra annat än skrocka när han här hennes ord. Var duktig? Åhh så underbart utmanande hon var och det var så länge sedan han mött någon som var det, på ett sätt som kittlade och stimulerade hans inre. Visa sin uppskattning? Det var ord han alltid tyckte om att höra. Dock var känslan som följde av hennes läppar och tunga inte alls som han väntat sig. Njutning gjorde att han för några ögonblick helt tappade andan och förmågan att tänka.
Handen på hennes huvud skiftade form, fingrar gled ihop, blev till fyra istället för fem, ändrade form tills det var som klorna hos en rovfågel som höll om hennes huvud. Klorna skrapade lätt mot hennes skalp, armen svällde i storlek och muskler och för ett par andetag var det inte längre en människas huvud på honom. Det var…något annat. En skalle från en sabeltandadtiger, men större, och hörntänderna längre, två betar sköt ut från underkäken och en kronhjorts horn var placerade på toppen av skallen. Stönet from lämnade den hud och muskellösa munnen var omänskligt och dovt. Men lika snabbt var det borta, allt mänskligt igen förutom den magi och nu sten som pulserade i mitten av hans bröstkorg. Den glödde som av eld och pulserade i takt med hjärtslagen.
“Din lilla…” Han morrade fram orden och drog sedan efter andan igen. Vad? Vad mer kunde han säga där, hon stal förmågan att tala och tänka från honom just nu. Men det roade honom mer än något annat där.
-
Hon kände förändringen hos honom, alldeles mer än att hon kom att se den. Girigt slukade hon all energi som hon kunde komma åt och det fick hela hennes kropp att rysa av välbehag. Hon visste att han tyckte om det här, kändes det i varenda fiber i kroppen som ljuden och hans rörelser inte talade om annat.
Hon klippte lite med ögonen förvånad över vad hon såg som plötsligt händer hos honom och där hon lät honom lämna munnen så log hon så där illmarigt och roat.Förvånad över vad hon sett hos honom, en spännande syn och hon gillade det mer än hon kunde tro själv. Hon skulle inte yttra det men något i hennes blick förmedlade nog det och hon kände hur det blev så där fuktigt i håret efter hans klor, men räds inte alls att han eventuellt dragit blod. Bara beröringen där får henne att ge ifrån sig ett lustfyllt stön.
-“Jag.. är inte liten..” Viskar hon och gav hans mandom en kyss.Hon njöt av att se och höra honom så här, men snart slickade hon sig om läpparna och lät sig placera sina hände på hans lår. Klöste i den mjuka huden medan hon metodiskt tog hand om honom. Tungan slingrade sig om honom, innan hon tog mer av honom i munnen med varje rörelse. Långsamt gled neråt tills dess att hon skulle känna roten kring sin läppar.
Hon drog in doften av honom, och började så snart röra sig upp och ned längst det livfulla, spänstiga skaftet med djupa, långsamma rörelser.
You must be logged in to reply to this topic.