- This topic has 69 replies, 2 voices, and was last updated 3 h, 14 min sedan by
KindleBear.
-
“Mmm det är du…” Han morrar fram orden, har kastat bakhuvudet mot väggen medan hans andning blir allt snabbare och tyngre. Ju mer hon rör vid honom ju fler av de glödande områden uppenbarade sig under hans hud. Handen i hennes hår samlar håret i ett fast grepp. Inte så han tvingar eller styr henne, bara håller och kanske försöker han ankra sig själv något men det går inte vid hennes lustfyllda läten. Han hade tagit en liten stund att andas men inte lyckats samla sig när hon lämnat honom fri en stund.
Nu när hon gav sig mer hän, tog allt djupare och djupare så försvann alla logiska tankar, försök att hålla igen glömdes och han rörde höfterna lite långsamt mot henne. Händerna på hans lår gjorde att han stönade djupt om och om igen. Hans doft var inte mänsklig, det hade den aldrig varit, det var svavel dunkelt svavel och något mer, en doft som inte gick förklara för alla. Det var inte en obehaglig doft men den var …gammal, som luft som varit stilla och välbevarat utan att blivit dålig.
-
Hon log så där nöjt inombords, för att vara vad som hon misstänkte en gammal, uråldrig demon så verkade hon ändå kunna få honom ur balans vilket var något som lockade henne att bli mer vågad. Speciellt som hon samtidigt sög på hans mandom nu hungrigt slickade all energi som läckte ur honom.
Klorna klöste på låren, hennes blick letade sig upp till honom där hon lockades av att se hans njutning och hur hans kropp ständigt verkade förändras som det kom i vågor. Hon satt kvar där mellan hans lår, tog för sig av honom som hon vore omättlig.
Ljuden högre, hungrigt sög hon och snabbare blev hennes rörelser när han började röra sig mot henne.Läpparna lekfulla så väl som tungan, men hon blev nog hårdare i sina rörelser för att se vad han uppskattade. Fångade in hans höfter för att dra ut honom lite mer så att hon fick mer utrymme. Hennes kraftiga byst hävdes tung där nere, bröstvårtorna styva vid det här laget och hon kunde knappast göra annat än att ta för sig och få honom att njuta.
Hon fortsätter länge, innan hon vågade sig dra sig loss och illmarigt log där hon ser upp på honom. Ville väl stoppa sig innan han når extas eftersom hon inte kunde låta honom nå dit riktigt ännu.
-“Ni verkar som ni.. njuter för mycket.. min byracka..” Hon tippade huvudet trots handen som vilade på hennes huvud. Ögonen lustfyllda, lekfulla. Handen gled ner mellan hennes ben, smekte sig villigt och den andra sökte ena av sina tunga bröst för att smeka sig inför honom. Mjuka små stön, och doften från henne skulle nog driva vanliga dödliga till vansinne frågan var vilken effekt den hade på någon som honom. -
I den stund hon drar sig undan från honom öppnar han långsamt ögonen, blinkar ett par gånger för att kväva samt väcka sig själv ur den dröm av njutning han just befunnit sig i. Han hade inte varit helt förlorad i njutningen, men den hade lätta kunnat slita med honom om han inte varit den han var. Kroppen var än påverkad av hennes närhet, hennes doft och magi. Men ögonen hade klarnat, såg henne tydligt och hungrigt där hon satt på huk framför honom. Handen vilade än på hennes huvud.
“Njuter för mycket?”Det var ett farligt rovdjurslikt leende han hade på läpparna medan han betraktade hennes uppvisning framför honom. Hon kunde lätta driva honom till vansinne om han lät det ske, den här maktkampen, prövandet, retsamheten var utsökt och så saknad. Det var för en kort stund något frågande i hans blick, fundersamt och förbryllande.
“Kanske ska jag ta för mig mer av er?” Han rör sig inte utan bara håller handen mjukt i hennes hår medan han njutningsfullt följde hennes rörelser, hans kropp reagerade tydligt på synen och de små lätena hon gav ifrån sig. Doften hängde som lockande kedjor runt honom. Kedjor som kunde fängsla honom om han lät dem och inte varit uppmärksam på dem. -
Hon märkte nog att det var något förändrat i hans blick, men hon låtsades inte om det. Hon fortsätter sin lek där med sin egna kropp, eftersom hon nog aldrig tagit i den här kroppen på ett vis som det här och visst var det att hon njöt av sina egna fingrar som utforskade den. Lät honom betrakta henne där hon villigt leker med sig.
Hans fråga fick ett leende att leta sig fram, men så snart som det var att hon kände hur hon skulle kunna locka sitt sköte till att nå extas så vågade hon sig på att sluta upp att röra det. Hon gled upp och satte sig framför honom, eller mittemot mer att säga på bänken där. Hon särade villigt på sina lår, visade upp sitt längtande sköte som det nära rann ifrån nu.
Det glänste av sav och hon lutade sig lite tillbaka för att fortsätta smeka sina bröst som allt behövde mer uppmärksamhet.Att hans fråga om han skulle ta för sig mer av henne lät hon hängde där i luften en längre stund. Lyfte ena benet som för att då sätta foten mot hans mandom, smekte den villigt med foten och lekte då retsamt men också för att hålla honom på avstånd för stunden. -“Så lydig.. min byracka.” Hon öppnade ögonen mer och lät se över på honom. Lusten lös i dem och det fanns något lockande och retsamt i hennes röst.
-“Vad.. önskar ni.. ta av mig denna gång..?” Hon slutar inte sin lek, men hon blev då nyfiken på vad det kan tänkas vara. Tungan smekte överläppen och hon kunde knappast hålla tillbaka mörkret som klättrade över hennes annars nära vita hud som för att klä hennes fötter likt strumpor och händer likt handskar, klorna växte fram på fötterna.-“Ni är ännu så villig.. min byracka.. vill ni besudla min kropp.. så mycket?”
-
Hans blick gled över henne, kroppen, händerna och till ögonen innan han ler snett. Hans begär och lust har inte försvunnit alls från honom utan den var mer kontrollerad, fokuserad nu. Det är något upphetsat över hans anlete när skuggorna börjar klättra över hennes hud. Åhh vad han ville ha henne nu där och hennes retsamma sätt att hålla honom på avstånd, antyda han var lydig för att hon fick som hon ville just nu. Men hennes sätt att använda byracka retade honom, gjorde ilskan i honom mer glödande och ett behov av att visa det inte var så alls eller att han var det hon sa han var.
“Vad jag vill ta?” Han flinar lite och stönar medan hennes fot rörde vid hans mandom. Det är ett djupt stön från honom innan hans händer och armar sträcks ut, kastar sig fram lite för att greppa om henne midja, lyfta henne i ett oväntat starkt grepp för att sedan bestämt sätta sig ner och dra ner henne över sig, använda sin ben för att hålla i sär hennes medan han trycker ner henne över sin lem. Håller ner henne innan han böjer sig fram för att sluta läpparna om hennes bröstvårta, låter tungan cirkulera medan händerna höll henne kvar nere i sitt knä.
-
Hon blickar på honom, verkade som fortfarande se så där oförskämt utmanande ut. Hon nickade åt hans ord, det var ju som sagt att hon ville veta. Hon visste ju att ordet byracka retades honom så hon tänkte fortsätta med det.
Så var det att han plötsligt slet undan hennes fot och kastade sig mer eller mindre över henne som får henne att ge ifrån sig ett förtjust skratt. Nej, hon blev inte rädd alls för vad han gjorde.Hon var följsam eftersom hon gjorde inte mycket mer än att hon lägger händerna som hastigast på hans armar. Och visst gav hon ifrån sig ett högt ljud, ett stön lika väl av smärta som njutning där han våldsamt tvingade ner henne över sin mandom. Hela hon darrade våldsamt vid det tilltaget. Hinner knappt tänka innan det var att hans läppar behandlade den ena av de styva bröstvårtorna.
Små gnyende ljud kom att lämna henne, för varför tyckte om det där så mycket?
-“Duktig.. byracka..” Stönar hon fram och sökte upp händerna i hans hår och kramade om håret så att hon kunde trycka honom mer mot det allt så fylliga bröstet som önskade mer närhet.-“Du är så lydig..” Retas hon med honom, för hon fick ju ändå som hon ville men mycket vill ha mer, så girigt lät hon nära bli berusad av hans lust och energi.
-
Hans andetag är djupa och ett dovt morrande från hans bröstkorg med henne över och mot sig. Läpparna och tungan var hungrigare, men de var också det enda som rörde sig. Händerna hans höll henne djupt ner tryckt på sig. Vägrade röra höfterna det minsta eller göra mer än reta fram njutningen från henne med läppar mot brösten. Kämpade inte emot hennes händer som höll honom närmare sig. Försökte hon röra sig det minsta mot honom med höfterna bet han lätt men varnande i hennes bröstvårtor. För nu hade läpparna och munnen börjat vandra från bröst till bröst. Han byter bröst så fort han märker hur hennes njutning ökas, gör den där retsamma pausen för att låta den sjunka lite innan han fortsätter igen för att se hur länge hon skulle låta honom hållas innan det blev mer retsamt än väntat.
-
Hon klöste honom i hårbotten, det var inte som om att hon kunde hjälpa det. Det här var alldeles underbart och hon skulle mer än gärna ha hans läppar där hela tiden. Hon visste ju att han då verkade tycka om det själv, för att annars skulle han inte engagera sig så som han gjorde.
Nu var det att hon försökte vara stilla i hans knä, lättare sagt än gjort när hon njöt som hon gjorde. Brösten verkade så ömma, känsliga men hon ville inte att det tog slut. Inte ens när han bet till i dem som fick henne att tjuta till av smärta och lust.
-“Kan nästan tro.. ni gillar.. dem byrackan..” Hon tjöt igen för att hon kände hur han bet henne varnande, men hon kunde inte låta bli att retas med honom. Hennes sköte började ju sava något innerligt nu.Pressade honom hårdare mot brösten, hon ville ha fler som lekte med henne som hon skulle kunna äta girigt av deras lust. Hon försökte ju snärja den som hon satt i knät på något som är lättare sagt än gjort. Hon försökte trollbinda honom, doften av henne var nog så intensiv men den söta smaken som då spred sig över bysten skulle nog vara mer intensiv än doften hennes.
-
Hans mörka morrande fortsatte vid hennes ord, hur hon klöste i hans hårbotten gjorde hans mun bara girigare. Händer på hennes midja lyfte henne upp en liten bit innan han tryckte ner henne igen. Snabbt och hårt för att återigen tvinga henne vara så stilla han kunde hålla henne. Där var smaken, den som så ofta band män och kvinnor till ett slaveri av njutning. Men den var annorlunda, inte alls då där söt och sliskig som han var van vid. Nej den var…utsökt, svagare och lenare än någon annan. Han drar huvudet bakåt för att betrakta henne. Ett rött skimrande sken i hans ögon medan han förundrat betraktade hennes ansikte. Hennes kraft var i strid med hans men han var säker på han skulle slå undan det. Men varför ville han då ha mer, inte släppa henne från sig helt. “Jag äldre än skogar och berg…jag underkastar mig inte någon…”
Rösten var klar och tydlig innan hans händer släppte hennes höfter, en fann hennes ryggrad för att I retsamma rörelser följa den upp och ner. Den andra handen letade sig till hennes hår, samla det i ett grepp och långsamt dra hennes huvud så mycket bakåt hon tillät. Läpparna fortsatte igen sin lustfyllda tortyr av hennes bröst och bröstvårtor.
-
Hon visste väl inte hur mycket eller lite hon påverkade honom, känslorna var inga som hon kunde sätta fingret på ännu. Hade han varit en vanlig dödlig skulle hon garanterat känt av det för länge sen men nu. Nej det här var något ovanligt för henne, som han likaväl kunde varit en av de första. Hon gnyr högt då han slår ner henne över sin mandom, hon verkade inte mer än svara på det än att klösa hårdare.
Hon njöt, åh så hon njöt av att få känna hans starka händer som tog och gjord som de ville med henne. Hon försökte hämta andan under tiden som han smekte hennes ryggrad. Hennes inre värkte.
-“Snart.. min byracka.. är du min..” Kvider hon fram där hon pressade sig närmare hans lem då höfterna gled framåt medan kroppen i övrigt böjs bakåt av det hårda taget om hennes hår. Fick hennes byst att pressas uppåt och känner hur han lutar sig över för att försöka kräva dem att bli hans.
Hon gnyr högt, stönen är klart och tydliga att hon älskade varje sekund. Hon klöste lite i hans hud, kände då hur hennes energi, kraft bara växte för varje stund som gick. Brösten nära på läckte av det där söta nu när han tvingade sig på dem. Hornen började åter växa, snirklade sig likt de hos en bock.
Klorna växer sig längre, kolsvarta. Svansen började växa ut strax över bakens rundning.
-“Sluta inte.. min byracka.. ge mig mer.. av din lust..” Stönar hon ljudligt, tydligt att hon var nära extasens rand.
You must be logged in to reply to this topic.