- This topic has 153 replies, 2 voices, and was last updated 1 månad, 1 vecka sedan by
KindleBear.
-
Demethys tappade sitt leende när skuggorna krävde honom och Joij reste sig upp i hans ställe. Hon rynkade till med näsan, men log snart åt den nyanlända likaså. Eir lämnade sin lutade position mot väggen när hen märkte att Joij kom tillbaka och när Joij upptäckte Eir så vinkade hen muntert åt henne, för att sedan sluta sina händer bakom ryggen sin. Nu när Fier var borta tog sig Eir lite närmare, men ville fortfarande inte inkräkta på duon, då nyfikenheten inom Eir hade bestämt att det här mötet var betydligt roligare än att se Joij slåss. Demethys verkade av någon anledning gilla dem vid första anblick och det var en sällsynt företeelse. Just nu verkade Joij och Fier inte heller vara in någon riktig skada, så det gjorde inte Eir något att hålla sig i bakgrunden.
“Jag erkänner att ert byte lämnar mig lite besviken, men jag antar att du är hjärnan och han är musklerna.” Demethys flinade och klappade henne på axeln. Hon verkade inte överraskad av transformeringen och om hon var det så dolde hon det väl. “Såvida de små var angelägna och visste så var jag deras moder. De vantrivs utanför rummet, de lämnade endast för att ni var ett hot mot mig att bekämpa.” Hon förde ett finger fundersamt övre ett av de långa ärren på armen hennes som för att stimulera sig själv i en stillsam situation.
“Vad är planen din nu?” Hon log brett, klev fram till den sovande varelsen och förde en hand över magen dess. “Din andra hälft verkade redo att be om min hjälp. Min kniv. Min kunskap om besten. Tror du att ni,” Hon såg bakåt mot Eir och sedan mot Joij. “Tror du att ni kan dräpa den innan den vaknar? Min kompanjon tog nästan ögat ert, vad tror du den här kan göra? Tror du Eir kommer lyssna när striden går dåligt och du ber dem fly?” Hon klev tillbaka för att stå intill Joij och sneglade muntert mot henne.
“I utbyte mot ett par små tjänster hjälper jag dig dräpa den utan att du ens behöver höja näven och jag kommer inte ens plocka ut vad än den har i magen just nu. Källaren blir er att göra vad ni vill med, mossan är mjuk nog att ligga bekvämt på.” Demethys såg stolt mot Eir då och tillbaka mot Joij. Eir rynkade på näsan och klev upp intill Joij för att ta handen hennes.
Eir såg mot Joij och kramade åt handen. “Det finns ingen verklighet där Demethys säger något av detta för att vara snäll mot en främling. Lita inte på henne. En mer självisk kvinna finns nog inte i denna värld. Nog kan väl Fier vinna över det där monstret? Det kan ju knappt röra på sig här inne!” Eir hade en låg röst, även om hen var väl medveten om att inget röstläge kunde hindra Demethys från att höra dem.
“Du sårar mig, Eirian. Kan vi inte vara trevliga kan jag likaväl väcka den. Förhandlingar, tjänster och belöningar är samhällets grundpelare. Just nu gör jag er en tjänst genom att prata med er istället för att väcka min kära där borta.” Hennes röst var fortfarande i samma glada tonläge, inte ens nu någonting annat än len och munter, lite melodisk. “Vi är alla lite själviska. Säkerligen finns det saker dina vänner vill ha, som jag kan ge. Herr Stor och Stilig verkade definitivt ha behov som ni inte mättar just nu. Kortisen vill ha dig Eir, men säkert mer än så. Jag har levt längre än de flesta, det jag inte har, kan jag troligtvis ordna.”
-
Joij verkade då ta plats för att det fann nog anledningar till att Fier inte fick vara ute för länge, för att han kunde nog skada de som inte borde skadas. Joij var lättare och inte alls lika våldsam trots att hennes magi var annorlunda från Fier. Det var så att hon kom att se upp på kvinnan då hon är kortare själv.
Varmt log hon och vinkade allt mot Eir, hen var så fin att hon inte kunde hjälpa sig att titta lite extra.Hon fnyser till vid påståendet när det kom till att Deme kom att kalla henne för hjärna och Fier musklerna, det fanns väl en viss sanning där bakom men det var inte hela sanningen! Hon tog inte illa upp av en hand som klappade henne på axeln.
-“Vi är inget hot, så länge som.. de sköter sig.. men då hudar plundrats från mänskliga kroppar.” Hon fnyser och ser upp på Deme som verkade nog vara den som var hudplundrare.
Hon fnyser då hon själv var oskadad då Fier verkade tagit sig tillbaka i skuggorna för att återhämta sig tills det eventuellt fanns något problem som han behövde lösa.
-“Min plan..? Vi måste veta vem som stal.. Eirs vän, för dina små.. är inte längre vid liv och.. kompanjon. Fågeln..?” Hon trodde den med största sannolikhet var död om hon kände Fier rätt så skulle han nog inte varit här nere om det fanns något kvar där uppe som andades. Hon slickade lite på överläppen sin.-“Jag kan dräpa den, om det är din önskan.. men då får jag be Eir gå.. och er med om ni inte vill bli bränd.” För risken fanns att hon skulle kunna komma att bränna dem båda för att nog kunde hon få även sten att smälta om hon verkligen behövde, trots att hon skulle bli dränerad på energi och inte längre skulle kunna hålla tillbaka Fier.
-“Om du kan dräpa den, så kan jag.. behöver inte någon hjälp..” Hon skakade på huvudet, sträckte lite på sig som om att hon vore stolt över att hon är liten men stor! -“Vad krävs för tjänster för att du ska dräpa din sådana.. där?” Hon viftade med handen mot monstret i hörnet som hon inte var alls säker på vad den är för något mer än från samma plats som Fier.Joij rös av välbehag när hennes hand blev stulen av Eir och hon ser upp på Eir med en varm blick. -“Fier kan vinna.. men Joij med.. jag är inte så liten som ni kallar mig.” Nog är hon liten, men hon fnyser lite. Men hon lutade sig lite mot Eir som kom så nära, Eir va då så fin.
-“Stor och stilig?” Hon skrattade till, för att hon kunde nog höra Fiers nöje där från skuggan som fick henne att le. Men att hon själv var en som kallas för kortisen, så verkade hon förstå att det är hon som menas.
-“Jag må lite mer på Eir, än dig.. Fröken..” Hon fick väl ändå erkänna det som om att det fanns en tanke där bakom som gjorde det lättare. -“Du kan väcka den, om du önskar den död och dig själv.. kanske samma.” Hon tänkte inte ta hänsyn om det var att det handlade om att döda den där varelsen, men det är väl för att den inte hör hemma här.
Fier hade ju ändå en viss sorts bojor på sig, och nog för monstret var fast här nere så fanns det magi som lätt skulle ta den härifrån eller eventuellt riva delar av platsen så den kom ut.
Hon kramade om Eirs hand mjukt. -“Joij vill ha Eir.. men Joij kan tänka sig.. hon också..” Hon flinade nöjt för att nog verkade det som om att nog för att Joij ser ut som en hon, så var det inte hugget i sten att det ens är hennes riktiga kropp det här.
Tungan strök ut som för att då slicka på överläppen. Nog var hennes ögon lysta, för alven var ju näck där den gick omkring och fortfarande påverkad av Eir sedan innan. -
“Min önskan? Min önskan är att ni vänder om och går hem, kanske gör lite förbjudna, kroppsliga saker i någon mörk gränd på vägen. Ni är så uppdämda att man skulle kunna tro att ni var avhållsamma satyrer.” Demethys flinade åt dem. “Får jag välja så skonas vi alla, inklusive den.” Hon viftade med ett finger mot varelsen längst bort i rummet. “Jag råkar bara inte vara intresserad av att slåss över den. Om ni väljer att göra det lätt för er själva eller inte, det är helt erat beslut.” Hon flinade och såg mot både Joij och Eir.
“Eirs vän?” Hon verkade fundera en stund, strök ett finger över läpparna sina. “Ah! Glädjekvinnan?” Hon gestikulerade mot en av hudarna som var uppspända. “Eller gatupojken?” Hon pekade mot en annan av hudarna. “Jag tog dem. Fågeln som du kallar den hittade dem åt mig. Hon spårar, jag hämtar. Tyvärr han jag inte få med mig glädjekvinnans kropp, så den gick till spillo. Mördaren däremot?” Hon pekade mot den tredje uppspända huden. “Vakterna höll på att få tag på honom, så jag kunde likaväl dra nytta istället.” Hon klev över till den huden och förde sin hand över den kärt. “Ett riktigt vridet sinne. Världen lär inte sakna honom.”
Hon mötte Joijs röda ögon med sina egna gula nyfiket när Joij sa det hon gjorde om att hon kunde tänka sig att kanske inte bara vilja ha Eir. Eir samtidigt kände att närvaron till Demethys påverkade henom, för när de var isär så kunde hen inte se något gott i alven, men så fort de umgicks så kunde Eir inte förmå sig att hata henne. En liten del av det var nog absolut den nakna kroppen i det här skedet att göra och minnet av hur det var att uppleva den kroppen, men den stora delen var nog hur förbannat medgörlig Demethys var. Eir lät bli att tala dock, utan helt enkelt bara höll Joijs hand. I stunden var det faktiskt ganska skönt att bara vara en passagerare.
“Jag ska erkänna att jag helst hade varit med din stiliga andra hälft, han är mer min typ, men Eir har bra smak, så jag tvivlar inte på att vi skulle ha kul.” Hon flinade åt dem, men gestikulerade igen mot varelsen. “Du behöver ta ett beslut dock. Om du känner dig övertygad av din slutsats att om jag kan göra det, så kan du, så kör. Min metod tar er härifrån oskadda. Kan du garantera detsamma med din? Om sådant är fallet behöver vi inte prata om vilka tjänster jag skulle efterfråga.” Hon vände sig mot en av hudarna och började plocka ner den från sitt ställ och vika ihop den försiktigt.
-
Joij lyssnade på vad just den där Demethys verkade ha att tala om. Det var inte som om att Joij kunde annat att lyssna, fånga in informationen om vad det är som händer. Hon var inte den som skulle kunna ta ett exakt beslut nu då det är att det fanns saker som var tvetydiga i hennes sinne. Att det nog skulle vara att om hon inte oskadliggjorde monstret i hörnet så skulle det ju vara att säkert paladiner, vakter och annat skulle hitta platsen förr eller senare.
Vakter och magiker skulle nog kunna ta hand om besten, men det fanns väl också en viss del i Joij som gjorde att hon nog skulle vilja försöka äta den. Men skulle det gå, den såg ju så hård ut att hon var osäker om den gick att äta och hennes sätt att oskadliggöra den skulle vara att få den att inte bli mer än aska om det fungerade som hon önskade.
Hon kramade om Eirs hand, det var en mjuk och behaglig hand, den var så len!-“Eir sa.. vi va tvunga ta hand om.. monster som stal Eirs vän.. först.” Det var ju sanning i sig, innan de kunde då vara som några lössläppta satyrer med varandra. Hon tippade huvudet, men hon synade den nakna kvinnan med en mer ingående blick. Att det handlade om att hudarna där verkade ha tagits hand av alven då någon annan dödat ägarna.
Joij slickade sig om överläppen, hon fnyser till lite och släppte motvilligt Eirs hand där hon började att röra sig mot den där alven som började med att plocka ner och vika ihop dem. Men hon sträckte ut en hand som för att vila den på hennes ena handled.
Hennes nosade började så ganska genast, för att hon försökte väl nosa sig till vad som stämde där.Det fanns ju en hint, men det som de tvättats med verkade också bryta en del av mönstret som hon blev irriterad av.
Hon lät bara hålla milt i handleden men styrka fanns ändå i handen nog för att en vanlig dödlig skulle kunna bli av med sin handled om hon önskade det. Hon gav ifrån sig en suck, vred på huvudet och såg på Eir. Nickade lite, som om att det som alven sa verkade stämma.Huvudet vred hon på igen som för att släppa alvens handled om hon ville fortsätta, men hon höjde hakan för att se upp på henne.
Det var något med alven som var märkligt. Hon lutade sig in och nosade mer på den nakna huden, tungan smekte ut mellan läpparna och tänkte om det inte misstycktes smeka över ena bröstet som för att se vad för magi den här var av.
För hon kunde ju känna doften av magi, men tungan skulle ju bevisa sig svara på mer om hon fick göra det som hon försökte med. -
Eir såg roat på när Joij närmade sig Demethys för att utreda om hon talade sanning.
“När Eir sa det så menade de nog inte det monstret dock.” Började Demethys med ett flin och såg mot Eir, innan hon vände blicken tillbaka till Joij, nyfiken på vad Joij höll på med så nära. Hon verkade lite besvärad av greppet mot handleden, men lät det pågå. “Så du har ingen skyldighet här, monstret kan inte döda någon som jag inte levererar till den.” Hon flinade åt Eir och Eir rullade lite med ögonen.
“En teknikalitet! Du och Fier konstaterade båda två att den var ett hot mot Karm. Den må inte ha varit mördaren, men den är ett hot.” Eir svarade på Demethys kommentar, men hade inte mycket mer att säga än så, då hen plötsligt såg Joij slicka Demethys och Eir var tvungen att kväva ett skratt från att komma ut. Joij var verkligen en helt absurd varelse! Underbar på många sätt, men otroligt märklig.
Demethys kvävde dock inte hennes skratt, hon fnittrade till åt beteendet och lade undan huden hon hade vikt på lådan intill henne. Hon lade en öm hand på huvudet Joijs och strök henne försiktigt. Det var tydligt att det Joij gjorde var mer utforskande än faktiskt sensuellt, även om det första inte uteslöt det från att också vara det andra. “Du har mer i dig av den andra sidan än du först lät mig tro.” Kommenterade Demethys med ett flin. “Försöker du avgöra om jag ljuger? Jag är nog lite för duktig på det även för en som dig, men jag har ingen anledning att ljuga. Är jag en mördare? Absolut. Jag är dock oskyldig till två av de här tre. Skyldig dock till många innan det, samma som Eir.” Demethys log åt Eir, som fnös tillbaka. Det var länge, länge sedan Eir hade dödat någon. Hen var ganska övertygad dock om att det inte var lika länge sedan Demethys gjorde det, även om man räknade bort mördaren vars hud som hängde här inne.
Angående magin som Joij kände så var det inte så konstigt att Joij hade funnit alven att vara någonting märkligt. Magin hon kunde smaka på Demethys hud var svårtydd, kaotisk, men gammal, rentutav uråldrig. Vad än Demethys bar på för magi så var det ingenting man träffade på i Caras Idhrenin eller ute i den öppna världen. Kanske att man kunde hitta den i de mörkaste hålorna Fae hade att erbjuda, hålorna som många sekel hade begravt och glömt bort. Smaken var svag, men inte för att Demethys var svag, utan för att den var djupt, djupt begravd inom henne. En magi som sällan användes.
-
Joij var någon som man nog säkert inte kunde sätta fingret på, som om att hon tillhörde båda världarna som att hon smittats en gång i tiden av den där energin och magin som fanns på andra sidan slöjan. Att hon givits en som skulle hålla henne säker i form av Fier.
De hade med tiden börjat dela mer av sina sinnen med varandra så att de förstod vad den andra tänker, men också att de faktiskt är lika mycket en, som de är två. Det var en förvirrande bild möjligt vis.-“Monstret är en som kan komma att fly, kan du stoppa den.. på egen hand, om den försöker?” För att nog var Joij en som jagade monster men hon visste också att om hon inte riktigt hade några bevis eller hade en officiell order så kunde det skapa oerhörda problem för henne. Men nu också Eir som hon nog delvis tagit under sina vingar. Joij gav ifrån sig ett lågt läte, som kunde vara någonstans som ett skratt eller ett fniss när Eir vågade yttra sina tankar om det hela.
Joij lät den röda blicken leta sig uppåt när de började att skratta och kände handen på sitt huvud som fick henne att se frågande ut. Det var som det stack lite på hennes tunga, en lika obehaglig känsla som behaglig. -“Joij försöker..” Det var som om att det gick mycket tankar genom hennes huvud. Funderade på om det stämde, men att Demethys verkar som nästan förtjust i att hon är mer av andra sidan var något som säkert många skulle ta som ett hot, men hon kände inte det från henne. För att hennes instinkter berättade att det var inte något hotfullt mot varken Joij eller Eir.
Hon öppnade munnen och långsamt fortsätter slicka på huden. På lite mer än ett ställe som för att se om det smakade annorlunda beroende på vilken plats hon smakade på. Hon fnyser till som om att det var något som fick henne att rycka till, ruskade på huvudet då det var något som fick det att sticka i de känsliga sinnena. Hon hade inte mött något som den här, alven. Var det ens en alv att utgå ifrån.
-“Eir.. hon luktar inte.. brunstig som.. du.” Sa hon mjukt där hennes tunga smekte över bröstet mer ingående och hon placerade en hand mjukt mot hennes mage. Läpparna tänkte omsluta ena bröstet för att denna gången låta nära på suga in det lite. Nyfiken på smaken, men nu var det precis lika mycket som utforska henne som för att hon själv kände sig en smula uppjagad av situationen.
Hade nog inte heller släppt sedan hon varit med Eir, och ville då få vara mer med Eir men nu lockades hon också av Demethys som fick henne att smeka sig villigt mot henne. Joijs egna kropp var mycket snart minst lika näck som Demethys.Hon gav ifrån sig ett lustfyllt litet morrande, och klorna klöste lite på hennes mage. Hon tänkte fortsätta utforska hennes kropp med sin tunga om hon inte hindrade henne, arbeta sig neråt från bröstet till som in mellan låren.
-
“Om monstret är på väg att fly kommer jag inte ens försöka stoppa det, om jag ska vara helt ärlig. Jag riskerar inte mitt liv för det. Stadsvakterna och Athals paladiner får ge det deras bästa och med lite tur stryker några av dem med.” Hon vickade på huvudet sitt och såg ned mot Joij där hon utforskade kroppen Demethys. När Joij kläckte ur sig sin kommentar om brunstig hördes ett förnärmat pip från längre bort i rummet och Eir fick lite av en rosa färg igen. “Joij, inte det ordet!” Fräste hen, dock lite lekfullt, men hen kunde inte låta bli att vara besvärad av ordvalet. Det var inte osant, men det var otroligt provocerande att höra. Eir höjde ett ögonbryn åt de två sedan och klev lite åt sidan för att få bättre perspektiv och släppte ut en suck.
“Monster. Precis där borta. Några kroppslängder bort bara. Hot mot Karm!” Påminde Eir och förde händerna sina genom sitt hår lite frustrerat. Samtidigt kunde Eir acceptera vad Demethys hade sagt, varelsen var inget direkt hot och även om Demethys ljög om mördaren så utgjorde inte heller hon något hot i stunden, så Eir kunde inte göra mycket annat än att känna sig småsint och kanske lite otålig med hur gärna Demethys drog ut på hela det här mötet. Så Eir hoppade upp på en av trälådorna, tog ett djupt andetag och bara väntade. Hen hade ingen rätt att begära något av Joij, men hen ville inte heller lämna Joij själv med Demethys, osannolikt som det må ha varit att alven skulle göra någonting skadligt mot Joij. Sedan var det faktumet att de inte var långt från något som definitivt skulle skada henne om den fick chansen.
Demethys förde kärt fingrarna sina genom Joijs eldiga hår och såg ned mot henne med ett leende. “Eir är ung för sin sort, deras doft avslöjar dem lite för lätt ännu. Dina dofter är inte så diskreta de heller dock.” Hon hånlog och förde sin fria hand längst Joijs öra och nacke ömt, strykande. Demethys må inte ha luktat brunstig, men hennes kropp var inte utan svar på Joijs beröring. Hon utvecklade gåshud från tungans utforskande och både brösten och underdel visade ett intresse för det som pågick.
“Vilken händig magi,” Kommenterade Demethys åt faktumet att Joij plötsligt var näck. “En annan behöver klä av sig den traditionella, tråkiga vägen.” Hon tillämpade lite tryck med handen i Joijs hår för att uppmuntra henne att fortsätta nedåt, hon till och med skiftade med ena benet så att hon stod med benen mer särade. “Får jag gissa att det här inte längre är en fråga om att lista ut huruvida jag ljuger eller inte?” Hon flinade lekfullt åt Joij.
-
Ett roat skratt kom från Joij, att få höra Eir pipa till och yttra att inte använda ordet fick henne att bli allt mer förtjust vid det. Hon skulle nog kalla Eir det där så ofta som möjligt för att retas.
Joij lyssnade på vad de sa, men också att nu Eir försökte övertala henne om att det fanns ett sovande monster en bit bort. Hon skulle kasta ett öga på det, men det verkade sova så djupt att det nog inte skulle vakna ännu. Kanske måste det tillämpas någon form av magi för att det skulle vakna. Joij behövde gå närmare om hon skulle få reda på mer om den.
Hon undrade varför Eir satt så långt bort, kunde inte hen komma närmare istället och ge Joij lite uppmärksamhet? Det var nog något som hon skulle önska men handen där i håret fick henne att fortsätta neråt. Speciellt undrande över när hennes smått spetiga öron blev ompysslade av nyfikna händer.
-“Eir, för ung..” Hon hade nog inte tänkt på det, men dockan kunde väl vara precis hur gammal som helst. Joij var nog säkert yngst i skaran, för om man räknade in Fier så var han långt mycket äldre än Joij då han varit hennes beskyddare sedan hon var liten.
Ögonen höjdes för att se upp på Demethys som sa något om kläderna, men hon nickade lite och lät tungan smeka henne hungrigt där nere.
Rörde sig försiktigt och sätter sig ner på knä. Händerna sökte över låren på Demethys och hungrigt lapade i sig av hennes kön som om att hon inte kunde låta bli, doften va ju så intensiv och hon gav ifrån sig ett lågt skratt.
Rörde lite på sig, vicka något på baken som tydligt visade att hon gillade smaken av Demethys, den var olik något hon smakat på tidigare men vätan lapar hon i sig av.-“Mhmm.. Joij.. vill ha brunstig hona..” Hon skrattade lågt åt sina egna ord, men hon skulle då bara hindra sig kort från sitt lapande för att se bort på Eir, hon klappade intill sig. Försökte väl locka dit Eir.
Hon återvänder till att försöka göra det skönt för Demethys, händerna smekte upp längst låren igen. Rörde vid de så märkliga hudarna och ärren som delade dem. Fångade baken för att kunna trycka Demethys lite mer mot sig.
Tungan gjorde säkert underverk där nere, flitig och längre än man kunde tro. -
Demethys stönade till från sensationen och efter Joijs lilla uppehåll där hon verkade vilja locka till sig Eir så förde hon handen sin till bakom huvudet på Joij och pressade henne mer mot sig, hon till och med höjde ena benet och vilade det över Joijs axel, dels för att göra sig själv mer öppen, men också för att det skapade en vikt mot ryggen som även det höll Joij mot Demethys kropp. Handen bakom huvudet Joijs spände sig, så som Demethys var spänd från hur otroligt det kändes och handen grep tag i håret nästan reflexmässigt, även om det fanns en medvetenhet i handlingen också.
Eir fnyste till och lutade sig framåt där hen satt. Det var osannolikt att Joij skulle höra ens ett enda ord, så uppslukad som hon verkade av situationen, men Eir kände behovet av att svara. “Ja ja, Eir är brunstig, men det är inte jag som äter upp första bästa alv jag träffar!” Hen flinade till, men det fanns lite tecken av att vara förnärmad i rösten. Om det var just det ordet, eller om det var scenen som utspelade sig framför henom var lite svårt att avgöra. “Jag har lite svårt att komma in i känslan med vad som mycket möjligt kan vara bland det vidrigaste jag sett bara meter bort, ni får nog köra den här utan mig!” Eir kunde inte förneka att det var lite kul att se på, men det var inte heller en lögn att monstret gjorde det svårt för henom att fokusera på annat. Det, och faktumet att Demethys inte var Eirs favoritperson i världen.
“Oroa dig inte, de vill ha dig och de är värda väntan!” Flåsade Demethys och vred sig lite nöjt när Joijs händer utforskade kroppen, särskilt när de berörde ärren som verkade extra känsliga, där beröringen ibland till och med orsakade att Demethys ryckte till. För varje ögonblick Joij och hon var ihop så gick det inte att missta att Demethys blev varmare och varmare. Den generella uppspeltheten som alven tidigare haft, började bli någonting mer lustfyllt och hon slöt sina ögon tacksamt åt behandlingen som Joij gav henne och bara njöt, med lite krampande då och då när Joij prickade precis rätt. Där Demethys tidigare hade droppar av upphetsning att visa, var hon nu någon man kunde dricka ur, och bara till viss del från faktumet att det varma, fuktiga rummet fick henne att svettas.
-
Inte verkade monstret vara ett hot, för att annars hade ju Fier varnat henne för länge sedan. Monstret verkade nära på i dvala än sömn så att hon hade nog tid att utforska den märkliga alven framför sig, men hon ville också ha Eir hos sig. Det fanns nog något girigt hos Joij men vilken av de där bestarna från andra sidan var inte girig. Hon visade det extremt sällan i en tappning som den här.
Hörde hur Demethys kastade ur sig ord efter att Eir och det är att hon försökte snappa upp de alla. Men förmågan att tala nu var mer än förhindrad av det som alven gav henne. Hon gav ifrån sig små gnyende läten där hon satt på huk, slickade i sig av det som erbjöds och gapade mer för att kunna svälja ner det. För nog gav det henne något, mer förståelse för vad alven kan tänkas vara.
Fier verkade morrade där i skuggan, så nog fanns det något från alven som lockade även honom. Det är tydligt att det måste vara den uråldriga magin, den må vara svag men tillräcklig för att trigga något hos de båda.Joij va mycket stabilare än man kunde tro, för att hon skulle hålla alven uppe om det behövdes. Hon märkte hur hela situationen påverkade henne mer än hon först önskat, men det var nog för hela dagen hade varit en dag av att vandra på den där knivseggen av märklig upphetsning. Hon särade lite på de egna benen, förde ner sin ena hand för att då gny högre där hon inte kunde låta bli att beröra sig själv och hennes fuktiga sköte.
Hon önskade nog så mycket uppmärksamhet som möjligt, men hon tippade lite framåt. Blottade sig för Eir som de satt nu och fingrarna smekte flitigt medan hon lapade i sig av den sjöblöta alven. Skulle hon skylla på något så hade det säkert varit Eirs förtjusande doft som fått henne till det här under hela dagen, men hon byggde som någon energi i kroppen och kunde se tatueringarna som långsamt började få mer intensiv färg tillika att håret nästan glöder vid det här laget som det gjort hos Fier när han blev ilsk.
-
Att se Joij … presentera sig för Eir på det sättet var inte utan sina effekter. Det praktiskt taget skav mellan benen på henom och hen korsade dem för att försöka hitta en bekväm position för en ökande rastlös kropp. Nog upphetsade detta Eir alltid, men inte var det väl Eir som var den orimliga i den här situationen som inte ville delta? ‘Inte ville’ var nog fel sätt att säga det på dock, utan det var mer en fråga om att inte tillåta sig.
Demethys å andra sidan verkade inte det minsta påverkad av den olägliga tidpunkten som detta utspelade sig under, eller faktumet att de hade publik i form av Eir. Hon tyckte dock lite synd om Joij som hade försatt sig i en situation där hon var uteslutande en givare och efter en kort stund till av den otroliga sensationen som var Joij. Så hon använde sitt grepp om håret, sänkte benet sitt från axeln och separerade Joijs tunga från sin läckande springa och sänkte sig själv på knä inför Joij samtidigt som hon behöll greppet om håret. Hon vickade Joijs huvud bakåt med sitt grepp och böjde sig för att kyssa henne på halsen, innan hon lade sig ner på rygg och drog Joij med sig så att hon hamnade ovanpå.
“Snurra runt, kära du, det var lite ensamt där uppe med dig här nere!” Hon kysste Joij på läpparna, som i stort sett innebar att smaka på sig själv så blött som det hade varit, flinade till, släppte taget om håret och signalerade med sina händer mot Joijs kropp att hon ville att Joij skulle fortsätta men i liggande ställning, så att Demethys kunde återgälda det Joij gett henne, samtidigt som Joij gärna skulle få chansen att fortsätta det hon gjort så här långt. Demethys skrattade till. “Men fortsätt smaka! Jag tror bestämt att du snart hittar sanningen, du behöver nog bara gå lite djupare!” Lite andfådd lät hon allt, men mer än något annat, otroligt nöjd.
-
Joij kunde inte hjälpa att då tycka om det, för att hon hade inga problem med det trots situationen som var skev, borde vara mer morbid än den var i hennes värld. Hade de alla varit människor så hade det nog varit en plats som ingen ens skulle sätta sin fot på.
Platsen var absurd, hur fanns den ens där nere i källaren och det slumrande monstret var tillräckligt för att sätta skräck i nära på vad som helst.Joij ser storögt på Demethys när hon drog henne i håret så att hon lämnade hennes läckande springa. Hon flämtade, och log där hon var som våt i hela ansiktet av det som givits henne. Lite lät hon tungan smeka över läpparna. Hon gav ifrån sig ett lustfyllt läte när läpparna möter hennes hals, vad skulle hon ens kunna göra annat än att hänge sig lite mer till situationen.
Hon följer med i rörelserna, hon hamnade på henne så att deras kroppar pressades mer mot varandra, läppar som mjukt spred vätan över Demethys.Hon klippte med ögonen, inte riktigt att hon förstod först. Hon var medgörlig så att hon svängde runt utan att riktigt förstå men inte utan att kasta en blick på Eir först och skänkt hen ett så busigt leende.
Snart hamnade hon över Demethys, hon gav ifrån sig ett lekfullt läte, men hon skulle precis som så begrava sitt ansikte mellan låren igen och utforska henne igen.
-“Eir.. kom.. lek med.. Joij..” Gnyr hon fram, där hon hade då baken i vädret men skötet nog så begravt mot ansiktet på alven, vätan tydlig och det var bara en tidsfråga innan hon skulle bli ruskigt mycket mer våt.Hitta sanningen till vad alven var? Hon justera sig allra minsta och tungan slingade sig djupt in i alven. Fingrarna utforskade henne på nära samma vis medan ena handen vilade på ett av låren så där avvaktande och klösande i den lena huden.
Dofterna där inne gjorde henne på gränsen till galen. -
När Joij grävde sig djupt in med tungan stönade Demethys till och spände sig i hela kroppen, ryggen hennes krökande uppåt från marken från sensationen och hon tog ett ordentligt grepp om Joijs bakdel, naglarna bestämt begravande in i huden, men med en försiktighet som undvek att bryta hud om det nu ens gick att göra på den lilla men stora kvinnan. Hon förde dock skrevet hennes mot sig och förde först sina läppar över Joijs nedre läppar, strök med sina läppar mot dem retsamt upp och ned innan hon också förde in sin tunga och omslöt hela öppningen mellan sina läppar.
Demethys hade skämtat om att Joij skulle upptäcka någon sanning inuti henne, hon hade bara velat att hon gick djupare, men nog fanns det sanningar att hämta alltid, åtminstone för någon med Joijs otroliga sinnen. Om Demethys var en alv så var hon ingen vanlig sådan, om Joij hade alver att jämföra med. I Demethys mest ohämmade tillstånd så som det Joij upplevde nu så kunde man känna av hennes utsöndrande energier och nog fanns det magi inom henne, uråldrig och bortglömd, men även mörk sådan, förbjuden och det som till en början var diskret, fjärran, djupt liggande, det som nästan inte gick att märka, började gradvis blotta sig. Det var inte att Demethys inte hade tillgång till magin, hon bara behärskade den, men i detta mest sårbara tillstånd gick det att märka av att magin blev starkare när Demethys hade andra prioriteringar. Så som att begrava sin tunga så djupt hon kunde i en annan varelse och lapa med den på insidan.
Hon höjde ett ben och lade det över Joijs huvud tacksamt, samtidigt som det började rycka till i henne från den otroliga stimulansen. Nog var Joij duktig allt, otrolig faktisk och Demethys började känna hur en utlösning började byggas inom henne, en värme som närmade sig sin kokpunkt, ett närmande som även uttryckte sig genom ett flåsande ur näsan på Demethys, en kall blåst av någon märklig anledning trots hur varm alven var, en kall blåst som träffade huden bakom Joijs mest smakfulla öppning.
Demethys höjde även sitt huvud med avsikt att höja Joijs bakre halva lite från Demethys kropp, detta endast med avsikten att komma åt med sin hand och för att ge ytterligare stimulans så pressade hon sin tumme mot Joijs lilla kulle framför öppningen som hon hade sin mun pressad mot, masserande den med en kärleksfull takt.
Eir av princip vägrade delta nu, de var som två djur, men det hindrade inte henom från att ömt massera med en hand över sitt skrev där hen satt på lådan, dock handen ovanpå byxorna. Att säga att det kliade var en underdrift, och brunstigare än någonsin var nog definitivt rätt sätt att beskriva henom på, men behärskning var viktigt för Eir och lyckades hen här så kunde hen lyckas med vadsomhelst. Men hen hade inte infört några regler om att inte få le stort eller inte uppskatta det hen såg, för det gjorde Eir verkligen.
-
Joij visste att det något annorlunda med alven som hon inte kunde sätta fingret på, men så hade hon väl inte riktigt haft huvudet på skaft på hela dagen och kunde väl inte exakt tänka några vettiga tankar. För hur hade hon annars hamnat här. Det var ju viktigare saker att stå i, speciellt om hon skulle lyssna på Eir.
Joij följer rörelserna under sig, hon kände ju mycket på doften och hon vad medgörlig utan att göra det minsta för att hindra Demethys framfart.Små lustfyllda läten lämnade Joij, rörde sig mot de fylliga läpparna som behandlade hennes våta grotta. Hon slöt ögonen ett par sekunder, försökte hämta sig och förstå vad det är vad de håller på med. Det dröjde inte så lång tid innan hon öppnade ögonen, de hade en så lysande röd ton till sig och kinderna vid det här laget blossande röda.
Hon kunde inte röra sig så mycket med tanke på att hon satt fast på grund av Demethys ben som vilade över henne, tvingade henne att ta för sig mer av den rinnande springa som hon fick behandla med tungan och läpparna, som ett utsvultet djur kände hon sig. Joij kved när hon kände hur det plötsligt blev så kallt, gick som en rysning längst hela ryggraden och undrade vad som hände.Joij rörde sig, svankade som en lysten katta och hon ger ifrån sig ett utdraget läte som tyder på att hon är mer än nöjd. Rörde sig med försiktiga rörelser mot både hand och tunga, alven verkade då så mjuk med henne vilket var för henne ovanligt men hon ogillade det inte, tvärtom.
Joij, kastade en blick mot Eir för det är ungefär vad hon lyckades göra från sin plats där hon ligger över alven. Naken och utlämnad, hon slickade skötet med långa drag med tungan medan blicken var nu fäst vid Eir. Kunde inte hjälpa sig, hon gillade smaken av alven. Den gav henne något som hon inte träffat på tidigare.
Hon gav ifrån sig ett kvidande ljud när Demethys prickade rätt, och igen. Vätan började eskalera mellan de egna låren.
-“Mhmm..” Morrar hon fram, tryckte sig så väl som gick mot Demethys.
-“Eir.. låt mig.. se..” För hon visste ju att vid det här laget verkade Eir inte vilja göra dem sällskap, men hon ville få se Eir speciellt för att hon själv började bli yr av behandlingen som Demethys skänkte henne. -
Eir fnös till, men nog fanns där ett litet flin hos henom. “Nej du, det privilegiet förlorade du när du satte dina begär före din plikt. Det här…” Hen gjorde en gest mot sin nedre halva. “Det är för personer som sköter sig!” Eir stannade upp för ett ögonblick och tänkte efter lite lekfullt. “Vilket enligt min räkning än så länge bara är Fier.” Dock var hen övertygad om att han säkert kröp runt i skuggorna och bara önskade att det var han istället för Joij, av hans kroppsliga reaktion tidigare att döma. Galenpannor hela gänget.
Eir ryckte lite med axlarna och lutade sig framåt. ”Om du avbryter nu direkt och tar hand om det där monstret, kan vi nog lösa något … där hon inte är.” Hen pekade mot duon, men menade såklart Demethys. ”Annars får du vänta.” Hen slutade röra vid sig själv och satt sig istället på sina händer. Blicken hennes vände sig dock mot besten, inte för att hon inte gärna såg på, men för att den oroade henne.
Demethys hade inte mycket omtanke för snacket dock och pressade ner mot Joijs huvud med benet sitt. Visst kunde det ha varit för att retas med dem två, men det var också för hur nära hon var. Bristningsgränsen rentutav och hon klöste lätt över Joijs bak med sin ena hand, samtidigt som den andra började gnugga ivrigare mot Joijs lilla kulle. Tungan vred och böjde sig inuti Joij och lite då och då tog hon ut den för att dra den över hennes nedre läppar, som för att lapa upp vätskan som läckt ut genom springorna hennes mun inte täckte, för att sedan begrava tungan igen. Joij smakade ljuvligt.
Kroppen hennes började skaka från spänningen, tydligt signalerande att det bara var sekunder bort nu för henne. Samtidigt gick det nog för Joij att urskilja att vad än det var för magi inom Demethys, så blev den mindre och mindre avlägsen, växande i direkt samband med att Demethys närmade sig klimax.
-
Joij ville ju få vara med Eir, men hon hade inte satt något före sin plikt? Monstret hade ju inte gjort någon illa trots att det var ett hot mot hela Karm att den fanns här och visst kunde det väl vara så att hon kunde ta hand om den efter de var klara här. Det ena utesluter ju inte det andra! Hon skulle säga något till Eir när hon kände hur hon tvingades ner med ett missnöjt läte då hon blev avbruten men hon gav ifrån sig en fnysning, varmluft som spred sig från henne.
Inte omöjlig, inte det minsta men hon kastade en hastig blick mot Eir. Så ger hon ifrån sig ett förtjust läte, hon skulle inte vara sämre och utforskade då Demethys. Hon försökte härma hennes rörelser med egen hand och hon rörde sig lite över att känna klorna mot sin bak, en känsla som hon var mer bekant med och älskade. Hon klöste på insidan Demethys lår och lapade så ivrigt i sig av det som kom hennes väg.
Joij var inte långt borta hon heller, hennes sköte kändes vid det här laget så ömt och svullet efter att fått bli behandlat så intensivt. Hon gnyr, rörde sig villigt mot läpparna och gned sig mot henne. Hon försökte att inte komma av sig, men hennes lilla kropp kom att våldsamt darra av händelsen. Spände sig, och gömde ansiktet mellan Demethys heta lår för att hon inte ville att känslan tog slut där hon fullkomligt gav efter, våg efter våg.
-
Demethys stönade till från Joijs fingrar innanför hennes lår och kroppen hennes spände sig, vilket kanske kramade åt lite väl hårt med benet om Joijs huvud. Sensationernas kombination gjorde att Demethys tillslut släppte efter för att låta sig själv nå utbrott, då det nu var tydligt att det även var där Joij befann sig.
För att verkligen knuffa Joij över sensationernas kant med ett stort avslut så tog Demethys avstånd med huvudet sitt och medan ena handen höll tag i Joijs bakdel med ett klogrepp vred hon dem båda åt sidan så att de inte längre låg på varandra, utan på sida mot varandra, benet fortfarande runt Joijs huvud. Sedan förde hon in tre fingrar från sin andra hand i Joijs våta öppning för en intensiv period av in och ut, samtidigt som hon gnuggade tummen mot den lilla kullen varje gång handen tryckte fingrarna så djupt att de försvann inom Joij.
Demethys själv fick ökad extas när hon kände magin svälla inom henne, ett rus av kraft som påminde henne om vilja väldiga makter som världen sedan länge hade övergivit, en oändlighet, ett kaos som skrek om att bli fritt. Demethys var aldrig närmare magins kärna än i stunder som denna, i stunder av fullständig extas.
Så hon fick sitt utbrott och hennes kropp spände sig, rentutav krampade ihop. Naglarna grävde sig djupt in i huden på Joijs bakdel, benet spände sig runt huvudet hennes och hennes våta grotta kunde bättre beskrivas som en liten vulkan, då den plötsligt stänkte till i en explosion mot Joijs ansikte. Hela Demethys skakade och hon tryckte Joij mot sig med all sin kraft, vilket var en hel del mer än vad som kunde väntas av en slank alv som henne.
Och inuti henne blåste en storm, magi gammal som berg snurrandes, någonting uråldrigt, mörkt, förbjudet så påtagligt att det gick att smaka på hennes vätskor, som om Demethys läckte ren magi i sin äldsta form.
För att inte skrika, för vilket skrik det hade blivit, pressade hon sitt ansikte mot Joijs lår och bet mot det, bara hårt nog för att kväva förmågan att skrika, men slutade inte röra sin hand in och ut ur Joij förrän hon kunde ge åtminstone en bråkdel av vad Joij hade gett henne.
-
Joij kom att nästan kollapsa där vid sidan av just Demethys som hade fått henne att nå extas utan dess like, men det var inte som hon fick vila mer än ett par sekunder innan hon kände de där rivande naglarna på sin bak som fick henne att stöna djupt.
Hon gillade det, smärtan var behaglig och de många fingrarna som begravdes djupt i henne fick henne att omfamna dem, våldsamt med varje stöt som de fördes in i hennes redan plaskvåta inre. Hon kved av hennes behandling.Att hennes egna ansikte blir översköljt med den ljuvliga vätskan som kom från Demethys fick henne att lekfullt, men också girigt slicka i sig av det. Att alven inte såg vidare stor och stark ut var ju som en hägring för hon kände nog att hon var starkare i sin kropp än man kunde tro. Hon rörde sig där på golvet nu för att hon inte kunde få nog.
Joijs hår hade tagit färgen av en fullkomligt utvecklad brand och det var nästan så det kom att få loppor av glöd att slå om det där det rörde på sig som att vinden tagit i det.Hon gnyr högt och pressade sig mer mot de där fingrarna som hon försökte tvinga in mer av dem i sig. -“Mer.. mer..!” Skrek hon nästan fram girigt mot insidan av Demethys lår. Hon var en girig varelse och kunde nog inte få nog, hon var inte rädd för att skada henne skulle inte alls vara minsta lätt. Hon gnyr, vrider på sig då kroppen kände som den inte fick nog som varje stöt sänder en våg av njutning genom henne.
Hon började hungrigt slicka i sig av Demethys när magin där verkligen gjorde sig påmind och fick något alldeles uråldrigt att börja vakna i Joijs lilla kropp. De där magier som de grävt ner djupt i henne sedan hon kom till denna världen, som att det frö som funnits där plötsligt fått näring nog att börja växa.
-
Demethys pressade sitt ansikte in i Joijs lår och skrek från känslorna som rusade genom henne, handen inuti Joij greppande om vad som i stunden blev ett handtag istället för en våt grotta och fingrarna som hade ett grepp om Joijs bakdel grep så pass hårt att de bröt igenom huden. För bara ett ögonblick blev världen blank när Demethys nådde sin höjd, hon såg ingenting, hörde ingenting, det var bara en ilande känsla av befrielse, som om hon stått för nära en dvärgisk krutexplosion som slog ut alla sinnen och endast lämnade kvar ett pipande ljud.
Det mest intensiva passerade dock snabbt, hon själv blöt från Joijs safter som hennes egna hand hade hjälpt stänka överallt omkring sig genom hennes rörelsers intensitet, det hade skvätt över ansikte, hals och hår. När floden Joijs tillslut blev ebb och Demethys kunde känna detsamma hos sig själv, när konvulsionerna hade avtagit och verkligheten återigen började ta form omkring henne så lossade hon på Joijs huvud ur sitt grepp med benet och rullade omkull från sin sida så att hon istället låg på rygg och stirrade upp i det skimmrande taket.
Handen hennes låg kvar inne i Joij, tummen försiktigt masserande den lilla kullen och Demethys hade det största leendet man kunde föreställa sig. Hjärtat slog så hårt att om man var nära nog så skulle man nog kunna höra det och hon kände hur hela hennes kropp bultade från varje slag av hjärtat. Flåsandes såg hon i riktningen mot Joij för att se om hon kunde fånga hennes uppmärksamhet och erbjöd henne en tacksam blick. Bröstkorgen hennes höjdes högt varje gång hon andades in, för hon behövde hämta andan något ordentligt, hon hade visst hållit den ganska länge.
“Det där var något särskilt! Och betydligt mindre blod och sår än med Nyx!” Flåsade Demethys nöjt och log stort där hon låg. “Ni råkar inte söka efter en arbetspartner, du och Herr Stor och Stilig?” Hon masserade fortsatt med sina fingrar inuti Joij, dock försiktigt med tanke på hur känslig hon visste att man kunde bli efteråt. Hon höjde sin fria hand som tidigare hade hållit i bakdelen och märkte lite blodstänk på fingerspetsarna. Hon förde dem mot munnen sin kärt och slickade av varje finger för att även smaka på kanske det mest intima och privata en kropp kunde erbjuda. Blodet.
“I utbyte, utöver allt jag kan erbjuda, lovar jag att bara ta hudar från de som förtjänar det.”
-
Joij hade som förlorat sig lite i situationen, hon hade inte fått någon blackout även om det kunde kännas så som om att världen stått stilla och hon klippte med ögonen där hon kände hur hon långsamt släpptes loss från låren hos alven.
Kände hur det var en viss förändring, hjärtat bultade våldsamt och hon märkte hur det var som att Demethys kom att plötsligt flytta på sig och hon kippade lite efter andan.Hon svepte med blicken över rummet, omedvetet tryckte sig mot de ljuvliga fingrarna som var begravda i hennes inre. Det kramade om fingrarna, som det försökte mjölka dem som om det vore en lem. Ögonen klippte, fångade plötsligt skymten av Eir som fick henne att le. Hon ville säga något till honom men inga ord lämnade hennes läppar, tungan smekte ut och lapade i sig det som Demethys lämnat på dem.
Hon ville vrida runt lite, men hon ville inte komma ifrån de där sköna fingrarna. Som höll henne som kopplad till Demethys, för tillfället och hon tippade huvudet där hon vred lite på sin kropp för att se på alven som talade.
-“Nyx..?” Sa hon, lite undran där i hennes blick som ännu var full av den där råa kåthet som bubblade i henne. Orden fick henne att då höja ett ögonbryn för att tveksam men ändå dra sig loss från fingrarna som plötsligt fick hennes inre att kännas så svullet, läpparna där nere illröda och tjocka.
Hon gled upp över Demethys men skulle då krypa ner lite över henne och strök sig villigt mot hennes lår, och slickade snart på hennes läppar i att försöka hinna fånga smaken av sig själv, från blodet som hon kände doften av.Märkte knappt av såren på sin bak, men hon skulle sjunka ner mycket snart och vilade huvudet mot de fylliga kullarna hos alven. Hon suckade och retsamt tänkte hon bita tag i en av bröstvårtorna.
-“Eir.. är vår.. arbetspartner..” Viskade hon mot bröstet där hon låg slö på Demethys kropp. Hon försökte ändå hämta andan, men ändå var det som om att hennes kropp inte var nöjd, trots att den borde vara det.Hon slickade försiktigt på bröstet för att svalka ner huden efter sitt bett. Hon suckade där hon låg, doftade nog ordentligt nu som en dräktig hona. Försökte väl att då se vad Eir gjorde, eller tog vägen. Hon ville känna hen hos sig, i sig.
-“Om vi tar er.. som arbetspartner.. så får du ta hudar.. men monstret.. måste vi göra något åt..” För de kunde inte lämna det här.
You must be logged in to reply to this topic.