Post has published by Vintersaga
Viewing 14 posts - 141 through 154 (of 154 total)
  • Rollspelare

Eir log åt henne. “Håll fast vid den tanken.” Vädjade hen och ledde vännen sin till dörren till sovrummet. Att öppna dörren innebar inte mycket till skillnad, för på samma sätt som till de andra rummen så hade hallen ett helt annat klimat än rummen man klev in i. Men så snart man klev genom dörren så slogs man av en enorm hetta, en fuktig, hög hetta. “Hemma i Fae levde jag under marken nära värmekällor, det var där jag trivdes som mest.” Eir klev åt sidan när de kom in och släppte taget om Joijs hand, dels för att ge henne en chans att ta in allting med så få andra intryck som möjligt, men också av oro att hen skulle känna det där fasade rycket av någon som hastigt tar undan sin hand. Eir log, men det var påtvingat.

Rummet var långt, långt annorlunda från de andra rummen på alla de märkligaste sätten. Visst fanns där hyllor och bort och sådant, men det var också där det slutade vara någorlunda normalt. Taket och väggarna var inte av sten eller trä, de var någon nyans av rosa, och gjorda av vad som såg ut som kött eller svamp, eller liknande substans, och verkade växa, men långsamt, då inte exakt hela rummet var täckt av det, det fanns lite tecken på stenväggar bakom substansen här och där. Marken var bara jord, och från vad det verkade så var det mycket av hettan som kom därifrån. Det märkliga slutade dock inte där, utan på borden och i hyllorna fanns det mångtaliga burkar liknande de Demethys hade i sin källare, där fanns organ, mestadels yttre, förvarade i dessa burkar med någon vätska i. Ögon, öron, näsor, händer, fötter, lite allt möjligt man kunde tänka sig.

Eir studerade Joij för att mäta reaktionen. Fortsatt innehöll rummet många fler saker, det fanns vad som verkade vara en grop i ett av hörnen som var fylld med någon lila vätska, och i vätskan låg olika hudar. Troligtvis människohudar av storleken att döma, men det gick inte riktigt att avgöra. Lite varstans i rummet låg det lådor, många av dem stängda, men vissa öppna och de hade kläder av alla möjliga slag. Hundratals plagg i alla möjliga storlekar. Det fanns en arbetsbänk längst den bortre väggen som var helt tom på prylar, med en slarvigt stängd låda intill bänken.

För ett sovrum däremot så fanns det ingen säng. Vad som däremot fanns var vad som verkade vara någon slags stor rosa, oval, organisk säck, (ägg?), (kokong?), inlindad yta med någon slags halvt transparent hinna i ett av hörnen och en vätska inuti. Den var stor, nådde från golv till tak, nästan tre meter hög, med hundratals tunna rankor som spred sig från dess bas lite varstans i rummet. Som det verkade var det från denna som den organiska massan på tag och väggar spred sig från.

Strax vid sidan om dörren stod Eir och gned sig om sina händer lite nervöst, bevakande Joij, inväntande en reaktion, knäpptyst. Andades hen ens?

• Rollspelare

Joij klev in där i rummet och hade inte förväntat sig den värmen, för det är vad som överraskade henne först. Hon rös, och kände hur det var så fuktigt att det blev svårare att andas. Tack och lov blev hon inte orolig, för då hade Fier vaknat och säkert brutit sig loss direkt som för att försvara henne av bara ren instinkt.
    Långsamt lät hon blicken syna rummet, mycket hade hon sett innan men det fanns också de här färgerna som gjorde henne nog oroad men hon log, stilla och mjukt.

Ett litet steg och drog fötterna över den jord som fanns där på golvet, det kändes ju som trygghet. Men vad va allt det här inne, Fier hade säkert kunnat svara på vissa saker men hon stod där stor ögd och studerade. Hon sträckte ut en hand som för att bara nudda det där rosa med sina fingertoppar innan hon drog den tillbaka.
    Platsen var ju full av magi, dofter som för henne också var okända, fast det välbekanta var ju att det doftade precis som Eir.

Hon svalde, och såg över på Eir som stod där precis som en docka. -“Aldrig.. att jag förväntat mig det här.” Hon log, men hon släppte så snart ur sig ett fniss.
    -“Vad är det där..?” Hon pekade mot det lila som fanns i som en grop. Innan hon såg mot den märkliga, kokongen. Var det Eirs sovplats? -“Sover du där i..?” Men hon kunde inte förstå den oändliga mängden kläder.
    Hon blickade ner på sig  själv. -“Eir borde.. ha lärt sig byta.. som Joij gör.” De var ju helt olika ting! Det behövde hon ju förstå men det är ändå att hon modigt nu rörde sig där inne.
    Försiktig, för att inte råka ha sönder något och rörde inte vid för mycket utan tittade och nosade mer.
    -“Du samlar.. som.. Demethys gör..” Hon syftade nog på hudarna som hon kunde se, var det av någon speciell anledning. Var Eir en som byter skepnad, genom att byta hud? Hade inte Demethys skapat sig själv genom de många hudar som hon hade sytt ihop sig med.

• Rollspelare

Eir stod nervöst och lyssnade på Joij när hon pratade och log lite försiktigt, vågade försiktigt acceptera att Joij inte skulle springa iväg, märkligt som rummet kanske var. “Det är svårt att förvänta sig det här. Det finns inte riktigt någonting som detta i Talanrien.” Svarade Eir kort på första kommentaren. “Det där,” Fortsatte hen efter nästa fråga. “är vatten, en vätska jag blandat speciellt för att bevara organiskt material och … sekret.” Eir fnyste till åt ordet som lämnade munnen hens, men hen hade lovat att svara på alla frågor och förklara vad allt var. Eir log åt Joij där hon utforskade rummet och var så hjärtligt nöjd över faktumet att hon också var så försiktig.

“Eir kan inte byta som Joij gör. Jag kan inte nyttja magi på samma sätt som ni kan och den magi jag har, har väldigt svårt att ta sig igenom min hud, som är gjord för att inte brytas sönder av magi så lätt.” Eir nöp sig på handen för att bara betona huden hon syftade på, som om det fanns någon annan hud hen kunde syfta på än den på kroppen hens. “Vad Demethys och vad jag gör med hudarna är väldigt olika. Jag har bara mina ifall min nuvarande hud går sönder. Demethys har sina hudar för sin magi.” Eir rynkade på näsan åt ämnet som var Demethys. Men hen hade Demethys att tacka för att hen var så bra som hen var på att bruka hudarna. “Men Demethys har lärt mig det jag kan om att vårda och använda dem.” Hen såg sedan mot kokongen.

“Ja, där sover jag. Jag kan sova i en vanlig säng, men jag blir väldigt kall om jag behöver sova utan huden av någon anledning, exempelvis om jag har blivit skadad, eller behöver återhämta mig av annan anledning. Vanlig sömn ger mig väldigt lite. Sömn där inne återställer mig nästan oavsett skada, och jag blir utvilad på ett helt annat sätt.” Eir suckade. “Men jag behöver ta av mig huden, annars går den sönder där inne, och det tar lång tid att få på sig den igen, så det är sällan jag sover där. Oftast sover jag på golvet.” Eir flinade lite och strök med foten längst jorden hen stod på.

• Rollspelare

Det som Eir sa var nog sanning, för att hon hade inte sett något liknande. Det verkade som sagt att hon nog sett långt ifrån allt, men bara av det hon hade sett så var det ju inget som hon ens kunnat ana att det skulle komma att finnas. Det gav henne även hopp att hon skulle finna massa annat spännande där ute i världen, för hur skulle hon inte. Vatten, det såg inte så ut när hon kikade ner på det och doftade inte så. Men hon är noga med att inte röra saker som hon inte borde. Hur gärna än skulle önska göra det. Bet sig i läppen och kände då hur kroppen började bli alldeles varm, fuktig av värmen där inne.

-“Eir klär sig.. i ny hud.. när skadad eller sover där i?” Ögonen var stora vid det här laget och förstod inte exakt hur det var, för att klättra i någon annans hud lät för henne obehagligt, för hon var hela tiden i sin egna trots att det kunde vara att det var i formen av ett djur, eller vad folk kallade monster.

Hon flämtade något där hon rörde sig där inne eftersom hon hade väl lite svårt för den intensiva värmen, men försökte ju anpassa sig men hon lät då se ner mot Eirs fötter då hen stampade lite på jordgolvet. Långsamt rörde hon sig fram till hen, det var inte så konstigt i sig att hon gjorde det. Hon lät sträcka på dig och slickade lätt på Eirs läppar. -“Joij är varm, Eir kan sova vid Eir då Eir är svalare..” Hon suckade lite nöjt, och hon gled ner lite på baken där på golvet för att hon var en som försökte hålla sig från att göra saker där inne så bäst att då sköta sig och inte råka röra något som kunde gå sönder.

Hon blickade upp på Eir från sin plats, lite som så fångade hon de röda lockarna för att börja fläta dem lite. Men hon gned sina lår lite mot varandra, så det var så fuktigt där inne och det klibba så. Hon ger ifrån sig ett missnöjt ljud och klädseln blev en som började smälta undan långsamt, så för att blotta mer och mer av hennes kropp som är tydligt het, och upphetsad av att Eir blottat sig så här för henne.

• Rollspelare

Eir nickade. “Blir min hud skadad, eller om jag blir skadad under huden, så behöver jag laga den eller laga mig själv. Det tar mycket energi och tid att ta på sig en ny hud, så då sover jag där inne. Utanför det här rummet skulle jag frysa väldigt mycket utan min hud, Talanrien är för kallt egentligen för mig, åtminstone Hannadon. Men jag tycker väldigt mycket om det.” Eir log. “Huden håller mig varm. I mångt och mycket fungerar jag som en människa numera. Det tog många försök och misslyckanden och många år, men jag tror jag lurar i stort sett alla att jag är en människa numera.” Hen flinade och slickade sig om läpparna efter att Joij slickat henne och såg mot Joij där hon sjönk ner. Eir gick då ner på huk inför henne och satte sina händer på hennes lår, och såg henne i ögonen.

“Vi behöver inte vara här inne. Min hud skyddar mig från hettan så väl som kylan, men du är inte gjord för den här temperaturen längre stunder.” Eir log åt henne. “Du har varit väldigt duktig som stannat här inne så här länge. Vad sägs om att vi lämnar rummet? Du kanske vill ha en kall dryck?” Eir strök Joij kärt längst låret och gav henne en kyss på pannan. Det syntes på Eir att hen också svettades, men verkade dock inte besvärad av det, inte ens påverkad egentligen.

“En vacker dag kanske vi kan hitta på en lösning för dig att vistas här inne, så kan vi ha en lite övernattning.” Eir flinade och erbjöd sedan en hand till Joij att ta, så att hen kunde leda henne ut och kanske till köket. “Du har säkert många fler frågor, men vi behöver inte vara här inne för att jag ska svara på dem.”

• Rollspelare

Joij verkade då som nyfiken på att få utforska rummet mer, nog var det hemskt varmt där inne. Varmare än hon var själv van vid och säkert ingen plats hon skulle kunna anpassa sig till i första laget som i att hon inte skulle klara av att sova i den där värmen, men det var så att hon klarade stanna här en stund. Hon rös, huden knottrade sig när hen smekte henne över låren, hon ville så gärna känna mer av de där fingrarna på sin kropp!

Hon log varmt, men hon var nog så rosig om kinderna vid det här laget. Hon fångades in av Eir, men hon reste sig då långsamt då det är att hon kände sig alldeles klibbig och svettig vid det här laget. Det var inte helt lätt, men hon kände hur det rann från hennes kropp vid det här laget och tur att hon inte hade en massa kläder som blev våta.
    Hon nickade lite. -“Vill gärna stanna hos.. dig här, men det är.. väldigt varmt.. kan skifta för att passa här.. om du vill stanna här inne.” Hon kunde nog hitta en passande form om hen önskade det.

Men hon stod där hos hen och lutade sig in, brydde sig föga att hon skulle få Eirs kropp våt med sin egen, hon sträckte på sig för att kyssa hakan, sedan underläppen.
    -“Eir.. jag.. vill ha dig.. du gör mig, tokig..” Viskade hon fram med ett mjukt fniss. För att det kunde också vara att hon blev så för allt här inne doftade av Eir! Och hettan gjorde det lättare att bli på humör.

• Rollspelare

Eir log åt henne. “Du gör som du vill, kära Joij. Det gläder mig att du vill se mer av mitt rum och om du vill skifta för att göra det så har jag verkligen ingenting emot det,” Eir gav henne en kyss på kinden. “Men jag vill inte att du mår dåligt. Blir det för jobbigt vill jag att du går ut ur rummet, hallen är sval.” Hen log och mötte Joijs läppar med sina egna för en kyss. Eir var försiktig med hur mycket hen rörde vid Joij, då det inte kändes som att hon behövde ta del av ytterligare värme från Eirs kropp från att stå för nära.

“Jag vill gärna ha dig med, men tar vi varandra här inne kommer du dö av värmeslag, du rinner som en flod och inte bara där nere.” Eir flinade och klappade lätt med handen sin mot ytan av Joijs fuktiga grotta mellan benen hennes lite lekfullt. Hen lyfte sedan upp sina händer och lade dem på var sin axel på Joij för att se henne i ögonen igen. “Det gör mig väldigt glad att mitt sovrum inte besvärar dig så mycket. Jag hade velat visa dig mitt faktiska utseende, men vi kanske ska ta en paus från rummet och komma tillbaka senare, så kan jag visa?” Eir log.

Hen kände sig plötsligt otroligt trygg och bekväm med idén om att visa sig för Joij, men samtidigt kunde även Eir känna trycket av upphetsning, och ville inte ha ihjäl Joij här inne. “Om vi ska ha varandra behöver det dessutom nog ske i den ordningen. Min faktiska kropp är inte lika … praktisk … för sådant.” Eir flinade åt Joij.

• Rollspelare

Joij drog efter andan när Eir klappade henne mellan benen och det är så att hon ser storögt på hen. Det var inte rättvist, visste var det så att det rann som en flod, från hela henne för att vara ärlig och inte bara därifrån. Hon bet sig lite i läppen och ser misstänksamt på henom.
    -“Jag klarar mig.. om du vill visa mig.. om du inte kan visa dig utanför.. så visa mig här, Joij kan vänta.. med att vara med Eir..” Hon kunde försöka vara så duktig, även om hon kände hur hon gärna kände kroppen mot sin, och hon förde ner ena handen för att då kvida där hon rörde vid sin dyblöta grotta, och de extremt svullna läpparna.

Hon kunde inte hjälpa sig alls, men hon gick små steg för att då långsamt se sig om. Hon tänkte sätta sig försiktig på bordet där inne, och brydde sig föga om att hon nu särade på sina lår och visade upp sig för Eir. Hennes kropp var lysten, svullen och önskade sällskap. Bröstvårtorna var ju hårda, längtande.
    -“Visa mig.. Eir.. annars.. kom och.. ta för dig.. Eir..” Hon gungade lite med benen där hon satt, log varmt mot henom.
    Varför gjorde hon så här, hon beter sig som en löpande katta!

Nog var hennes hud alldeles hal av svett, och hon blickade sig omkring där inne. Försökte väl få hum om vad hon kunde göra för att svalka sig lite. Nog är det att hon började le så där försiktigt, som hon fått en idé. Hennes försök började nog långsamt att ta form och kroppen började långsamt skifta för att bli så där alldeles svart i sin hy, nästan kalla den slemmig som hos ett groddjur. Kunde nog se att det följer med då hennes fingrar och tår verkade få som simhud mellan dem.
    Det eldaröda håret blev som hala tentakler som började röra sig vilt där på hennes huvud, som hon fångade upp inspiration från flera djur och försökte forma en som kunde se något så när mänsklig ut på ett morbid sätt.

• Rollspelare

Eir ville belöna Joij för att hon uthärdat allt så länge som hon gjort och ville fortsätta göra det, detta genom att ta henne härifrån och bestiga henne, men samtidigt så ville Eir respektera faktumet att Joij faktiskt ansträngde sig, gjorde en uppoffring av genuint intresse. Det kändes respektlöst att bråka med henne om detta när hon visade sådant intresse att stanna kvar och faktiskt se. Eir log åt henne.

“Förutsatt att du inte springer ut härifrån skrikandes, så tar jag gärna för mig efteråt.” Eir flinade och böjde sig ner för att ge Joij en kyss, då Joij plötsligt började förändras. Eir tog ett kliv bakåt och studerade förändringarna imponerat, och skrattade till muntert åt resultatet. “Du är verkligen så otroligt imponerande, Joij! Och passar i det där!” Eir gjorde en gest med sin hand mot Joijs nya form och log stort. Hen klev fram till henne, förde en hand längst en av tentaklerna på huvudet nyfiket och lutade sedan in för att ge henne en kyss på läpparna. “Min tur, antar jag.” Eir log och tog några kliv bakåt för att få lite utrymme.

“Jag ber om ursäkt för den mentala bilden som kommer fastna i ditt huvud snart.” Eir erbjöd ett beklagande uttryck och tog ett djupt andetag. Det skulle inte bli en vacker syn, inte ens bara processen av att ta av sig huden. Hen började med att ta av sig tröjan och byxorna, vilket var svårare än man kunde tro med tanke på hur fuktigt det var här inne och hur svettig hen varit genom dagen. Men tillslut kom dem av och blottade Eirs bleka, men annars helt perfekta kropp. Vid närmare betraktning gick det att märka att hennes hud var helt perfekt. Inte ett ärr, inte ett sår, inte en rynka som inte borde vara där, det var på många sätt precis som en välvårdad docka.

Att Joij fick se Eir näck i den här formen däremot var tyvärr kortvarigt, för efter att ha tagit ännu ett andetag så höjde hen sina händer mot bakhuvudet sitt och verkade söka en stund bland håret efter något. Sedan gav Eir Joij ett sista brett leende innan hen drog till åt var sitt håll med sina händer tills någonting verkade lossna. Därefter så drog hen helt enkelt sina händer utåt och med hens grepp följde huden från bakhuvudet. Sedan sänkte hen sina armar längst ryggen och drog utåt längst hela sin baksida så långt hen nådde, vilket var ungefär till rumpan sin. Hen var noga med att göra baksidan först, för att inte chocka Joij för mycket direkt, vänja henne med tanken om att det som hände bak skulle till viss del behöva hända fram också.

Eir förde sedan ena handen över sin framsida och bakom motsatt axel och tog tag i den lösa huden, för att sedan börja slita i den. Hen drog den framåt som om hen drog av sig en tröjärm och lite åt gången avslöjades något lila och ljusrosa under huden, inte muskler eller blod som man hade kunnat vänta sig, utan vad som verkade vara ett andra lager med hud, men en nyans av rosa som inte var mänsklig, samt så kunde man se lite ådror längst den undre huden. Eir släppte den lösa huden innan hen nådde handleden och sträckte sig sedan över med motsvarande hand till andra sidan och började dra av huden från det hållet också.

Lederna på armarna såg lite mänskliga ut faktiskt, men ändå helt klart inte. Färgen, ytan, ådrorna, den undre huden såg hal ut, nästan liknande Joijs nuvarande hud. Eir tvekade nu när armarna var klara och tog ett djupt andetag. Hens ansikte hade börjat hänga snett nu för att baksidan av huvudet var helt lossat, så det var inte längre spänt framtill. Eir kunde likaväl göra resten snabbt, det gick inte riktigt att lätta in någonting in förändringen som skulle ske härnäst. Så Eir bara gjorde det i ett enda svep (Beskrivning av vad som syns i senare stycke). Hen tog tag med handen sin på toppen av huvudet och drog neråt och skalade av huden så mycket det bara gick där hen stod. Sedan höjde hen ena benet och slet loss huden där också, följt av det andra benet och drog huden uppåt tills hen var just under brösten.

Allt som kvarstod att dra bort var handlederna och händerna och det var med avsikt som hen lämnat dem kvar till sist. Eir drog bort huden ända ut till handlederna, tvekade för bara ett ögonblick och ryckte till. Det var dock inte bara huden på händerna som lossnade, utan hela händerna, på samma sätt som man kunde inse att även fötterna hade lossnat. Eir kastade huden åt sidan och släppte ut en suck till.

Inför Joij stod en insektliknande kropp, människolik i formen men med ett kitinöst, organiskt exoskelett. Ytan var en blandning av rosa, lila, rött och vitt. Eir hade en feminin kropp även nu, det lilla som gick att urskilja som feminint, men med insektsliknande lemmar, klor istället för händer och fötter och antenner som reste sig på huvudet. Könsorganet verkade kvinnligt och den hade bröst liknande en människa, men betydligt fastare. Eirs ögon var fortfarande mänskliga, men det var kortvarigt då de lossnade och föll ner på marken, och i dess ställe var ett tomrum. Redan nu var det svårt att förstå hur kroppen man såg hade fått plats i huden som slitits av, för den hade utbuktningar som inte hade passat i Eirs gamla form, och med sina klor på armarna och benen så var både armar och ben betydligt längre än vad Eirs hade varit.

Eir höll ut sina armar och visade som kortast att klorna kunde vikas in och ligga tätt mot underarmen till den grad att de nästan försvann in i den. Utbuktningar på höfter, rygg, ben, huvud och andra platser från delar av Eirs underliggande skelett demonstrerade hen att hen kunde vika inåt, demonstrerande en otrolig rörlighet av sitt skelett. Längst ut på klorna hade hen vad som verkade vara smala tentakler eller rankor som Eir verkade kunna röra lite hur hen ville, de vred och vände på sig och snurrade runt demonstrativt. Eir böjde sig ner för att plocka upp ögonen med dessa och lade dem på en låda intill henom.

Härnäst så rullade hen lite på armarna innan det plötsligt började knaka. Eir växte, mellankropp, armar och ben började expandera, avslöjande faktumet att Eir som människa dragit ihop sig själv, sina lämmar och leder. Till och med nacken höjdes och på huvudet så öppnades det upp vid pannan, utåt och uppåt, två stycken tillsynes benplattor med någon orange hinna på insidan. Väl utsträckt helt och hållet så var Eir nästan tre meter lång, åtminstone två och en halv och otroligt slank.

När allting slutat knaka och ingenting mer vecklades ut, vreds eller gled på plats så tog Eir ett kliv framåt mot Joij och ställde sig på huk. Man kunde se där fötterna skulle ha varit att Eir stod på vikta klor som agerade som fötter men riktade bakåt istället för framåt så som fötter brukade. De svarta hålen där ögonen hade suttit såg rakt mot Joij och Eir lät ut ett klickande ljud av ren reflex, innan her lyckades få till ord istället. Hen hade fortfarande en mun, men talade långsammare än hen brukade, för att kunna artikulera korrekt.

“Färdig. Mmmm. Överraskning?” Eir sträckte ut sina armar demonstrativt, som för att visa upp sig själv där hen stod på huk. Med undantag för faktumet att hen fortfarande hade vad som verkade ett någorlunda mänskligt könsorgan så fanns det egentligen inget sätt att begripa hur detta för bara några minuter sedan var en människa.

• Rollspelare

Joij hade nog ingen tur alls med att ens kunna skrämma Eir, för hen tycktes älska alla former som hon tog vilket hon fann givande, fast ville hon ens skrämma henom. Eir va ju alltid så fin med henne så hon skulle nog visa henom allt hon kunde om hen bara ville. Så hon blev förvånad när hen kom fram, först givit henne lite utrymme. Hon kuttrade förtjust, smakade på Eirs läppar. Nästan lite besviken att Eir drog sig undan. Sekretet som hennes kropp utsöndade var ju säkert någon som kunde ha effekt på andra. Speciellt som det var att hon nog tog till vara på mycket av de saker som hon träffat på där ute.

Tentaklerna vilda där på huvudet hennes och likaså den rikliga breda svansen började vifta där hon satt på bordet. Ja, det var så att hon såg storögt på vad hon först ville kalla förvandlig, men det var som Eir klättrade ur som en perfekt docklik kokong. Det var att hon kunde se något sticka fram, något mer som klättrade ur där.
    Hen påminner om en av de där insekterna som lägger som ägg i andra varelser och bröt sig ur dem när den ätit sig mätt.
    Hon bet sig i läppen, och fascinerat såg på hela förändringen. Hur hon kunde se hur hen föll sönder ibland, och att hon ville få hjälpa men satt snällt kvar där.

Hon kom att dock dra efter andan, plötsligt när Eir verkade ställa sig upp. Hon såg ju hur rent utsagt enorm hen var, men hon blev inte rädd. Inte ens när hen stod säkert dubbelt så lång som henne själv. Hon ryckte till, de stora öronen gjorde det för de blev oroliga över ljuden av de knakande benen men Eir verkade inte plågad, inte alls. Hon sträckte ut sig lite när hon såg hur Eir kom att huka sig till en mer normal längd för henne.
    -“Eir.. är jättefin.. vacker.. Joij tycker om..” Hon sa det med glädje i rösten. Hade nog aldrig kunnat tänka sig något som det där! Men hon sträckte fram sina händer som för att röra vid Eir, smekte över den hårda kroppen och smekte lite över huvudet och förde hen framåt mot sig.
    -“Eir.. du är.. fascinerande, trodde aldrig.. du kunde bli mer perfekt..” Fnissar hon fram och skulle då luta sig framåt själv som för att låta den långa tungan smeka över det hårda exo-skelettet.
    -“Trodde.. Eir skulle vara.. en hane..” Sa hon först, men hon glider då ner på golvet framför Eir för att då låta händerna fortsätta utforska och lämna spår av sitt sekret.

Hon kröp ner och nosade på Eir, och tungan skulle oblygt råka så snudda vid könet på Eir. Hennes egna kropp var ju vid det här laget alldeles drypande, och speciellt från den allt mer svullna grottan som då var en som det forsade från nu.

• Rollspelare

Fastän Eir hade känt sig trygg med att visa sig för Joij så var det oundvikligt att hen också varit nervös. Hur förstående någon än var så kunde de inte klandras för att ha en negativ reaktion till det man såg när man såg på Eir i sitt rätta tillstånd. Så när Joij plötsligt började ge Eir sina komplimanger så kunde hen inte hindra en tår från att runna ned för ansiktet hens. Eir ryckte till när Joij först rörde vid henom, men kunde ganska snabbt slappna av och acceptera situationen.

Det kändes dock märkligt att bli slickad på helt plötsligt, Eir var inte säker på att någon någonsin slickat på henom i det här tillståndet. “Hane?” Undrade Eir försiktigt, med samma långsamma uttal som tidigare. Ord var svåra med den här munnen, utan läpparna, utrymmet för tungan kändes fel, hen var inte van med att prata så här. “Inte. Hur. Min. Art. Fungerar. Det. Styrs. Av. Samhällets. Behov.” Mer lyckades inte Eir säga innan Joij var på knän vid Eirs skrev.

Eir hade inte riktigt ansett sig själv på rätt humör innan, mest på grund av nervositeten, men hur Joij hade reagerat på alltihopa var otroligt upphetsande och Eir fungerade på samma sätt som så många andra varelser, och droppade om sitt könsorgan något rikligt. Särskilt från blotta tanken att någon ens ville röra vid henom i det här tillståndet. Att röra vid Eir människan förstod hen, Eir människan var gjord för att vara attraktiv. Men detta? Det var nära att Eir började ha det rinna ur ögonen lika mycket som från hens våta grotta.

Eir sänkte sin arm mot Joij för att röra vid hennes huvud, men tvekade då hen såg sin arm och drog tillbaka den lite. Dock höll hen klon nära nog Joijs huvud för att kunna nå hennes ansikte med tentakeln längst ut och lät tentakeln sedan stryka henne på kinden tacksamt.

Trots att det var tydligt att Joij uppskattade Eirs tillstånd däremot, så upplevde Eir sig nästan paralyserad, hen vågade knappt röra på sig av rädsla att någonting en gjorde skulle få Joij att ångra att hon vågade sig nära Eir just nu.

• Rollspelare

Joij tyckte det var spännande, hon hade inte sett någon som Eir innan. Hon hade sett andra insekter, men de var ofta mindre och inte alls så roliga. De råkade gå sönder om man rörde vid dem, men hon vågade ta i mer här när hon rörde vid Eir för att hon visste inte om hennes beröring kändes. Blicken höjdes för att se upp längst Eir, hen va så stor!
    -“Eir.. pratar.. inte som förut..” Hon var säker på att det måste ha att göra med hur hen såg ut nu.

Hon märkte rörelserna, men hon gjorde nog inget som att hindra Eir från att röra vid henne och hon fnissade lite när de små tentaklerna strök hennes kind. Ögonen klippte till och hon skulle sätta sig upp allra minsta efter att ha smakat på Eir som då gjorde henne nära på yr.
    -“Eir.. så finns många av Eir..? Men bara en Eir här.” Lite blev hon undrande, nu förstod hon ju också vad hen menade med att det var att de fick vänta med frågorna. Hon tryckte sig lite mot Eirs arm, bara allra minsta och var inte rädd för några klor heller även om de så mer än vassa ut.

-“Så.. Eir.. lägger ägg..?” Nyfiken kan tänkas, men det gjorde de insekter som hon sett. Skulle hen ha möjlighet att göra det nu med, eller la dem ägg i andra? Hon tippade huvudet lite och smekte sin egna kropp mot den allt hårda kroppen.
    Hade missat att det rann från Eirs ögon, för det fanns mycket mer att titta på! Hon utforskade ena armen, nosade på den och lät tänderna rispa lite där emot.
    -“Gör ont om Joij.. gör så?” Nyfiken ännu. Plötsligt hade hon tusen frågor, men annars brukade hon inte fråga så här mycket men Eir va ny och hon lägger sig faktiskt snart ner igen för att börja slicka Eir där nere, nyfiket och utforskande.
    Rös av den magi som fann i vätskan, och hennes tentakler där på huvudet började så slingra sig om Eir, svansen viftade ivrigt och nära slår ner saker från bordet bakom henne.

• Rollspelare

“Svårt. Att. Få. Ord. Rätt. När. Delar. Av. Mun. Saknas.” Eir skrattade till ett märkligt, luftigt skratt. Det gick att se att hen log, men det var svårare att upptäcka än som människa. “Troligtvis. Ägg. Aldrig. Impregnerats.” Eir ryckte lite på axlarna och såg ner mot Joij när hon kom närmare kroppen och lutade sig mot armen. Eir lade en av sina armar om henne, men var noga med att klon inte var en del av det.

“Finns. Svärmar. Hemma. I. Fae. Aldrig. Min. Grej. Det. Samhälle. Inte. Min. Grej. Bara. En. Eir. Här. Vilket. Är. Bra.” Hen spändes till överraskat när Joij försökte smaka på henom eller vad hon tänkte och Eir skrattade. “Inte. Ont. Inte. Känslig. Men. Känner. Och. Joij. Känns. Bra.” Eir såg tacksamt mot sin vän när hon plötsligt gick ner på knän igen och började slicka. Eir flåsade till och bestämde sig för att våga vara lite mer aktiv.

Så Eir lade båda sina armar bakom Joijs rygg och strök ömt längst den, följt av att ena armen och dess klo sänkte sig ännu längre ner. Även från stående ställning var armarna Eirs långa nog att de kunde nå ner till Joijs bakdel, och tentakeln längst ut på Eirs klo kunde därifrån söka sig till Joijs lilla grotta mellan benen och massera läpparna på utsidan.

Joijs tentakler mot Eir verkade vara någonting otroligt och helt annat. Vad än ämnet de lämnade efter sig var, så kändes det som om det gjorde Joij känsligare på punkterna där det berörde. Hen kände mer. Vilket fick hen att bli ändå blötare, mer rinning, en slags belöning åt Joij med sitt slickande.

• Rollspelare

Joij visste att hon ville få se mer, men att ens få kliva över till andra sidan vore galet men det är väl speciellt och så att det var väl att om man väl passerade så var det när på en omöjlighet att hitta tillbaka. Så hon borde inte ens tänka på att hon ville få titta in där på andra sidan slöjan, igen.
    -“Du.. är fin.. Joij förstår.” Det var väl egentligen det viktigaste! Hon undrade väl lite som sagt hur det verkar vara med att Eir inte visste, men Eir hade ju varit här länge ju! Så borde inte Eir fått avkomma redan.
    Hon behövde inte heller oroa sig att skada Eir, det glädjer henne. Hade nog aldrig tänkt sig att Eir skulle vara så väldigt jättestor! Var ju längre än Fier och det med mycket.

Hon flyttade sin svans som det vore naturligt för att ge Eir tillåtelse att röra vid henne, lägger den åt ena sidan för att då kvida högt när hon kände var Eir gjorde. Hon föll nästan pladask på mage av känslan, men tur att hon hölls uppe ändå.
    Inte ens värmen här inne verkade påverka henne så mycket längre, mer än positivt för att hennes sekret där höll ju henne bra temperatur.
    Hon tryckte sig lite mot vad Eir gjorde, hon gnyr igen och visst var hon redan dyngsur, det dröp om henne.
    Att hennes sekret påverkade Eir så mycket som det gjorde, hade hon inte lagt märke till i att det var det utan hon märkte ju att Eir blev mer engagerad och doftade mer ljuvligt.

Hon kramade om benen lite på Eir för att ha något att hålla i, hon rörde på underkroppen och slickade så djupt med den långa tungan i Eir. Så långt in som den långa, tjocka tungan kunde möjligt leta sig för att då ge ifrån sig förtjusande små läten av välbehag. Hon kvider högt igen, som Eir kom åt något känslig som fick hennes kropp att skälva.
    Det gick en våldsam stöt längest hennes ryggrad och hon ger ifrån sig ett utdraget stön som hon försökte dämpa med att trycka sig nära Eirs sköte.
    Hon försökte hämta sig, men vid det här laget var det inte längre som det droppade från henne utan det är tydligt att hon var en som det rann ifrån. Hennes nedre läppar kändes våldsamt svullna, försökte nästan som dra in det som smekte henne där i och nere.

Viewing 14 posts - 141 through 154 (of 154 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Leave the field below empty!

A password will be emailed to you.