- This topic has 106 replies, 2 voices, and was last updated 3 h, 2 min sedan by
Yazfein.
-
“Klipsk…det måste varit en överraskning i hur de stängde er inne…” Han blundar lite och njuter av närheten, bara njuter helt öppet och försöker inte stjäla nått av hennes giriga energi just nu. Minnen av alver, människor och annat som försökt åkalla honom dansade i hans huvud. Hur de så dumdristigt försökt stänga honom inne på olika sätt. Alltid. Alltid hade han tagit sig loss, tålamod och viskade ord hade alltid haft dem komma för nära cirkeln, säga ett ord fel eller göra något annat litet misstag som gjorde han kunnat slå sig fri.
Hans hud var inte hårdare än hennes men den läkte väldigt fort och hennes klösande lämnade röda märken även om de inte bröt igenom huden. Det var ett missnöjt läte som lämnade honom när hon reste sig. Det följdes väldigt fort av ett mullrande när hin sjönk ner över honom igen. Sen flinar han mot henne och slickar sig om läpparna.
“Byrackor går ordna men det finns bara en best här och det är jag…så fler byrackor och en best?” Hans fingrar kupar sig över hennes bröst, fingrar som smeker hennes bröstvårtor om hon låter honom. Hans höfter rör sig lite mot henne medan han försöker se mer vad hon tänkte.
-
Hon tänkte inte berätta för honom hur, det var väl så att alla demoner tycktes fängslas på olika vis men tog sig också ut på olika vis om de önskade det. Speciellt de som stod högre i hierarkin om man såg dem så. Hon just nu verkade märka av hur han verkar som så njuta av henne närhet lika väl som hon gjorde av hans så för stunden lät hon sig ändå bara ta tillfället i akt och bygga upp sin styrka. Skulle templet veta att hon kommit loss så skulle de skicka folk efter henne.
Hon ger ifrån sig en flämtning när han åter stimulerar hennes bröst, några som såg allt mer svullna ut efter hans behandling och var så känsliga, hon gillade det. Hon kunde ändå känna hur det var att han spred ut den lilla vätska som verkar läcka från dem som skulle driva vanliga dödliga till vansinne men han verkar klara sig än så länge.
-“En best.. hittills har jag sett eller märkt av någon av den sorten.. en byracka är ni ännu..” Hon ler så där mjukt och klappade honom på kinden. Fast så lutade hon sig lite bakåt och lät honom få mer plats att fortsätta smeka henne om det var hans önskan, rörde sig litet för att möta hans rörelser.
Tankarna surrade där i huvudet och kastade en blick mot droskans dörr för att sträcka ut handen för att se om hon kunde öppna den. Se om deras lek där inne påverkade allmänheten där ute eller om han lyckats isolera det till här inne. Enda på henne som avviker just nu var ju ännu de svagt spetsiga öronen och de rödrosa ögonen. -
Det mullrar mer och mer från hans hals och bröst när hon talar samt klappar på hans kind. Borta är den lugna och frågande blicken ersatt av något annat. Något man inte så mer än djupt i ett mörker, händerna blir allt mer krävande och när hon sträcker sig efter dörren så gör han inget för att hindra henne, låter dem glida upp så om man stod helt rätt kunde man se dem där på ena bänken. Han hade släppt allt och nog hade deras leka påverkat folket utanför. En liten klunga hade samlats utanför och verkade mer än villiga att kliva in. Dock höll han nu en lite barriär vid dörren som gjorde dem nervösa. “Låt oss visa dem…”
Kvickt och bestämt lyfter han henne från sitt knä, vänder henne så hon är vänd mot dörren för att då ställa ner henne på golvet. Hans fötter knuffar bestämt isär hennes ben lite och med en hand om hennes höft, den andra i hennes hår driver han sig själv hårt in i henne. Håller henne så de utanför ska se hennes ansikte och kropp medan han rör sig hårt i henne. Innan hade han brytt sig om hennes njutning, det hade ändrats nu och han tog för sig som han ville. “Berätta för dem Isla, berätta vad du vill…” Rösten är ett dovt mullrande i hennes öra innan han böjer sig närmare för att nafsa hårt i hennes öra.
-
Hon blickade plötsligt ut där på världen utanför, det var ännu så ljust och hon log över det. Hade hon inte blivit så överraskad av honom nu där han placerat hennes nakna uppenbarelse i dörren så hade hon nog insupit situationen allt mer. Hon gjorde inget för att förhindra hans framfart.
Hon kunde se de ljuvliga blickarna där ute, de som såg lystna ut och hon njöt av det att få visa upp sig. Hon gav ifrån sig ett högt lustfyllt läte när hon kände honom driva sig in igen. Hon ger ifrån sig ännu ett njutfullt läte när han kom att nafsa på henne och hans ord lockade henne.Däremot så böjer hon sig villigt framåt, så att hon ställde sig så att han kunde ta henne bättre, hennes inre drog ihop sig kring honom och villigt svankade hon för att ge honom chansen att driva sig längre in.
-“Kom.. kom och visa hur mycket.. ni alla önskar mig.. kom mina små byrackor, ta för er..” Viskar hon först fram, innan rösten blir villigt högre och manade på dem.
Hennes bröst tunga, gungade med varje rörelse som han tog för sig av henne, hon höll något i karmen till dörrarna för att stå kvar där på display inför de alla.
Hon kunde se några villiga närma sig, herrar som damer. Ja, hennes doft spred sig utåt och lockade till sig folket, hon kunde se de lystna ögonen och snart så fort som de första händerna når hennes så var det som hela hennes jag rister till och doften från henne blir allt mer intensiv. Sötman spred sig, lockar till sig dem likt bin till nektar. -
“Så väldigt girig…” Morrar han i hennes öra men det var väldigt tydligt att hennes ord och följsamma rörelser gjorde honom mer upphetsad, något mer omild i sina rörelser. När den första av männen när fram till dörrens kant lägger Arzin sin hand om hennes hals för att dra in henne igen, sätter sig ner igen med henne i sitt knä. Hela tiden djup i henne och händerna ser till hon förblir där när två män och en kvinna kliver in i droskan. Det var vad som får plats och dörren stängs igen.
“Välkomna…ta för er…” Morrar han fram bakom henne, drar in sin egen magi helt och låter de tre andra lystet se på henne där i hans knä,hon vände mot dem men med ryggen mot hans bröstkorg. Han fångar in hennes armar om hon låter honom, håller hennes händer bakom hennes rygg med en hand och den andra handen letar sig upp mot hennes hår medan tre andra par lystna händer sträcks mot henne.
-
Hon kunde inte hjälpa det, men hon gjorde inget att förhindra händelsen som kom att vara just nu, hon kände då hur hon åter hamnade i hans knä och hon lutade huvudet lite bakåt. Hon ger ifrån sig ett mjukt skratt och ett förtjust läte som följer. -“Byrackan då.” viskar hon fram.
Dröjde inte länge hur hon kände de alla händerna som började utforska hennes kropp, oblygt och nyfiket. Hon ryckte till ibland när de var så omilda mot hennes kropp, men hon kunde inte riktigt slå undan några händer när det är att hon satt fast och huvudet böjt bakåt med handen om håret. Hon flämtade, kunde ju inte se dem så här men allt mer kände hon de ivriga männen som smekte och drog i hennes nu allt mer ömma bröst.
-“Mer.. byrackan.. jag vill ha mer.” Kvider hon fram.Hon kände hur snart läppar tog för sig av brösten framförallt. Och en tunga som slickade där nere mellan låren. Hon gnydde, förtjust av situationen och deras lustar som matade henne nu. Hon satt bredbent och visade allt riktigt upp sig för dem trots den där lem som nu var begravd i hennes inre. Varför önskade hon sig mig? Hon hade ju aldrig gjort något liknande innan om hon skulle lyssna på den kropp som hon då hade tagit i beslag nu mer.
-
“Håller jag dig kvar eller låter jag byrackorna här ta för sig som de vill?” Väser han i hennes öra medan han rör höfterna något mot henne där hon sitter i hans knä. För Arzins del så var han mer fokuserad på Isla’s reaktioner på saker än hur människorna där nu behandlade henne. Dock morrade han till dovt de gånger händer kom lite för nära honom och hans händer.
Långsamt släpper han taget om hennes hår, men håller hennes armar mjukt bakom hennes rygg än. Tummarna smeker mjukt över hennes hud och han lutar sig lite mer bakåt, för att ge lite luft mellan dem och han kan då se hennes rygg bättre. Skulle han se minsta obehag eller att de andra blev för omilda skulle han resa sig upp. Men än verkade de alla hålla sig till en lagom takt och hårdhet i vad de gjorde med henne.
-
Hon försökte som så vrida lite på huvudet, hon kände hur han gav efter med håret och hon vred på huvudet för att kunna kyssa honom där på ena kinden. Hon kom inte åt så mycket mer från den position som han tvingade henne att sitta i, men hon uppskattade närheten från de alla herrarna.
-“Mhmm.. tror inte de kan.. de önskar nog.. ta er plats, byrackan..” Hon njöt verkligen av situationen. Rörde sig i hans knä för att visa att hon menade att hon redan satt fast med honom i sig. De övriga herrarna såg ju säkert minst lika lystna ut som om att de önskade ta för sig på samma vis. Hon gnydde till ibland och kände den där bubblande känslan i kroppen av att hon önskade mer.Vred sig av njutningen där i han knä, rörde sig för att kunna röra sig ovanpå hans lem medan tungor och händer utforskade henne än mer. Hon drog snart armarna till sig för att då fånga håret på ena herren för att pressa honom in mellan sina ben. Hon ville känna mer av den ivriga tungan.
-“Snart.. mina byrackor..” Viskade hon fram, speciellt som hon nära på höra vad de önskade. Hon lät dem suga hungrigt på hennes bröst, och hon hade svårt att va stilla nu.
-“Fyll mig med.. er säd.. jag vill ha mer..” Hon skulle försöka ta sig loss från de alla, just så att hon skulle kunna ta emot alla på en gång, så hennes demoniska byracka fick titta på när herrarna fyllde hennes öppningar. -
Han var road och njöt lika mycket av hennes närhet som de andra verkade göra. Kanske njöt han lite mer av den position han befann sig i… att ge henne till dem eller behålla henne för sig själv. Hans händer färdas för en stund över hennes mage, till hennes bröst och kramade dem bestämt, nästan lite som att han ville lägga beslag på henne innan han hjälper henne loss. Knuffar henne mjukt men bestämt in i famnarna på de andra männen vars händer girigt tar i henne, placerar henne så de alla kunde ta henne som de och nog hon önskade.
Arzin lutar sig bakåt, lägger upp armarna på bänkens rygg där och ser på den syndiga föreställningen framför sig med ett djävulskt leende, ögonen glöder som brinnande kol när han betraktar det hela utan att säga något. Men det är ändå ett dovt nästan ohörbart mullrande som kan höras från hans bröstkorg. Händer som håller i henne, smeker och glider över huden, höfter som rör sig utan någon tydlig rytm där hon nu var mellan tre män. Någon som försöker hålla hennes händer, en annan som håller i hennes hår.
“Låter jag dem ta er som de vill eller bör jag vaka över er?” Hans ord är retsamma och han lutar sig lite framåt, fortfarande upphetsad av det hela, kanske än mer av hur giriga och något hårdhänta männen var med henne. Som om deras natur var lite förstärkt av hans energi och att han tog av deras mer destruktiva viljor. -
Hon gjorde inget mer än att va följsam när de alla tog för sig av henne, hennes blick kom att fästa vid Arzin, men det är inte mycket mer än så hon kunde göra för att nära hon särade på sina läppar för att svara på hans ord så var herren snabbt framme som stod där med hennes hår i sina händer. Hon gav ifrån sig ett gurglande ljud där han pressade sig djupt in direkt och hon kom att då slappna av för att ge honom mer utrymme.
Det fanns en obeskrivlig hunger i hennes ögon och byrackan retades med henne. Hon dansade nästan över de där lemmar som tog för sig av hennes kropp och visst hörde hon deras gemensamma njutning.
Dröjde inte länge innan hon kom att svälja ner den första av herrarnas njutning och glupskt var det. Kunde nästan se skuggorna som spred sig över hennes hud innan de försvinner i tomma intet igen.Tungan strök över läpparna, smakade allt mer av det salta där och hon kastar en blick på Arzin som säkert hade ett finger i spelet med tanke på hur herrarna höll på. -“Kom byrackan.. jag vill.. ha dig..” Hon kastade en blick på honom, full av hunger och lust där hon försökte sträcka ut ena handen för att i hopp fånga in hans mandom för att dra honom till sig, för hon visste nog hur han skulle tåla det.
-
Hans hand greppar om hennes hand medan de andra två männen ännu tar för sig, han lutar sig så där lömskt framåt och följer hennes hand närmare men inte så nära hon kanske önskat. Istället ler han mot henne och rör sig lite mot hennes hand enbart, drar sig undan när hon ville ha honom närmare.
“När de är klara…Då… ska du få mig…” Morrar han fram dovt och fortsätter hålla sitt avstånd så där retsamt nära medan de andra männen också tydligt börjar närma sig deras egen gräns för vad de skulle klara av att hålla ut.“Töm dem så fint och duktigt nu. Låt mig se dem och er njuta till fullo först…” Han drar en hand över hennes kind innan han lägger en hand på hennes kind, drar tummen bestämt och förföriskt över hennes läppar. Hans andra hand lägger sig om hennes, styr den i hur den rör sig över hans mandom när hon har en man under sig och en bakom sig.
-
Hon försökte väl att koncentrera sig, men det är inte så lätt. Hennes jag är ännu så där ungt i världen här ute då hon inte fått sträcka på länge och hon bet sig lite i läppen när hon då såg upp på honom där han kom nära men inte nära nog. Gnyr högt, kände vad männen gjorde.
-“Inte rättvist.. min byracka..” Hon ler snett, men hon skulle inte låta hans hand komma undan när han smekte henne på det där viset med tummen utan hon lät då fånga den och sög in den mellan de allt fylliga läpparna som hon inte kunde få nog av herrarna. Hon är följsam där han styr henne och visst var det en härlig upplevelse.
Hennes öppningar snart fyllda av säd, hon rös och darrade i sin kropp som om att hon inte kunde låta bli det hela. Hennes kropp girigt tog emot varje droppe som de har att ge, nästan dränerar männen helt på liv som det såg ut just nu.Hon släppte ut hans tumme mellan sina läppar och hon slog sig ner på mannen som låg under henne, hon satt där ovanpå den allt lyriska individen som flinade som en tok. Tippade huvudet och klippte med ögonen åt Arzin.
-“Min byracka.. jag vill ha mer.. de här räcker inte..” Hon kände då deras ivriga händer på sin kropp, visst var det så att herrarna som inte längre va i henne gled ner framför henne så att hon fångade deras huvuden, styr dem mot brösten som läckte av vätskan.-“Se så lydiga.. de bli direkt..”
-
Även om den tränade masken fanns över hans ansikte kunde den inte hindra att hans kropp reagerade på hennes händer och läppar, det dova mullrandet blev högre och högre när hennes hand rörde sig som han ville. Hennes läppar som igen visade vad de så väl kunde göra. Hans blick kastas ner mot mannen under henne när hon släpper hans tumme från sina läppar, bestämt lägger han händerna på hennes huvud, låter fingrarna mjukt glida genom hennes hår gång på gång medan han ler snett.
“Vad vill ni ha då? Säg det och jag ska ge er det denna gången…Mig hårt och vilt? Eller fler män?”Hans röst är retsam och bestämd medan hans ena fot lätt sparkade till den ena av männen vid henne som om de inte betydde något alls för honom. Han var beredd att kasta ut männen från droskan och ta henne ännu en gång för att tömma sig och fylla henne med säd och energi hon behövde. Vore det sista gången han gjorde det? Nej men för denna stund och gång så vore det nog hans sista gång.
“Säg det…låt mig höra av besten till byracka kan göra för er?” -
Hon blickade upp på honom, hon verkade inte bry sig märkvärdigt om att han sparkade på en av männen som satt där hos henne. Inte som om att den betyder mer än att den var något som för henne att nyttja och ta tillvara på för att bygga upp sin egna styrka. Nej, de fick då hållas som det var. Hon njöt av deras lekfulla lekar med brösten.
Mannen som blivit sparkad på hade inte reagerat mer nämnvärt än att han flyttat på sig lite vid sparken. Hon gav då honom ett brett leende där hon sitter, sträckte ut sina händer för att fånga in hans lem mellan dem för att villigt smeka den medan hon tänkte på vad han sagt.-“Byrackan.. du borde veta vid det här laget.. att jag vill att du fyller mitt inre.. med din heta, lustfyllda säd..” Hon tippade huvudet och tungan strök åter ut mellan läpparna. Hon lutade sig fram och skulle kyssa toppen av hans lem om han tillät henne att göra det. Som att spilla över sin energi till den, få den att reagera mer på hennes närhet.
-“Jag önskar.. dig, och sedan fler män och kvinnor..” Hon ville få sin kropp dyrkad av människorna och byrackan som stod där framför henne. Skulle han tillåta skulle hon lekfullt smeka honom tillsammans med att låta kyssa hans mandom, visa sin uppskattning till det don som hon önskade få i sig som då var allt mer njutfullt än det som hon hade i sig fortfarande.
-
Han flinar lite och hade tänkt säga något när hennes läppar rörde vid hans lem, vilket gjorde hela han stelnade till, stönade dovt och klippte med ögonen innan han såg på henne igen. Andas väldigt mycket tyngre igen medan hon talade, dyrkade det hon ville ha från honom och han lät henne hållas under flera hjärtslag innan han klev närmare dörren, men ännu inom räckhåll för henne. Knuffade upp dörren och med den styrka hans normala form hade kastade ut de tre männen som var där inne med dem. Han ville inte störas just för denna stund med henne även om han egentligen inte hade brytt sig. Dörren smällde han igen hårt och lade sin händer på hennes midja när han böjde sig ner. Kysste henne om hon tillät det, men han skulle bestämt ta om hennes midja, när han kom åt, dra upp henne på fötter och lyfta henne mer, lägga ner henne på rygg på bänken.
Allt innan han lade sig över henne, drog upp hennes ben till sina axlar för att nästan vika henne dubbel under sig, då tränger han hårt in i henne. All ömhet glömd och borta, ett djuriskt begär i hans ögon som glöder blandat med de hårda rörelser hans höfter gör mot henne. Händer som läggs på hennes axlar, håller henne kvar under sig medan hans best tar för sig mer än vad den kanske borde. Men han ville inte hålla tillbaka för mycket längre, men helt skulle han inte släppa på sin kontroll då de var lite för mycket folk där ute för att de skulle vara klokt. Även om hennes njutning och energi gjorde det väldigt svårt inte släppa allt.
“Så… så… väldigt girig… Ta inte för mycket av dem bara…Drar uppmärksamhet till sig…” -
Hon flinade åt att han då kastade ut herrarna som hade då kommit att uppskatta hennes kropp. Hon sträckte upp händerna mot honom när han fångade in henne och hon svarade på hans kyss som kom hennes väg för att hon var inte ens rädd att dela de alla smakerna som kommit hennes väg redan med honom.
Hon klippte lite med ögonen, gav ifrån sig ett väldigt förvånat läte när han fick ner henne på bänken. Ögonen så där glittriga, förtjusta av hans styrka. Hon kom att villigt ha sina ben så där mot hans axlar och hon gav ifrån sig ett lustfyllt stön som då ekar mellan droskans väggar.Hon andades tungt där under honom och kände hur han så snart fyllde upp henne med sin kraftiga lem och hon var nu någon som bara ville ha mer av det här! Leendet är så där mjukt, nöjt.
-“Jag.. kan inte lova något.. de är så.. utsökta.” Viskar hon fram och följde med i hans rörelser. Händerna höll fast i bänken och hon stönade ljudligt var gång som han drev sig djupt i henne. Hennes ögon glöder av upphetsning!Hennes kropp kunde inte hålla sig längre, skuggorna växte fram på hennes hud, färgade hennes händer, underarmar, tillika fötter och underben. Likt det vore handskar och strumpor, klorna växte åter fram på henne och tänderna så snart började få de där vassa hörntänderna. Tungan slingrade sig lång ut mellan hennes läppar och hornen växte sig likt en bocks där på hennes huvud, mycket större än innan. Svansen växte fram där under henne och slog lite mellan hans ben där han stod över henne som han gjorde.
Brösten svällde och läckte villigt av vätskan som de tycks producera och så snar som det händer slöt sig hennes sköte om hans kraftiga lem för att börja som stimulera den, mjölka den som hon vore omättlig.
-
Hennes förvandling, hornen som växer, svansen som börjar röra vid honom och hur skuggorna täcker hennes armar och ben gör honom mer upphetsad. Dova stön som blir att mer likt ett morrande från en best hörs tydligt i hans bröstkorg, men han lägger ner huvudet mot hennes bröst, trycker hennes ben med sig och låter tungan, samt läpparna njuta av hennes bröst samt den sav som de nu utsöndrade.
“Mmm ta för dig Isla…drick dig full…”Han morrar mot hennes bröst och istället för att röra sig lite långsammare när hennes sköte börjar försöka mjölka honom så rör han sig hårdare mer bestämt men utan att öka tempot det minsta. Han lyfter sedan huvudet lite, kastar en blick mot sin axel och sen mot hennes läppar och huggtänder. Han flinar lite lurigt igen och slickar sig om läpparna.
“Bit mig…Hårt och ta för dig…”
Sen lägger han ner läpparna mot hennes bröst igen, dyrkar dem om vartannat och suger på dem mellan att låta tungan cirkulera över bröstvårtorna. -
Hon stönade djupt när det är att han kom att leka med hennes bröst, det är inte som om att hon kunde hindra honom när han tog för sig av hennes bröst. Hon lägger händerna lite på hans huvud efter ett tag, kramade om hans lockar och klöste honom vilt där i hårbotten. Hon stönade ljudligare för var stund som han då tog för sig hårdare av henne. Kände hur hela hennes inre blev nära så omsorgsfullt behandlat av honom!
-“Mhmm.. mer.. Arzin.. min duktiga byracka.” Gnyr hon fram och flämtade högt nu. Hon slöt ögonen för att då njuta än mer av det som händer. Då han erbjuder något som att få bita honom så verkade hon förvånad.
Hon stönade högt när han suger på bröstet, kände hur han nästan drack från dem. Hon klöste honom mer, men skulle slita undan hans läppar från sig efter en stund.
Hon sökte speciellt att söka hans hals, hon ville bita honom för att få smaka på blodet hans. Vad fick henne ens att tänka så långt att göra det där. Hon ville ha mer av honom! Skulle sänka tänderna i honom och sprida mer av sitt jag, ville nästan smitta honom med sitt jag för att få honom mer besatt av henne.
-“Ge mig.. din säd.. byracka..” Viskar hon fram så där sensuellt nära hans öra. -
Hennes klösande och njutningsfulla läten eggade bara hans djuriska sida med, nu var det inte länge någon rytm eller takt bakom hans rörelse. Kroppen rörde sig på instinkt, gav och tog som han ville. Små strimmor av blod kunde ses över hans hud innan såren för läkte. Hans egna stön var inte längre från en människa, det var djupare djuriska och dova. Blicken som för ett ögonblick möter hennes är något många ser i mardrömmar, glödande eld som lovar död, kaos och ett slut. Men han vrider villigt huvudet för henne, blottar halsen mer.
“Gör det om du vågar…” Rösten är djup mullrande och retsamt innan hon sänker tänderna i hans hals, det som flödar samman med blodet är uråldrigt, en naturens kraft, glödande och förrädiskt i sig självt. Det sväljer för stunden det hon vill dela med honom men han känner det i sig. Låter det inte slå klorna i honom även om han nu ändå skulle få svårt vara utan henne. Som ett svar på hennes ord faller för stunden hans mänskliga anlete bort, i ett moln av aska. Kvar är den skallen och hornen som visats förut. Hornen växer sig större, vittnar om hans egentliga form är mycket större än människa. Munnen på dödskallen öppnas i ett ljudlöst vrål som skulle eka i hennes huvud medan höfterna slår emot henne med sådan kraft bänken under den gnisslar plågat och hans säd fyller henne på nytt. Det enda bekanta i hans ansikte nu vore hans glödande ögon som ser på hennes ansikte, läpparna där spåren av hans blod finns, blodet fyllt med kraften hos något som funnits nästan sedan tidens början. Lite utmanande böjer han på huvudet. Blottar halsen igen för att se om hon skulle ta för sig igen.
-
Hon visste att det här handlade om en maktkamp, men hon ville inte ge med sig. Det var tydligt att hon gillar det här och att han då erbjudet henne att smaka på honom så var inte huggtänderna långt borta, inte första eller andra gången. De tog för sig och den långa tungan smekte hans hud. Det fick tungan att pirra, som det brände på den kort efteråt och hon drog häftigt efter andan som om att hela hennes uppenbarelse bubblade av den vilda kraft som fanns där.
Hon glömde sig nästan, men en ruskning på huvudet lagom till att se hans egna uppenbarelse förändras och hon önskade nästan slå händerna för öronen när han vrålade som han gjorde. Det hade inte hjälpt, men hon ser upp på honom där blodet, hans säd och närvaro fick henne att le större. Hon låg där som ett paket under honom, hans säd flödade och hon skulle inte låta spilla en droppe av den!
Händerna sträcktes upp mer som för att fånga hans horn, dra honom till sig för att slicka på hans hud och kyssa den.
Hennes hud i sådana kontrast till hans, men hon sökte hans hals och nog skulle tänderna sjunka in i den igen, våldsamt, girigt och skulle inte dra sig undan förrän hon var nöjd eller hans knuffade undan henne.Hennes kropp darrade våldsamt, extasen sköljer över henne och hon kände då klorna växa sig längre, hornen större. Håret blev alldeles mycket längre och vildare på något vis. Taggarna växte med säkerhet ut längst delar av hennes kropp i samma mörka skuggor som resten av henne. Hon såg nog plötsligt säkert fylligare ut och brösten läckte okontrollerat, så väl som hennes sköte nu mjölkade demonen som befann sig över henne.
You must be logged in to reply to this topic.