Post has published by Amdir
Viewing 13 posts - 41 through 53 (of 53 total)
  • Rollspelare
    Member since: 04/05/2019

    Khishra försökte att inte fräsa åt Nenya när hon föste fram henne mot kungaparet. Hon tyckte inte om att bli hanterad, men hon var inte beredd att göra något för att riskera att fråntas denna gåva hon förärats. Hungern förlorade prioritet i deras imposanta närvaro, hon gjorde dock inget för att erkänna parets suveränitet, hon stod bara helt sonika med sin skarpa bleklila blick utstuderat långsamt växlande mellan dem båda.

    Khishra ryckte något på en axel åt Ayperos fråga, men hennes obryddhet var inte så väl spelad att demonen framför henne inte skulle kunna märka av den. “Jag blev skickad för att slutföra ett uppdrag i händelse av att den första utsända skulle misslyckas.” Det ryckte irriterat i hennes ena mungipa och hennes missnöje blev tydligt. Hennes eget misslyckande var tydligt för alla att se, det behövde hon inte nämna. Men på något sätt kände hon sig också färdig med det, hon stod över det nu. Lloth och hennes underhuggare lovade mycket, men det var Nenya som skänkt henne belöningen för sin uppoffring. Hon log snett och självsäkert, med en mörk glimt i ögat. “Nenya var väl klok nog att se min potential och nådig nog att skänka mig er… Gåva…” Hon kastade en blick över axeln på Nenya. Hon hatade att hon, inte gillade, men tolererade henne. Detsamma gällde för paret framför henne.

    Det krävde en övervärldslig självsäkerhet, trots och arrogans för att göra det de gjorde här – det var sannerligen något hon kunde respektera. Hade hon trots allt inte alltid skytt Skuggdansarnas och självaste Lloths smygande bakom kulisserna? Det som hade skett här, i det öppna, på en tillställning som denna till på köpet – det var utsökt!

  • Rollspelare
    Member since: 31/07/2018

    Leendet över hennes läppar var svårt att helt sudda ut, trots allt så var det som nyss hänt… Det var exalterande. Det fyllde henne med ett slags rus hon inte känt sedan hon tog den där Kaldrländarens liv för vad som tycktes så många år sedan… En smak av verklig makt, av kontroll. Hon lät sig själv omfamnas av känslan medan hon betraktade de gäster som valt att stanna. Det var med ett visst mått av förtjusning som hon kunde konstatera att Iselems prinsessa var en av dem, och den unge Valmont. Att de inte avskräckts, eller åtminstone visste bättre än att visa sin svaghet så öppet, gladde henne, deras planer till trots. Det var, trots allt, svårt att styra ett helt rike helt på egen hand, för att inte nämna flera. De skulle behöva ståthållare, marionetter, och vad passade då bättre än en figur som folket redan kände igen?

    Med en liten, nöjd suck vände hon åter sin grå blick tillbaka till sin make och till Nenya som gjorde dem sällskap där uppe på podiet. En del av henne ville ta Nenya i sina armar och riktigt visa sin tacksamhet över den utsökta gåvan, men hon visste bättre. Istället höjde hon sitt glas när Ayperos inbjöd till en skål och lät istället sin blick förmedla den tacksamhet hon kände när hon betraktade Nenya, lät sitt sinne ömt smeka mot hennes utan att göra intrång.

    När Khishra kom på tal så drog hon dock tillbaka sin smekning och vände blicken dit, betydligt kallare än när hon låtit den vila på Nenya. Det fanns inget hat där, snarare en slags likgiltighet som blandades med missnöjet hon kände över denna oväntade tillökning i deras led. Hon hade lärt sig att inte lita på sin egen sort och mörkeralven bekräftade bara hennes misstankar.

    ”Den första utsända… Ni menar min farmor”, sade hon med ett litet, tvetydigt leende. ”Men trots att hon misslyckades så är vi ännu inte döda, min make och jag. Så säg mig… Vad för potential talar vi om? Misslyckades inte även ni?” Fortsatte hon med ett litet skratt innan hon vände blicken mot Nenya.

    ”Jag litar på dig, kära Nenya, men jag är inte övertalad av vad jag har sett hitintills”, tillade hon roat.

  • Rollspelare
    Member since: 06/01/2018

    Ayperos studerade Nenya och Khishra något tankfullt, en vändning som han inte förväntat sig. Kanske inte heller en vändning han tyckte om. Hans blick vandrade hastigt till Nenyas nya arm, en liten rysning inom honom och en känsla av oro som han inte kunde uttrycka där och då inför alla dessa personer, och sedan tillbaka till vampyrerna som talade.
    ‘Du kan inte veta vilket ansvar det är att vara skapare till en ny vampyr. Men snart kommer du veta. Jag förväntar mig att detta går smidigt, Nenya.’ sa han och såg lite eftertänksamt på Khishra, med en blick som sade att det knappast skulle gå det. Unga vampyrer var impulsiva och blodtörstiga. En med bakgrund som mörkeralv säkert mer så. Men han lyssnade på hennes berättelse.

    ‘Den första utsända, alltså Ziyaté.’ konstaterade han liksom Nenya, och höjde ett ögonbryn åt Isra som verkade ta sin farmors död väl.
    ‘Och precis som min drottning säger… Du misslyckades, Khishra, du blev tillfångatagen av Nenya och fick en gåva du inte förtjänade, och här är vi nu.’ sammanfattade han. ‘Förvänta inte sådan nåd igen.’ varnade han, och lutade sig tillbaka i sitt säte. Men trots hans irritation över hela situationen med mörkeralven var den inte så framträdande, han var rätt nöjd över händelseförloppet med alvdrottningen, trots allt. De som sade att hämnden inte var ljuv hade inte upplevt sann hämnd. De hade inte varit fängslade i tusentals år.
    ‘Och var är Skärvan, som ni skulle föra till mig?’ ville han veta, en viss hunger i hans ögon.
    ‘Vapnet som var ämnat att dräpa oss får inte falla i Lloths händer.’ sa han, med en bister grimas. Han hade nästan lust att själv fara iväg efter den enerverande prästinnan som lekt med sina illusioner, så väl att hon till och med lurat honom,.

    Leoric suckade djupt och gjorde en gest åt Aeon.
    ‘Det är inte svartsjuka, käre Sera, men hans gapande kommer få oss dödade eller åtminstone rejält utskämda – som din barndomsvän, lär honom lite hyfs.’ sa han, som om Aeon inte var där. Han kände sig spänd, men nickade.
    ‘Du har väl rätt, bäst att stanna… För tillfället.’ hans blick såg på blodpölen alvdrottnigen lämnat efter sig.
    ‘Så, tror ni alverna kommer lämna sina skogar efter detta, eller låsa in sig som de gjort förr?’ undrade han, och blickade lite vaksamt mot brudparet och deras följe.

  • Grundare
    Member since: 31/07/2018

    Den ömma beröringen ifrån Isra fick henne att le, om det hade varit en annan tidpunkt skulle hon visa sin uppskattning på ett annat vis men istället nickade hon lätt med ett snett leende mot drottningen för att sedan med ett vakande öga låta blicken vandra på de som fortfarande var samlade där. Lite disträ, även om hon lyssnade på både Ayperos och Isra.

    När vapnet nämndes var det som en smärta dök upp i henne igen. Tanken på att förlora sin arm, för att få den ersatt med en… sådan opassande arm. Hon granskade den nya armen med en ilska och kanske något fuktande ögon. Även om det var få som skulle se det. Hon gav ifrån sig ett frustrerat läte.

    “Den jävla mörkeralvinnan kom iväg med det.” väste hon ilsket, kanske lite besviken på sig själv. Men det var knappt något som hon hade kunnat göra. Hon kastade en kort blick mot Khishra med en liten fundersam glimt i sina ögon.

    “Men jag tänkte att Khishra här kan vara till hjälp att finna det igen.”

    Ett roat leende fanns där i Seras ansikte, kanske lite för roande för att vara en sådan tillställning som de var på. Inte avundsjuk, minsann. Hn klappade Leoric lätt på axeln. Som för att visa att hon inte riktigt trodde på honom.

    “Så söt du är, som säger sånt” hummade hon retsamt för att sedan se på brudparet framför dem.

    “Oklart… om de stänger in sig själva i skogen, är de… ett lätt mål.”

    “De folk som är inbjudna, är förstås välkommen. Men jag ser ingen inbjudan?” sa Tipum med ett roat brett leende. Som om han fann det hela som en lek. Vad var detta ens för demon? Inte någon i Ayperos ranker visste han. Kanske till och med en yngre demon än han själv. Han hummade lite lätt åt det som slank ut ur Axel sedan.

    “Åh? En stygg kissekatt?” frågade han roat och sedan ryckte han på axlarna. Han var inte direkt den mest anonyma av demonerna. Att någon kände till honom var inte allt för förvånanade.

    “Se så, kom ut nu, eller ska jag se dig som feg?”

  • Rollspelare
    Member since: 17/03/2020

    “Så du säger att alla i denna staden fick en inbjudan?” Jo det var lätt att höra piken i hans röst där då han visste att det fanns många utan inbjudan på plats för dagen. “Då var ni inte snåla med varken tid eller papper i alla fall.” Jo Axel var lite kaxig av sig kunde man väll säga vilket garanterat inte hjälpt när han blivit besatt av en demon som yngling. Demonen fick honom att stanna i samma ungdomstänk och dessutom så åldrades han inte heller fysiskt. Demonen såg ju till att driva med honom så ofta han kunde dessutom så ingenting föll på ett säkert ark för Axel.

    Just därför fnös han till lite över kommentaren att han var en stygg kissekatt och korsade armarna nästan trotsigt och bestämt över bröstet lite hårdare. Demonens ord ekade inom honom, retade honom samtidigt som han verkade otroligt road över att bli kallad feg. Det gjorde honom inte ens arg, det roade honom enbart. Demonen inom axel lät aldrig någon veta vem han var, Axel hade varit besatt i många årtionden nu och aldrig hade han fått veta något alls direkt om demonen. Levde mest med hans hånande, tricks och undanflykter. Dock så kikade Axel mot Tipum och de redan röda ögonens vitor blev plötsligt en kolsvart färg vilket fick det röda att sticka ut ytterligare. Ett tecken på att Tipum hade demonens uppmärksamhet.

    Axels röst blev betydligt mörkare, isande men fortfarande helt klart road efter Tipums kommentar då demonen tog till orda. Kroppsspråket som ändrades från Axels sura uppenbarelse till en mer lättja och underhållning. “Tipum, Tipum, Tipum.. Du borde ha lyssnat på kissemissen, finns inget jag delar med mig oavsett ~ ” Sa den demoniska rösten roat. “Se på dig.. Håller dig vid Ayperos sida fortfarande? Vad gulligt, jag antar att vissa behöver konstant tillsyn? ~ ” Demonen skrockade till medan han skakade på huvudet som om det var lite sorgligt på sitt sätt. “Vad kan jag hjälpa dig med? Tycker du inte om mitt kärl? ~ “

  • Rollspelare
    Member since: 04/05/2019

    Khishra fnös utan att ge deras svidande kritik något svar. Hon tänkte inte stå här och bli utfrågad och utskälld som ett barn. Hon skrattade till och lade armarna i kors över bröstet. “Fråga Nenya själv varför jag står här. Visste jag inte bättre skulle jag tro att hon var betuttad i mig.” Hon såg åter på Nenya med ett snett illvilligt flin. “Men den här verkar bara svag i köttet…”

    Khishra var bara vagt medveten om hur genomskinligt hennes trots var, illa förklädd skam över förlusten mot Istilwys. Men så kom hon på sig själv, gåvan hon skänkts, hon kunde inte förlora den. Hennes röst var något lägre och leendet bleknat när hon ansträngt fortsatte. “Inte tillfångatagen… Återuppväckt…” Hon hade trots allt varit mer levande än död när Nenya satte klorna i henne. Och hon hade fått ett val.

    Det tog emot att skjuta undan trotsen – som hon sagt till Nenya: hon var färdig med mästare. Men där döden nyligen varit det enda hon sett i sin framtid såg hon nu oändliga njutningar hon kunde gå miste om. Hon kunde nästan känna demonens kraft vibrera i etern, Nenyas och kanske också drottningens – det fanns ett band mellan de tre. De kunde förmodligen alla förgöra henne på fläcken. Khishra sänkte huvudet och sina armar. Hon grimaserade något åt Nenyas plan. Hon ville inte ha något mer med Dar Zakhar att göra. Men om det betydde att hon kunde få fortsätta uppleva njutningarna med denna “oförtjänta” gåva så kanske hon kunde tumma på den känslan. Dessutom kunde det vara hennes chans att ta ut någon sorts hämnd, eller åtminstone få visa Dar Zakhar vem hon var. “Låt mig visa min potential.” Sade hon mellan tänderna med spända käkar.

  • Rollspelare
    Member since: 31/07/2018

    Enbart tack vare bandet de delade så kunde hon känna Ayperos ogillande, både över situationen och oron som väcktes inom honom när han betraktade Nenyas nya arm, och Nenyas egen smärta över dess opassande natur. Hon hade själv försökt ignorera det, man hade helt klart kunnat välja bättre, men situationen hade vart oväntad och det hade inte funnits något annat att tillgå… Men kanske, nu när hon funderade på det… Kanske fanns det en annan väg att gå, en annan möjlighet?

    Försiktigt sköt hon den tanken åt sidan, valde att spara den till ett senare tillfälle när det bara var de tre… Om det nu skulle ges tillfälle till det, tänkte hon bistert när den nya skapelsen, den nya leksaken, tog till orda.

    Och vilka ord. Om hon inte hade respekterat Nenya så som hon gjorde så skulle hon troligtvis ha avslutat Khishra redan där och då. Det hela fick henne att fnysa kort, men hon lät inte sitt ogillande synas utåt, inte här, inte idag. Istället klistrade hon på ett leende över läpparna och drack lite mer av sitt vin innan hon lade sin lediga hand över Ayperos där de satt sida vid sida.

    ”Nå. Låt det bli din första prövning då, Khishra. Visa oss din potential och gör dig förtjänt av den gåva som vår kära Nenya så generöst skänkt dig. För vapnet till oss – och döda den där tröttsamma prästinnan när du ändå håller på”, sade hon med samma lilla vassa leende över läpparna.

  • Rollspelare
    Member since: 06/01/2018

    Att få det bekräftat att mörkeralvsprästinnan kommit iväg med vapnet fick Ayperos att humma lite missnöjt. Inte bara hade Nenya förlorat sin arm, men vapnet var förlorat och kanske skulle hamna i Lloths händer.
    ‘Ett mindre bakslag.’ sa han nonchalant. ‘Inte värt att förstöra denna dag för. Vi har det tillbaka i våra händer i sinom tid.’ sa han försäkrande, och nickade tankfullt över Nenyas förslag.
    ‘Intressant… Jag ser framemot att höra resultat.’ sa han, de mörka ögonen fästa på Khishra som försökte bevara någon form av trots och värdighet trots deras ord. Det hela roade honom något.

    ‘Sannerligen återuppväckt. Jag må inte vara din forna gudinnas närmsta beundrare, men jag ser värdet i att ha dig på vår sida.’ beslutade han till sist, även om han höll med Isras ogillande för mörkeralven.

    ‘Ja, som min kära hustru säger… Se till att inte svika oss, så kan det du åtrår bli ditt.’ lovade han henne med lugn stämma, och sträckte sig efter ett glas. Med ett litet snitt från en av bordsknivarna i handen lät han en droppande stråle fylla glasets botten. En kunglig gåva, som han sträckte fram åt henne med handen varifrån blod rann ned längs med hans arm.
    ‘Mitt blod, för att ge dig styrkan och möjligheten att göra som vi ber.’

    Leoric låtsades inte som något över Seras retsamhet, medan han annars gärna skulle vara på lekfullt humör hade han tappat aptiten för det något under kvällens händelser.
    ‘Frågan är…’ sa han och böjde sig närmare Sera.
    ‘… ifall det är en större risk att alliera sig med dem, eller motsätta sig dem.’ sa han och betraktade brudparet tankfullt. Det var mycket att tänka på, och han kände på sig att han bara hade en chans att göra vad som var rätt för hans hus.

  • Grundare
    Member since: 31/07/2018

    Nenya var fortfarande lite disträ över tanken och smärtan i sin arm. Hon höll den andra handen på axeln lite fundersamt medan hon rörde sina fingrar över axeln och där den gick över mellan den nya armen och hennes vanliga kropp. Ett litet ärr, men rätt finkänsligt, om det inte vore för att det förstås var en annans kroppsdel.

    Till slut skakade hon lätt på huvudet och såg på Ayperos, Isra och sedan Khishra med ett varmt leende för att sträcka på sig lite stolt och såg ut över folkhavet.

    “Inga fler överraskningar idag, eller vad säger ni?” frågade hon med ett litet roat leende.

    Sera hummade lätt och strök en hand genom sitt hår medan hon funderade på Leorics fråga. Faktum var att hon inte var säker på det själv. Det fanns både för och nackdelar i båda scenarion.

    “Jag vet inte… riktigt…  än” hummade hon vidare, som om hon inte riktigt kunde bestämma sig och lät blicken vandra mot Isra.

    “Vad tror du?”

     

    Och där var det. Demonen som gömde sig, som inte hade tagit allt för lång stund att få ut. Faktum var att Tipum trodde sig att det skulle ta längre tid. Orden irriterade honom, förstås. Men om det var något som Tipum kunde var det manipulation och det var svårare att komma åt honom. De gula ögonen var fäst på demonen med ett roat flin.

    “Vilken ära” sa han, med en röst som dröp i sarksam, ännu kunde han inte riktigt placera den som var framför honom och det om något var irriterande.

    “Så, vågar du inte ens yttra ditt namn?”

  • Rollspelare
    Member since: 17/03/2020

    Demonen fann det hela enbart roande till skillnad från hur sur Axel hade blivit över hela situationen. Ja det var lätt att irritera katten men demonen själv? Inte direkt. Han hade väll så gott som två måenden; road eller rasande och just rasande hade han inte varit på ett bra tag. Så där Tipum så där sarkastiskt påpekade att detta var en ära så skrockade demonen till aningen medan resterande av Tipums ord kom smygandes. Han höjde Axels fingrar och petade bort lite smuts under pekfingerklon på ett sätt som inte kunde tyda mer på hur lite han var rädd, enligt honom fanns det ingenting alls att vara rädd för i detta tillfället.

    “Rädd? Du är lite rolig du Tipum ~ Poängen med det hela är att jag inte känner att mitt namn direkt behöver yttras, du vet ju likt det flesta av oss att det farligaste som finns för folk som oss är att andra känner till våra namn. Det finns så mycket människorna kan göra med våra namn så känns bäst att enbart jag vet mitt namn. Du får kalla mig vad du vill ~ ” Demonen flinade till igen. Ja han behövde inte människor som fängslade honom, drev ur honom från sitt skal, skickade honom tillbaka eller liknande, så det var nog bara smart att hålla sitt namn för sig själv.

    Han kunde känna hur Axel ilsket fräste i huvudet på honom, var ju inte direkt konstigt med tanke på att han avskydde när hans kropp helt togs över. “Så så lilla kisse, lugna ner dig nu ~ ” Sa demonen lika roat, klart till den instängda katten inom honom. Han vände de röda ögonen till Tipum helt igen medan han tog ett steg framåt med den höjda handen vart klotipp mjukt petade Tipum på nosen. “Jag längtar till att se hur detta kommer sluta dock, hur många kommer dö är ju en bra fråga ~ Krigen utökar sig runt i världen och ett till skapades nyss här på plats, kommer hela världen bli i krig? Det finn ju en chans till detta i nuläget. Säg mig; Vem tror DU kommer vinna detta i slutändan?” Undrade han roat. Han hade inte direkt ett speciellt önskemål på vem som vann, han var mer den som gillade att se hur det gradvis föll sig.

  • Rollspelare
    Member since: 04/05/2019

    Khishra bannade sig själv för sin girighet, plötsligt hade hon utlovat en massa saker hon inte hade någon större lust att fullfölja. Skulle hon åter behöva ränna ut på uppdrag – åt den andra sidan av slagfältet denna gång? Det var ju nu hon skulle bli kvitt mästare och spel! Hon kunde bara hoppas att det var värt det i slutändan.

    Motvilligt begrundade hon om hon skulle sänka sig till att knäböja inför paret när de sagt sitt och demonen erbjöd sitt blod – det vore förmodligen det korrekta. Khishra var dock allt annat än korrekt och hon tänkte inte börja ändra på det nu. Istället gjorde hon en galant bugning med ett stelt leende på läpparna. När en svag vind svepte kring dem och hon plötsligt kände doften av Ayperos blod i glaset föll dock den stela masken. Hon gav Nenya, Isra och Ayperos en mycket snabb blick innan blicken föll på glaset igen. Det doftade inte som något hon någonsin tidigare känt. Det tog all hennes viljestyrka för att inte stilla sin akuta nyfikenhet och hunger och kasta sig över glaset. Hennes händer darrade nästan när hon långsamt tog emot det, blicken stint fäst djupt i demonens oemotståndliga blod.

    När hon så höll glaset i sina händer, såg hon underdånigt upp på Ayperos och nickade ärligt åt honom. Hon drack med andakt vätskan. Hennes ljuslila ögon spärrades upp och hon föll på knä framför dem. Ljuset tycktes brytas i glaset i omöjliga färger. Folksamlingen på bröllopsfesten tycktes försvinna kring henne, allt medan något annat växte inom henne. Detta var inget i jämförelse med Lloths välsignelse! Styrkan pulserade genom hennes kropp. Hon kunde inte misslyckas och det skulle vara värt det!

  • Rollspelare
    Member since: 31/07/2018

    Isra hade svårt att ta blicken från det Ayperos erbjöd mörkeralven. Kanske var det med ett visst mått av avundsjuka, eller helt enkelt över förvåningen att han bjöd det så villigt… Hon var inte säker på att hon gillade det, men hennes ogillande fick ge vika en aning när hon såg Khishras stolt min falla, hur hon så underdånigt såg upp på Ayperos, och hur hon slutligen knäföll framför dem.

    Ett litet skratt lämnade Isras läppar innan hon höjde sitt eget glas åt mörkeralven där hon låg på knä framför dem.

    ”Inga fler överraskningar. Låt oss njuta av kvällen… Och natten”, svarade hon Nenya med ett något roat leende. De hade trots allt mycket att stå i nu när alliansen slutligen var officiell.

  • Rollspelare
    Member since: 06/01/2018

    Ayperos gav ett litet sarkastiskt leende över Nenyas kommentar. Att hon fortfarande stod på benen var rätt otroligt med tanke på skadorna hon åtagit. Men han hade inte valt henne vid sin sida för att hon var en vekling, och en känsla av stolthet fanns där som hon säkerligen skulle känna.
    ‘Det verkar som om vi fick ett minnesvärt bröllop, eller vad säger du, min drottning?’ frågade han och såg lite roat på Isra. Men det fanns ett visst allvar där, och en viss hunger. De hade flera fångar att förhöra, kanske tortera om det behövdes. Lite kvällsnöje innan det blev dags för de andra nöjena som hörde bröllopsnatten till.

    Han höll fortfarande upp glaset tills Khishra tog det efter sin bugning, vilket fick Ayperos att höja på ett ögonbryn lite roat och skratta till lite åt hennes motstånd. Men hennes självbevarelse verkade falla vid doften av hans blod, och det fanns en vetande glimt i hans ögon då hon tog det ifrån honom och föll ned på knä framför honom. Inte i vördnad, så klart inte, utan snarare över att ha blivit överväldigad över vad hans blod gjorde med henne.
    ‘Du är nu en av oss, Khishra.’ sa han.
    ‘Nenya kommer vägleda dig gällande dina nya krafter.’ sa han och nickade lätt mot Nenya, trots allt hade hon varit med om de förändringar hans blod gett henne med vingarna hon hade.

    ‘Men det får vänta tills morgonen, vi har mycket att stå i denna natt…’ sa han med en slug glimt i ögonen. Han drog ett lätt andetag.
    ‘Dock vill jag minnas att ett kompani vakter förrådde oss denna dag, vad sägs om att du tar hand om dem i natt Khishra? En bra möjlighet för dig att testa på dina krafter, några dödliga soldater borde inte kunna göra mycket mot en ny och vild vampyr som dig själv.’ sa han med en viss road glimt i ögonen.
    ‘Visa dem vad som sker med de som förråder Me’erisias regenter.’

    Leoric sneglade från Sera till brudparet lite tankfullt, innan han såg på henne igen.
    ‘Kanske det är bättre att lämna det öppet…?’ föreslog han.
    ‘Istället kanske vi kan tala om din och min situation, i säkerhet på mitt skepp?’ han gav henne ett behagligt och charmigt leende.

     

     

Viewing 13 posts - 41 through 53 (of 53 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Leave the field below empty!

A password will be emailed to you.