Post has published by Maeve
Viewing 20 posts - 41 through 60 (of 94 total)
  • Rollspelare
    Member since: 31/07/2018

    Hans hand mot hennes kind var varm, och tummen som smekte över hennes läppar fick henne att sluta ögonen för en sekund. Allting kändes så tydligt, som om varje rörelse han gjorde på något vis skulle vara för evigt fastbränt i hennes minne så till den grad att hon nästan skulle kunna känna allt igen när hon tänkte tillbaka på den här stunden. Hon visste att hon var menad för honom, liksom han var menad för henne, och oavsett vad någon annan skulle säga så var det hennes sanning.

     

    Hennes egna stön väckte henne ur tankarna och hon slog upp ögonen. Hans rörelser hade lockat henne till kanten igen och hon kunde känna hur hennes muskler plötsligt kramade om honom i en slags utmattad extas. Den fick henne att svanka för att försöka komma närmre, samtidigt som hon med sin nu lediga hand grep tag om armen som han stödde sig på. Med blicken åter fäst i hans betraktade hon honom med en blick som bad honom att falla över kanten tillsammans med henne.

  • Rollspelare
    Member since: 29/10/2018

    Njutningen när hon slöt ögonen för att sedan svanka mot honom blandat med hennes stön som hon nu höll tillbaka var det sista han behövde för att ta honom till kanten. För när hennes blick möter hans igen, hennes kropp kramar hårt om honom och hennes hand greppar hans arm är han redan på väg över kanten. Inga ord behövs nu utan han trycker sig mot henne så djupt in han kan för att då helt låt sig falla fritt över kanten med henne och ett lågt stön från hans läppar. Hans ena hand greppar hårt om fällarna de ligger på medan den andra ligger kvar mjukt på hennes kind.

    När vågorna av njutning börjar ebba ut håller han sig kvar mot henne, andningen snabb och ytlig innan han tar ett djupt andetag. Ett varmt och ömt leende sprider sig på hans läppar när hans hand mjukt börjar smeka hennes kind igen. För tillfället är hans hjärna för dimmig från allt som just skett och vad de gjort för att kunna formulera ord. Istället böjer han sig ner och kysser hennes läppar fjäderlätt, en enda lite kyss som ändå är så laddad av löfte om mer men inte direkt nu.

  • Rollspelare
    Member since: 31/07/2018

    Med benen höll hon hårt fast honom medan han tömde sig i henne, hennes blick fortfarande fäst i hans som för att kunna ta in varje skiftning däri. Hennes muskler kändes trötta och hennes andning var, liksom hans, fortfarande ytlig och snabb. Hennes hjärta slog några extra slag när han ömt och fjäderlätt placerade en kyss över hennes lätt särade läppar.

     

    Hon ville säga något, men fann att hon inte riktigt kunde finna några passande ord, så hon nöjde sig med att le, ett mjukt, varmt leende, innan hon försiktigt släppte taget om honom med benen. De kändes lite darriga, men det var på ett behagligt vis som också speglades i hennes ögon när hon såg på honom. Handen hon haft över hans rygg rörde sig tillbaka upp mot hans nacke där hon med fjäderlätta fingrar smekte huden där.

  • Rollspelare
    Member since: 29/10/2018

    De känslor som speglas i hans ögon är glädje och den kärlek han känner för henne där hon ligger under honom. Med hennes hand i nacken lade han sig ner mjukt mot henne, huvudet vilade mot hennes axel när han lade sig ner halvt vid sidan av henne och ett ben över hennes. Ena handen smeker mjukt genom hennes hår som nu är lite i oordning, han kysser hennes hals mjukt en gång, låter kroppen ännu njuta av deras värme medan han tar djupa andetag. Elden från tidigare hade inte slocknat, bara dämpats och brann än men hotade inte att sluka honom som den gjort innan.

    “Älskade Maeve…Du har varit så saknad.” Han viskar orden mjukt och ömt medan hans hand mjukt vandrar från hennes hår ner över hennes kind, hals, vidare längre ner för att vila på hennes mage. Även om han var glad över att hon kommit till honom denna kväll, att hon ens hade pratat med honom där ute på gravfältet och nu igen delat säng med honom, så fanns det en liten tanke om att hon fortfarande skulle vara arg. Vilket han ju också förstod men den tanken tog inte över nu och skulle inte få göra det igen, nu var det bara tänken om hur underbar denna stund hade varit.

  • Rollspelare
    Member since: 31/07/2018

    Hennes hud kändes fortfarande het, men svetten som pärlats där började nu kylas ned av luften och hon kunde inte låta bli att rysa lite och krypa om möjligt ännu närmre honom när han lade sig ned vid hennes sida. Några av hennes prydligt ordnade flätor hade lösts upp och de ljusa slingorna fastnade vid hennes nakna hud som om de var länkar spunna av ljusaste guld. Hon var så glad att han åter var där hos henne, för just då tänkte hon inte på hans svek, hur arg hon varit när hon först sett honom, eller de problem som skulle kunna uppstå nu när han var här. Allt som spelade roll var att hon inte längre behövde sakna honom, för det hade hon.

    ”Du med”, mumlade hon ömt, innan hon makade lite på sig för att kunna dra en av filtarna över dem båda. Samtidigt vred hon sig så att hon låg på sidan och kunde betrakta honom där han låg vid hennes sida. Hon hade aldrig trott att hon skulle få dela en stund som denna med honom igen, och kanske hade hon nästan förlikat sig med den.

     

    Som för att försäkra sig om att han faktiskt var där och att detta inte bara var en dröm så lyfte hon ena handen och smekte honom försiktigt över bröstet, följde konturerna av musklerna där under. En liten, nöjd suck lämnade hennes läppar och hon slöt ögonen för en stund, bara för att insupa det hela lite till.

  • Rollspelare
    Member since: 29/10/2018

    Med armarna mjukt om henne drar han henne lite närmare sig när hon först kryper närmare och drar filten över dem. Han lät dörren förbli låst både av säkerhet och för att han inte ville bli störd. Mjukt smeker hans ena hand över hennes nacke, ner över hennes rygg och upp igen lite tankspritt medan han njuter av hennes hand mot sitt bröst. Han ville inte heller bryta den magiska stämningen som vilade över dem just nu. Fast han visste att inom kort skulle han behöva göra det och ta upp en annan sak som hade bekymrat honom. Något som det kunde vara bra att Maeve visste om, men inte riktigt än.

    När hon slöt ögonen böjde han sig in mot henne, placerade en öm kyss på gebbes hjässa och flätade in sina fingrar mjukt i hennes hår. Knöt samman fingarna lite försiktigt med hennes hår precis som för att förstärka känslan av att ha knytit sina känslor till hennes. Bara tanken på att försvinna från henne igen gjorde att det kändes som om någon hade greppat tag om hans hjärta och kramade det hårt. Det skulle inte få ske igen aldrig någonsin igen, han var hennes helt och hållet nu. “Stanna här hela natten…” Det var inte riktigt en fråga men inte heller så att han sa åt henne att göra det. Orden hamnade någonstans mitt i mellan en fråga och begäran.

  • Rollspelare
    Member since: 31/07/2018

    Handen som smekte över hennes rygg var skön, men som alltid när någon vidrörde det stora ärret hon hade där så stelnade hon till en aning, som om beröringen väckte gamla minnen till liv inom henne, eller som om ärret fortfarande värkte. Hans hand vandrade dock vidare, tillbaka upp, och då slappnade hon av igen. Hon kände hans läppar pressas mot hennes huvud och om det inte vore för hans ord så hade hon nog kunnat ligga där med ögonen slutna och låtit det vara hela hennes värld.  Men han bad henne stanna, och då öppnade hon ögonen för att se upp på honom. Hon ville själv inget hellre, men hon visste att det var dåraktigt.

    ”Du vet att jag inte kan det Yazfein… Om min mor finner min säng tom i morgon så kommer de leta efter mig och vi kan inte riskera att de finner mig här”, mumlade hon nästan lite sorgset. Hon ville ju stanna, få somna i hans armar och låtsas som om ingenting utanför det här rummet existerade, men sådan var inte verkligheten. Kanske skulle hon, någon dag, kunna berätta, men den tiden var inte nu.

  • Rollspelare
    Member since: 29/10/2018

    Han besvarar hennes sorgsna ton med ett litet sorgset leende och smeker mjukt med handen över hennes nacke upp i håret där. Sen ler han mer varmt och lite lurigt mot henne innan han lägger ena armen lite hårdare om henne. “Då tänker jag inte släppa dig härifrån förrän du absolut måste gå. ” Han hade hoppats på att få hålla om henne tills hon somnat men samtidigt förstod han ju hur farligt det kunde vara, kanske inte för henne men för honom så han hoppades ändå att hon skulle stanna så länge hon kunde. Hon hade inte riktigt brutit den härliga känslan med sina ord men någonstans hade han börjat vakna till i tankarna igen. Det är en liten fundersam min han får medan han biter sig lite i underläppen.

    “Jag bad dig också komma hit för att det var en till sak jag ville prata om gjorde jag inte? Det var inte bara för att berätta mer om varför jag försvann utan en annan sak som jag fått veta sen jag kom hit.” Han möter hennes blick och det är lite motsträviga känslor där, hans kärlek för henne och en liten oro för hur hon ska ta det han tänker berätta för henne. Att berätta vore ju att bryta ett löfte igen och det var kanske inte det bästa egentligen men samtidigt så kanske det var just vad han behövde göra för att hon skulle lita lite mer på honom, konstigt nog.

  • Rollspelare
    Member since: 31/07/2018

    Hans ord och det lite luriga leende han gav henne lättade hennes sinne en aning och hon kunde inte låta bli att le själv och liksom trycka sig ännu närmre. Hon begravde ansiktet vid hans hals och drog in hans bekanta doft innan hon försiktigt kysste honom där, över den tunna huden på halsen. Hon ville stanna, men det var inte läge nu, stämningen i Sätet var alldeles för spänd som det var och hon skulle inte göra sig själv eller sin familj några tjänster genom att bidra till att det blev värre.

     

    När han talade igen så gjorde han det i en lite allvarligare ton och då flyttade hon sitt ansikte från hans hals för att kunna betrakta honom, möta den blick som han gav henne. Hon såg de olika känslor som speglades däri och för ett ögonblick kände hon en obeskrivbar rädsla inför det han skulle berätta. Men hon sköt undan den känslan så gott det gick innan hon stålsatte sig.

    ”Vad..?” Frågade hon, nästan lite tveksamt, som om hon inte riktigt ville veta svaret på sin egen fråga.

  • Rollspelare
    Member since: 29/10/2018

    Han blundar och njuter av hennes läppar mot sin hals, låter det gå de där ytterligare sekunderna innan han öppnar ögonen igen för att möta hennes blick. Det är ett litet leende på hans läppar men något fundersamt ändå medan han smeker hennes kind. “Jag tror att du kan vilja veta det jag har att berätta men om jag ska berätta så är det ett annat löfte jag kommer bryta. Men samtidigt tror jag att det är bra du vet.” Han ser lite nervös ut och håller kvar handen på hennes kind medan han tar ett djupt andetag och släpper sedan ut det långsamt.

    “Jag kom som sagt hit till Frostheim för ungefär en vecka sedan, då fick jag hjälp av din mor med att se över mina sår och jag fick försöka övertyga dem om att jag faktiskt var här för att hjälpa er och att jag var Sandors rådgivare. Jag tror att de ännu är misstänksamma mot mig även om vi fått tag i ett par av Hrafn’s spioner här i staden. ” Han blir tyst igen och funderar på hur han ska lägga fram det hela och låter blicken glida ner över henne innan han möter hennes blick igen. “Första kvällen när din mor visade mig till detta rum så berättade hon om en plan hon hade, en farlig plan men inte helt utan sina fördelar och möjligheter. Hon bad mig se till att hindra resten av hennes familj från att följa efter och hindra henne. Jag tror inte det kommer gå att hindra henne från att genomföra planen, men vi kan hålla ett öga på henne så vi kan hjälpa om något går fel.” Han är tyst igen och möter hennes blick än medan han biter sig lite i läppen. “Berättar jag hennes plan så går jag emot det hon sa till mig, men om du säger åt mig att berätta om det så kommer jag göra det för dig.”

  • Rollspelare
    Member since: 31/07/2018

    Orden som lämnade hans läppar fick hennes blick att mörkna något, men det tycktes inte riktat mot honom denna gång, utan snarare mot de misstankar som började gro inom henne. Tidigare under dagen hade hennes mor försökt berätta något men då hade hon avbrutit sig själv och sen vägrat säga något mer. Hennes mor hade ju talat om att ändra strategi…

     

    När Yazfein nämnde vad hennes mor bett honom om, att ”hindra resten av familjen från att följa efter”, så stelnade hon märkbart till där hon låg. Handen som hon fortfarande höll vilandes mot hans bröst upphörde med sina smekningar och hon drog ogillande ihop ögonbrynen.

    ”Berätta för mig. Vad planerar hon att göra..?” Frågade hon plötsligt lite bistrare än hon trott. En gnagande misstanke hade börjat växa inom henne och just då struntade hon helt i att Yazfein bröt sitt löfte till hennes mor om han berättade planen för henne. Om det var så illa att hennes mor, Ragnhildr Ulfhedna, bett en nära nog främling, att bistå henne i en plan som inte fick föras vidare till hennes familj, nå… Då var det illa.

  • Rollspelare
    Member since: 29/10/2018

    När hon nästan beordrar honom att berätta för henne så lägger han ena handen på hennes som vilar mot hans bröst. Håller den mjukt och har nu en mer självsäker blick igen. Som om hennes ord och den hårda blicken stöttar honom i hans beslut att berätta. Han suckar lätt och nickar kort innan han tar till orda igen, nästan viskar orden men rösten är lugn och samlad. “Hon planerar att ta sig, själv till Ranheim för att försöka få information och om möjligt avsluta detta krig där och då.” Det märks att han vet mer än bara det men han tar sig ändå tid att fundera över nästa ord.

    “Jag vet inte när eller vart eller hur hon tänkte låta sig tillfångatas av Hrafn, ja det är hennes plan att bli tillfångatagen och på så vis ta sig in i Ranheim. ” Han var på väg att lägga fram hur han såg på den planen och att hon hade störst chans att faktiskt föras till Ranheim som fånge då hon var den hon var. Men han hindrar sig och möter igen Maeves blick, de nästa ord han säger får han nästan smärtsamt dra ur sig. “Jag tror inte det kommer gå att hindra henne, då jag inte vet när eller vart hon tänkte sätta denna plan i verket. Men tydligen vill hon hålla er andra utanför och därför bad hon mig hindra er från att följa efter. Hon misstänker också att jag är mer än bara en rådgivare…”

  • Rollspelare
    Member since: 31/07/2018

    Handen som han lade över hennes kändes betryggande på något vis, men den kunde ändå inte hindra vreden och fruktan som långsamt smög sig på i hennes ögon i takt med att han berättade hemligheten för henne. Hade han stannat vid den första meningen så hade hon kanske förstått. Att smyga sig in i Ranheim och ha ihjäl Hrafn kändes som något som hennes mor skulle göra… Men Yazfein fortsatte förstås, och det fick en klump av obeskrivbar ångest att formas i hennes mage.

    ”Tillfångatagen… Är hon galen..?” Väste hon fram, lyckligtvis fortfarande medveten om vart hon befann sig och att hon fortfarande var tvungen att vara någorlunda tyst.

    ”Sade hon något mer..? Det är vansinne! Hur tror hon att hon ska ta sig ifrån Ranheim med någon information alls? Hrafn kommer använda henne för att tvinga min far på knä. Han har redan dödat min bror och försökt döda mig mer än en gång, varför tror hon att han skulle hålla henne i livet…” Fortsatte hon i samma upprörda ton.

     

    Oförmögen att ligga ned just då så satte hon sig upp där i sängen. Fällen hon dragit om dem gled ned och blottade hennes bara överkropp, och den svala luften fick hennes hud att knottras.

    ”Du måste hjälpa mig Yazfein… Jag kan inte låta det ske”, sade hon efter en stunds tystnad. Blicken hade hon fortfarande riktad mot honom, och det fanns något bedjande i den när hon gjorde det. Självklart misstänkte hennes mor att Yazfein var mer än en rådgivare, hon själv hade ju gjort detsamma när de först träffats. Det var kanske något med hans utstrålning, eller den där känslan av att något inte var som det såg ut. Säkert var det därför som hon bett honom om detta, för att hon misstänkte att han var mer än kapabel till det.

  • Rollspelare
    Member since: 29/10/2018

    Yazfein lyssnar på de ord som Maeve säger, förstår dem och tar in dem innan han flyttar sig så han sätter sig bakom henne, benen på var sida om henne medan han mjukt lägger armarna om henne. Lägger sitt huvud lätt mot hennes axel innan han drar henne lite bakåt så hon lutas mot honom. “Hon sa väldigt lite och har berättat väldigt lite om det. Galen? Kanske det, men hon har lite rätt i att hon har störst chans att hållas vid liv och tas till Ranheim som fånge. Just för att som du säger användas mot er. Hon är värdefull för både er och Hrafn på olika sätt. Och det kan ge henne chansen att slå till mot Hrafn…” Han viskar orden mjukt och lugnt medan han håller om Maeve, höll han med om Ragnhildrs plan? Nej det gjorde han inte och tyckte de kunde försöka komma på en  annan. Men han kunde inte neka till att den hade möjlighet att lyckas och kanske hade han något år tidigare inte brytt sig om att låta henne försöka med den.

    Han håller Maeve mjukt mot sig där han sitter bakom henne och armarna är varmt lagda runt henne. Varken beskyddande eller försvarande, lugnande och försäkrande om att han är där. “Maeve… jag hjälper dig på alla sätt jag kan, just därför som jag valde att berätta om detta för dig. Du hade dessutom dödat mig om du fått veta jag visste om det när din mor satt sin plan i verket. ” Han håller henne lite hårdare mot sig för ett ögonblick innan han kysser hennes kind mjukt.  Han höll på att säga något om vad han hade gjort om han varit Hrafn men förblev tyst då de orden inte skulle hjälpa. “Vi kan nog tillsammans se till att komma på en lösning på detta Maeve.”

  • Rollspelare
    Member since: 31/07/2018

    Hans närhet var välkommen och hon lät sig dras bakåt en aning, in i hans omfamning. Hon lade själv en hand över hans friska arm och smekte den lite förstrött medan hon försökte smälta det han nyss avslöjat för henne.

    ”Du har rätt, jag hade dödat dig”, sade hon efter ett par tysta sekunder och även om det var menat att vara lite skämtsamt så lät det inte riktigt så. Inte för att hon hade några planer på att döda honom, hon älskade honom trots allt, men om han hade svikit henne igen, på det sättet… men nu hade han inte det, tänkte hon för sig själv.

    ”Problemet är att min mor inte känner Hrafn, hon vet inte hur han tänker. Om hon förlorar sitt värde för honom så kommer han döda henne, det är jag säker på. Och hur skulle hon möjligen kunna slå till mot honom om hon är deras fånge?” Fortsatte hon och skakade lite på huvudet där hon satt lutad mot Yazfein. Hans kropp var varm mot hennes och hon försökte söka någon form av tröst och lugn där.

    ”Om du… Om du hade varit i Hrafns position, om du fångat en sådan fiende… Vad hade du gjort?” Frågade hon sen lite tveksamt. Hon visste inte att han hade tänkt i samma banor, men hon visste ju vem han var, och vad han gjort för Leony och Sandor.

  • Rollspelare
    Member since: 29/10/2018

    Han såg lite förvånat mot henne och lade huvudet på sne innan han suckade lättat över att hon ändå slappnat av lite när hon lutade sig mot honom. Men nog förstod han att det var en massa frågor och tankar som for omkring i hennes huvud just nu. Han ryste lite när hennes hand börjat röra sig över hans arm. Att en så liten och enkel beröring kunde få hela hans kropp att rysa av välbehag. Han kysste hennes hjässa ömt medan han funderade lite. “Och du hade haft all rätt att göra det. Jag försöker verkligen visa du kan lita på mig…” Han viskar orden lätt och funderar över det sista hon sagt, vad skulle han ha gjort och hur skulle han berätta för henne vad han hade gjort. Det var ytterligare en fin balansgång.

    “Som fånge har din mor stort värde för Hrafn, ett värde mycket större än vad hon skulle ha som död. Hennes död skulle kunna ena fler jarlar mot Hrafn, Ulfhedna är ändå omtyckta av många i landet. Jag skulle hålla henne som fånge, försöka tvinga er att möta mig på de villkor eller plats där jag kan bestämma takten för en strid eller utbyte av henne mot att jag får det jag vill. ” Han suckar sedan lätt och smeker hennes kind mjukt med ena handen. Låter tankarna vandra på nytt medan han i huvudet lade upp plan efter plan om han varit Hrafn. “Att hålla din mor fången skulle kunna förvirra din far, få honom göra något han inte tänker över ordentligt, att ni håller er lugna skulle vara det största hotet mot Hrafn’s planer. Och att ni lyckas göra upp en plan för att rädda henne eller att hon lyckas med att döda honom.” Han är tyst igen och ler lätt mot henne medan han smeker hennes kind. “Jag är inte den bäste av varelser i denna värld men jag är så glad att jag funnit dig och att du leder mig från allt mörker.”

  • Rollspelare
    Member since: 31/07/2018

    Hon svarade inte på hans första ord, för hon visste redan att det var vad han gjorde just nu, byggde upp tilliten igen. Kanske hade han det för lätt egentligen, hon borde göra det svårare för honom, men hans blotta närvaro gjorde henne svag på mer än ett sätt.

    ”Och det är där problemet ligger… Min far är en lugn och sansad man, han är klok och vis och tänker alltid efter en extra gång innan han fattar ett beslut… Men om något skulle hända mor vet jag inte om någon av oss skulle kunna bibehålla ett sådant lugn, inte ens min far”, mumlade hon eftertänksamt. Hon var väl egentligen den största boven när det kom till att göra saker förhastat, nå, efter sin mor uppenbarligen.

    ”Jag måste försöka övertala mor att inte genomföra sin plan. Även om du säger att Hrafn har mer nytta av henne i livet så litar jag inte ett dugg på att den där högen med förrädare gör det som är klokast. Ibland får jag en känsla av att de gör allt de kan för att såra oss, snarare än att försöka ta makten”, tillade hon, och då tänkte hon särskilt på Kettils död, och på hur hans ande dykt upp mitt under kvällens festligheter. Det skulle inte förvåna henne om den där Ziy och vad det än var som såg ut som Rune arbetade för Hrafn…

     

    Med ytterligare en suck så slöt hon ögonen och vände huvudet så att hon kunde begrava ansiktet intill hans. Hon kysste honom försiktigt på halsen.

    ”Säg inte det än… Mörkret här ser bara annorlunda ut än det du är van vid”, viskade hon mot hans öra.

  • Rollspelare
    Member since: 29/10/2018

    Hon kanske inte visste det men bara det att hon inte skrek på honom mer eller ens försöka slå mer än den där örfilen gjorde honom nervös och gjorde ondare än om hon slagit honom gul och blå. Det hade han dock förtjänat att hon gjorde, inte att hon var så här relativt lugn med allt. “Jag förstår det, familj är ett ganska svårt ord för mig då jag inte riktigt vuxit upp i en utan mer som en tjänare. Men senaste året tror jag att jag börjar förstå ordentligt vad en familj innebär.” Han smeker hennes hår mjukt, låter fingrarna mjukt gräva sig in och mjukt massera hennes hårbotten när han drar handen genom hennes hår.

    “Jag tror Hrafn kommer inse hur dumt det vore att göra din mor något om han får henne som fånge. Vilket jag hoppas inte kommer ske för allas skull. ” Han får en lite fundersam min och ryste lätt innan han slöt ögonen när hennes läppar rörde vid hans hud. Om hon bara visste hur annorlunda mörkret var där han kom ifrån, det hon kallade mörker här var inget jämfört med det. Men han njöt ändå av hennes närhet nu och att han ändå hade fått chansen att berätta för henne. Kanske kunde de hindra Ragnhildr, kanske skulle de inte alls kunna göra något mer än förberedda sig på att försöka hjälpa henne så gott de kan. Hans händer smekte ner över hennes armar och lade sig mjukt på hennes mage.

  • Rollspelare
    Member since: 31/07/2018

    Hon skulle inte ha kallat sig själv lugn utan snarare mer lamslagen av allt som skedde just nu. Det var lättare att försöka förtrycka de mer jobbiga känslorna som bubblade till ytan, och kanske hade det att göra med att hon druckit en del under kvällen, men just nu gick det relativt bra. Hans närvaro var dessutom, som alltid, lika berusande som vilken rusdryck som helst, och det hjälpte onekligen till.

     

    Med en liten suck njöt hon av att få känna hans händer genom hennes hår, innan de smekte ned längs hennes armar och mage. Hon rös.

    ”Om de tar min mor så kommer jag följa efter. Kommer du med mig då?” Frågade hon efter att ha fått låtit tystnaden härska under en liten stund. Hon ville att han skulle säga ja, egentligen ville hon aldrig vara utan honom igen.

  • Rollspelare
    Member since: 29/10/2018

    Hans händer smekte mjukt över hennes mage i tankspridda mönster som om han mest njöt av att få känna hennes hud mot sig igen när han funderade. Han lyssnade på hennes ord och var tyst en stund, mest för att han fått hindra sig från att säga något som kanske kunde ha blivit för mycket. Istället så tar han sig lite extra tid att funder över hur han ska svara henne. Han vet ju vad han vill men kan han säga det nu? Nej det kunde han nog inte göra utan det får vänta lite till. “Om du vill ha mig så kommer jag följa dig vart än din väg kommer föra dig. Jag vill få stanna vid din sida för alltid…”

    Kanske var det redan lite mycket att säga men det var vad han vill och så han kände. Även om hennes kropp, doft och känslan av hennes hud mot hans var en konstant distraktion, en underbar sådan men nog var den distraherande ändå. Gjorde att hans tankar inte var riktigt så snabba som förut. Han kysser hennes hals en gång innan han mjukt kysser henne länge med längtan av att alltid få vara nära henne.

Viewing 20 posts - 41 through 60 (of 94 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Leave the field below empty!

A password will be emailed to you.