Post has published by Vintersaga
Viewing 2 posts - 81 through 82 (of 82 total)
  • Rollspelare
    Member since: 26/04/2020

    “Hur är det ditt exempel? Ser jag så skör ut att du jämför mig med en docka?” Hon skrattade till åt hans kommentar och spände sig för att behålla sin utstrålning om att vara i kontroll, vilket inte var det enklaste med hur stimulerad hon var av hans beröring. Hon böjde ryggen lite uppåt reaktivt och var tvungen att göra det medvetna valet att sänka sig igen när han började ta till med lite mer kraft.

    “Jag skojar med dig såklart! Men en allvarlig fråga,” Började hon och höjde sin hand för att placera den på hans kind. “Känns det här okej, eller är det svårt att leda? Skulle du vilja att jag leder?” Inte för att hon inte redan hade lite av en ledande roll, men än så länge var hon rent fysiskt ganska passiv. Hon ville självklart inte skrämma upp honom, så att vara försiktig var rimlig, men en del av henne började bli väldigt ivrig också, samtidigt som hon själv mindes sin första gång, och hur svårt det var att navigera allting. Hon hade älskat det om hennes partner då hade varit mer framåt.

  • Grundare
    Member since: 31/07/2018

    “Du har rätt, kanske det är ett dåligt exempel. Du ser väl skör ut, men du är definitvt inte porslinsvit med all din smuts!” retades han för att frusta till i ett skratt för att böja sig ner för att placera en lite djupare kyss på hennes läppar.

    Den andra frågan gjorde honom något nervös. För att vara ärlig var han inte ens säker på vad han ens gjorde där. Speciellt inte vart han skulle ta sig härnäst utan att skada henne, eller göra något fel. Han nickade till slut åt henne sfråga och en röd rodnad dök upp på hans kinder.

    “Du… du får gärna leda.” fick han fram till slut och gömde sig något bakom sitt långa hår som föll framför hans ansikte.

Viewing 2 posts - 81 through 82 (of 82 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Leave the field below empty!

A password will be emailed to you.