Post has published by Queen Cattis
Viewing 2 posts - 241 through 242 (of 242 total)
  • Rollspelare

Faegrim suckade lätt över hennes påpekande, som om han nog visste det men inte helt ville erkänna att världen var en mörk plats. Men med Tussie i sina armar kände han heller inte att världen var en så mörk plats.
    “Det gamla vanliga? Det låter som äventyr tycker jag, och du är här, det är väl också äventyr?” frågade han och skrattade lite för att fundera på vad han gjort.
    “Jag har försökt upptäcka världen.” erkände han. “Jag kom inte så långt men, en bit i alla fall.” sa han och höll henne nära sig, som om han var rädd att hon skulle försvinna igen.

• Rollspelare

Kathryn skrattar till. “Så vad du säger är, Finn…” hon lägger handen på hans bröst för att stabilisera sig nu när golvet rör på sig. “…är att vi inte kan dela säng förrän vi gift oss?” Hon fnissar högt. “Det var ett underligt sätt att fria på!”

Hon tar hans hanled igen. “Jag fick något pulver från Trollie, Faegrims skogstuss!”
    Hon stannar upp. “Nej… Tussie. Som är skogstroll! Och inte hans troll utan hans vän som är troll.” Hon skakar loss frustrationen från huvudet. Ord blev lite jobbigt. Hon drar Finn mot dörren. “Kom och hälsa på henne!”

Viewing 2 posts - 241 through 242 (of 242 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Leave the field below empty!

A password will be emailed to you.