Post has published by Maeve
Viewing 20 posts - 81 through 100 (of 309 total)
  • Rollspelare

En hög åskknall dränkte nästan ljudet av det lilla stön som lämnade hennes läppar när han trängde in i henne, men så nära som han var, med läpparna mot hennes, så kunde han inte missa det. Hur underligt dagen än börjat så hade hon aldrig trott att den skulle sluta så här, med hans kropp över hennes och hans kyssar hungriga, men hon fann att hon inte hade velat ha det på något annat vis just då.

Hon besvarade hans kyss med sin egen, brinnande hunger och lät sina händer leta sin väg tillbaka upp över hans rygg, ömsom i form av smekningar, ömsom som vassa naglar som rev den varma huden. En del av henne ville ta det lugnt, dra ut stunden så länge det gick, men elden inom henne hade växt till ett rasande inferno och hon fann det omöjligt att inte bara ge efter och vira sina ben hårdare kring honom i ett försök att dra honom om möjligt ännu närmre.

• Rollspelare

Åskan som mullrade över himlen och regnets hårda droppar mot tältduken passerade honom obemärkt förbi. I den stunden fanns bara deras flämtande andetag och hans egna hjärtslag som dånade i öronen. Hela världen hade krympt runt honom och det var bara hon som spelade någon roll där han rörde sig över henne, i henne. Villigt tryckte han henne mot sig med handen om hennes höft, greppet hårt och fingrarna borrades in i hennes hud.

Hennes beröring lämnade hettande spår och han skälvde till av vällust, omedveten om att hennes naglar lämnade riktiga spår över hans rygg. Han ville vara ännu närmare henne, känna varje centimeter av sin hud mot hennes. Den hetta, det begär som han kände hade han aldrig känt tidigare med någon kvinna han legat samman med. Det fick honom att likt ett utsvultet djur att hungrigt kyssa hennes kind och hals.

• Rollspelare

Någonstans i sitt undermedvetna så fanns det en liten, varnande röst som gång på gång försökte påminna henne om att det inte var en bra idé att låta någon så nära inpå livet igen. Hennes jobb hade redan skaffat henne mer fiender än de flesta lyckades samla under en hel livstid och minst ett dussin hade redan lovat att hämnas. Det hotet hade inte riktigt bitit på henne tidigare, hon hade inte haft något annat än sitt liv att frukta för, men nu…

Ett njutningsfullt kvidande från hennes egna läppar dränkte ut ljudet av den lilla varnande rösten och hon tvingades sluta ögonen för en sekund när hans läppar kysste hennes hals. Det sköt som blixtar genom hennes kropp där hon rörde sig under honom, där deras kroppar möttes och blev en. Med de män hon tidigare varit med så hade hon aldrig tillåtit dem att vara över henne, det väckte alldeles för många dåliga minnen, men det var underligt nog inget hon kände med Keiran. Med honom över sig, hur hungriga hans rörelser än blev, så kände hon inget annat än sin egen hunger och njutning.

Lämna mig inte igen…” Viskade hon hest, hennes röst grötig av lust och upphetsning, hennes läppar precis vid hans öra, så nära att hon kunde bita honom lätt i örsnibben. Orden hade lämnat henne innan hon hann stoppa dem, men trots det så ångrade hon dem inte.

• Rollspelare

Trots de lågmälda orden lätt hade kunnat dränkas ut av hans skenande begär hörde han dem tydligt. De grep tag i honom så hans känslor nästan blev överväldigande och han lät tänderna lätt sjunka in i den tunna huden över hennes hals. Han hade kunnat dräpa för att få höra de orden från henne förr och att de nu kom frivilligt fick blodet att rusa.

“Aldrig,” flämtade han fram, rösten bruten och liderlig. Hans blick sökte hennes utan att stanna upp och hans grepp om hennes lår blev hårdare “Jag är din,” med en blandning av ömsinthet och begär kysste han hennes läppar. Hennes ord piskade på hans iver och han han andades hastigt med ytliga andetag mot hennes kind innan han kysste hennes hud.

“Och du är min,” rösten bar knappt då orden yttrades mot hennes kind, men han hade öppnat ögonen som varit halvslutna och blicken sökte hennes igen då han strök tummen över hennes läppar och in i hennes mun. I det tillfället kändes det som att det kunde få vara så, för evigt, och att han varje kväll efter denna kunde få kyssa hennes ärr och hålla henne i sin famn.

• Rollspelare

Hans tänder mot hennes hals fick henne att flämta till. Sensationen fick hennes muskler att spännas och hon begravde naglarna i hans rygg som för att förankra sig. Orden som lämnade hans läppar fick det att kännas som om hennes hjärta skulle hoppa ur bröstet, både för viset på vilket han yttrade dem men också för vad de innebar. Kanske var det bara något han sade i stundens hetta, men de fyllde henne ändå med något slags hopp, en tanke om att inte behöva vara ensam, att få dela nätterna tillsammans med någon, med honom.

”Jag är din”, viskade hon hest när han strök sin tumme över hennes läppar, innan hon med en hand om hans nacke drog honom till sig för att kunna fånga upp honom i en hungrig kyss. Hon kunde känna hur han med varje stöt förde henne närmre njutningens topp, en känsla hon inte upplevt på många år, en som lockade på samma gång som hon försökte hålla den stången för att dra ut på stunden de delade så långt som möjligt. Hon ville aldrig att regnet skulle sluta falla. Resten av uppdraget kunde dra åt helvete, bara hon fick spendera natten tillsammans med honom.

• Rollspelare

Där och då i den lilla bubbla där bara hon och han existerade så fanns ingen tvivel. Hennes ord kändes så sanna och självklara att han inte förstod hur han tidigare kunnat tro någonting annat. Han lät sig villigt dras in i hennes hungriga kyss och visste att i det ögonblicket var han helt förlorad till henne.

Trots den kyliga och regnmättade nattluften kändes det som hans hud och kropp brann överallt där den mötte hennes. Det spred sig genom honom likt ett åskoväder som närmade sig och fick spänningen att öka. Han ville ha mer av henne, allt och lite mer. Han lyfte upp hennes höfter mot sig, rörelserna allt mer intensiva.

Läpparna lämnade hennes, det var nästan omöjligt att fortsätta kyssa henne med de hastiga andetagen och de njutningsfulla stön som kom långt bak från strupen. Hans fria hand borrade in sig i hennes hår och hans läppar rörde sig i hungriga kyssar mot hennes hals. Spänningen i hans kropp blev starkare och han skälvde av njutning och begär.

• Rollspelare

Och nog menade hon det hon sade, även om en del av henne visste att det kanske inte skulle bestå. Kanske skulle han inse att hon inte längre var den flicka han mindes, kanske skulle han komma att ogilla det hon blivit, men det var tankar för en annan dag och ett annat tillfälle. Just då ville hon vara hans.

När hans läppar lämnade hennes så blev det tydligt hur snabba och ytliga hennes andetag var, hur hårt hennes hjärta slog i bröstet och hur lusten fick hennes händer att darra när de både smekte och rev över hans rygg. Så nära njutningens topp så var hans hungriga kyssar mot hennes hals den sista knuffen hon behövde för att nå hela vägen.

Med en flämtning och ett stön som hon tvingades kväva genom att bita sig själv i underläppen så kände hon sina muskler dra ihop sig för att krama om honom där hans kropp mötte hennes. Hon begravde sina naglar i hans hud och lät huvudet falla bakåt en aning medan njutningens vågor sköljde över henne och fick hennes ben kring hans höfter att darra.

• Rollspelare

Precis som ovädret utanför dem tilltog stormen inom honom, pådriven av hennes njutning och hur hon kramade om honom. Värmen spred sig från hans ljumskar och ut i hela kroppen. Hennes naglar som skar in i hans hud fick honom att flämta till, men inte av smärta och för ett ögonblick var alla sinnesintryck så förhöjda att han inte visste in eller ut. Hans rörelser blev mer och mer intensiva, hårt drivna av stundens hetta.

Skälvningar gick genom hans kropp då spänningen som byggts upp tillslut släppte som en dam som våldsamt brast. Han stönade ut sin njutning mot hennes hals, fingrarna kramade om hennes lår då han tryckte henne mot sig en sista gång innan han blev stilla. Han lindades in i en behaglig värme då han med slutna ögon försökte lugna sina andetag.

Världen runt dem började långsamt bli större och han blev medveten om ljudet från regndropparna som slog mot tältduken, nattluften och dess kyla, röken från den sorgsna lilla elden. Fortfarande med små skakningar i kroppen då han rörde sig så stödde han upp sig på armbågarna för att kunna se på hennes ansikte. Det var fortfarande en sån overklig syn men han kunde inte annat än att le, nästintill saligt, och kysste lätt hennes läppar.

• Rollspelare

Hennes eget hjärta slog så hårt att det dränkte alla ljud utom hans stönande mot hennes hals och deras egna, snabba andetag. Känslan av hans fingrar som hårt kramade om hennes lår fick henne dock att långsamt återvända till verkligheten, och med den kom ljuden av allt runt omkring dem. Hon kunde höra regnets smattrande mot tältduken, åskans mullrande en bit bort och över eldens knastrande tyckte hon sig höra de andra hyrsvärdens lågmälda röster.

Sättet på vilket Keiran betraktade henne fick hennes kinder att hetta till en aning men hon var inte sen med att besvara hans lätta kyss. Hon lät dock sina händer lämna hans rygg och lät dem istället smeka upp i hans nacke och vidare ned längs hans armar. Hennes fingrar dröjde dock kvar lite vid en av tatueringarna som prydde hans ena arm, följde de svarta linjerna med fingertopparna innan hon såg tillbaka upp på honom.

”Jag vet att jag sade att jag föredrar att jobba ensam, men jag tror jag har ångrat mig”, sade hon slutligen, hennes röst lågmäld och hes, men med ett roat leende över läpparna.

• Rollspelare

Hennes lätta beröring fick honom att rysa av välbehag, som ett efterskalv av den njutning som tidigare passerat genom hans kropp. Hans tankar började greppa det som sagts och även om hans hjärta fortfarande slog hårt i bröstet så hoppade det över ett slag. Var det sant eller hade det bara sagts i stundens hetta?

Ett lågt skratt lämnade honom och han såg på henne med ett leende som båda var lite roat och ömsint.
    “Jasså..? Har du fattat tycke för hur vi hyrsvärd klampar runt och för oväsen?” hans röst var hes och lite bruten. Men det fanns ett visst allvarligt hopp bakom den lite skämtsamma fasaden “Vi har ju andra kvalitéer också”

Han sjönk ned vid hennes sida och drog filten över dem för att skydda mot den nattsvala luften. Under det skyddande tyget la han armen om henne och drog henne närmare sig. Hans blick studerade hennes ansikte hoppfullt, men den där gnagande känslan var tillbaka och han var rädd för vad morgondagen skulle bjuda på.

• Rollspelare

När hans kropp lämnade hennes och istället ersattes av den svala nattluften så kunde hon inte låta bli att känna ett stygn av saknad, trots att han inte rörde sig särskilt långt. Hon vände sig så att hon låg på sidan och kunde betrakta honom när han drog henne till sig igen, ett nöjt leende över hennes läppar medan hon med sin ena hand följde konturerna av hans överkropps muskler. Hans skratt och hans fråga värmde henne, även om hon antagligen inte skulle erkänna det.

”Mhm… jag får medge att det kanske finns någon slags charm i det, även om det nog är de andra kvalitéerna som övertygade mig”, svarade hon roat, fastän inte utan ett visst mått av uppriktighet i rösten. Kanske skulle de inte behöva skiljas åt bara för att uppdraget var slut, kanske kunde hon följa med honom ett tag, eller han med henne?

Tanken fyllde henne med någon slags hoppfullhet som hon inte känt på många år, men samtidigt brottades den med det ständigt gnagande tvivlet om att han skulle lämna henne när han insåg vad hon blivit, vad hon verkligen var.

• Rollspelare

Han kunde inte hjälpa sig från att skratta till åt hennes ord samtidigt som en liten rodnad syntes på kinderna. Med leendet kvar på hans läppar kysste han lätt hennes panna. Han lät läpparna dröja kvar mot hennes hud då han drog ett djupt andetag. Beröringen och hennes kropp mot hans väckte den där liderliga längtan igen. Han slöt ögonen, fingrarna lätt smekandes hennes svank där han höll om henne.

Han var rädd för att säga orden och spände käkarna då han samlade mod. Rädd för att hon skulle ångra det som viskats och att han skulle framstå som en vettlös dåre.
    “Jag tänker inte lämna dig igen,” viskade han hest mot hennes panna. Det gjorde ont i bröstet när han sa det, både av rädsla för hennes reaktion men också av den djupa ånger som gnagde i honom att han en gång lämnat henne. Hade livet sett annorlunda ut om han inte gett sig av som en bruten hund med svansen mellan benen?

• Rollspelare

Hon hade slutit ögonen när han kysste hennes panna och en liten rysning fick huden på hennes armar att knottra sig när han försiktigt smekte hennes svank. Hans händer var precis som hon mindes dem, starka och grova, en arbetares händer, men samtidigt så försiktiga och ömma när han rörde vid henne. Kanske borde hon ha förstått att tyckt om henne när de var yngre, nu kändes det ju så uppenbart. Om hon hade vetat, om han hade agerat på det, skulle hon ha valt annorlunda?

Hans viskande ord bröt henne ur de mörka tankarna och fick hennes hjärta att slå ett extra slag, trots att hon inte var helt säker på om det var för att hon tyckte om hans ord, eller skrämdes av dem. Försiktigt slingrade hon sina armar om honom och drog honom till sig i en omfamning.

”Lova inte för mycket… Du kanske ångrar dig när du lär känna den jag har blivit”, viskade hon i ett försök att låta skämtsam, men det låg alldeles för mycket rädsla bakom orden och istället tycktes de nästan lite sorgsna.

”Men jag är glad om du vill stanna med mig fram till dess”, tillade hon och kysste försiktigt den bara huden på hans bröst.

• Rollspelare

Villigt lät han sig omfamnas och makade sig närmare henne. Han lutade kinden mot hennes hår, tacksam över att hon inte kunde se hans ansikte. För vid hennes ord var han säker på att den stöt av smärta han kände mellan revbenen syntes tydligt.

Han ville inte att hon skulle säga så, för han vägrade tro på det men samtidigt eldade det på den där gnagande oron i honom. Hårt fick han svälja för att ta till orden, han ville säga någonting tröstande och försäkrade att så inte skulle ske. Men orden kändes falska i hans huvud, för hur kunde han det? Det hade gått tio år sedan sist de setts och mycket hade hänt i båda deras liv.

Hennes läppar mot hans bröst sände välbehagliga rysningar över hans hud, som ringar på vattnet och han andades ut ett andetag han varit omedveten om att han hållit. Varsamt strök han henne upp över ryggen och grävde in fingrarna i hennes hår när han lät handen vila tryggt mot hennes nacke. Vissheten vann över oron och han kysste lätt hennes hår.
    “Vad du än gjort har det ingen betydelse,” rösten var låg, fortfarande hes men stadig nu “Vi har alla utfört illdåd vi en dag kommer få sona för”
    Han hoppades att hans röst var betryggande och fuktade läpparna innan han fortsatte.
    “Jag svek dig en gång. Det har inte gått en dag utan att jag ångrat det och det är ett misstag jag inte tänker göra om”

• Rollspelare

Det var kanske tur att hon inte såg hans reaktion, men hon kunde känna den, hur han svalde hårt, hur han tycktes stelna till en aning… Men sen tycktes han samla sig och handen som smekte upp över hennes rygg och kom att vila mot hennes nacke fick henne att skjuta undan sina gnagande tankar. Hur det nu än skulle bli så var det ingen mening att tänka på det just då.

”Du svek mig aldrig Keiran, jag är glad att du inte var där, att du inte hamnade i vägen”, svarade hon bestämt, kanske lite hårdare än hon tänkt sig, för blotta tanken på att han på något vis beskyllde sig själv för det som hänt henne skavde inom henne.

”Men jag är glad att du är här nu”, tillade hon med ett leende som han antagligen inte kunde se, men med läpparna så nära hans bröst så måste han ha känt det.

• Rollspelare

Han spände käkarna åt hennes ord, oförmögen att själv kunna formulera den ånger han kände. Han visste att om han agerat annorlunda så hade inget ont hänt. Hon ville nog bara inte erkänna det för honom. Det var dock lätt att svälja sina egna ord med hennes läppar snuddade vid hans hud. Värmen i bröstet kunde för stunden bränna bort skammen.

“Jag med,” viskade han lågt, tummen lätt smekandes hennes nacke. Trots den behagliga trötthet som sköljt över honom ville han inte sova, även om han nu hade svårt att öppna ögonen. Han var rädd att han skulle vakna imorgon och hon skulle vara borta. Känslan fick honom att hålla henne allt närmare.
    “Är du kvar när jag vaknar?” mumlade han lågt mot hennes hår och med ett djupt andetag insöp hennes lukt. Trots röken och fukten från regnet kunde han ändå minnas den där betryggande doften av nyslaget hö.

• Rollspelare

Nej, kanske skulle saker ha varit annorlunda om han bara vågat erkänna vad han kände för henne, kanske hade hon valt honom om hon visste, men den skulden kunde hon inte lägga på honom. Hon hade inte sagt något själv, hade underhållit tanken om att det skulle bli dem, väntat på honom, men sen hade Elis svept in och allt hade blivit så mycket mer komplicerat, särskilt som Keiran gav sig av. Då hade hon tolkat det som att han inte brydde sig, men nu visste hon bättre och det var en tanke som ensam skulle kunna fälla henne, så hon valde att inte underhålla den.

Istället lät hon sig själv njuta av hans beröring och värmas av hans ord.

”Självklart. Så lätt blir du inte av med mig”, svarade hon viskandes, väl medveten om att sömnen inte var särskilt långt borta när hon fick ligga så nära honom och ta del av hans värme. Om ingen störde deras vila så skulle hon troligtvis sova som en död.

• Rollspelare

Ett litet leende spred sig på hans läppar vid hennes ord som för nu fyllde honom med trygghet. Med armarna om henne och dagens omtumlande händelser gnagande i sinnet föll han snart i en orolig sömn.

Dagen hade knappt grytt då rörelse och lågmälda röster väckte honom. Kylan var påtaglig i den fuktiga morgonluften, droppar från nattens regn föll från lövverken och ner på tältduken. Utanför hördes hur nattlägret börjat plockas ner och en häst gnäggade oroligt. Han blev medveten om att någon låg bredvid honom och med full kraft slog gårdagens händelser emot honom. Blinkande öppnade han ögonen och såg sig lite yrvaket omkring, blicken nästan omedelbart på Moira.

Det vred sig i bröstet på honom, en salig blandning av ömsinthet, tvivel och häpnad. Orden som byts mellan dem under gårdagen satte fortfarande sorgens spår i honom, hennes öde var svårsmält. Men samtidigt blev han också alldeles varm av deras intima stund. Försiktigt strök han undan hår från hennes svala kind.

Alldeles nära, utanför tältduken de satt upp, hördes en uppmanande röst att det var dags att bryta upp. Keiran såg upp mot tyget och svor lågt då han mindes uppdraget och förbannade vädret för att ha vänt till det bättre.

• Rollspelare

Hennes sömn hade varit förvånansvärt lugn. Vanligen plågad av mardrömmar så hade gårdagens händelser invaggat henne i någon slags tillfällig trygghet, och när Keiran försiktigt strök undan en slinga hår från hennes ansikte så var det som att någon långsamt väckte henne till liv igen. Hon kunde höra hans andetag där han låg intill henne och utanför tältduken hörde hon hur resten av mannarna börjat plocka isär sina tillfälliga skydd. Först när Keiran svor så öppnade hon ögonen för att kika lite på honom.

”Dags att få betalt…” Mumlade hon hest och lite sömndrucket, inte helt nöjd med att behöva återvända till verkligheten, men de kunde ju knappast ligga kvar och låtsas som inget. Istället satte hon sig upp, snurrade upp det bleka håret i en knut och böjde sig hastigt ned för att kyssa Keiran där han låg bredvid henne. Handlingen fick hennes hjärta att slå ett extra slag, påmind om den stund de delat föregående natt, en som hon plötsligt ville återuppleva. Kanske skulle hon ha gett vika för den längtan om det inte var för att någon rafsade omkring där precis utanför.

Med en liten suck sträckte hon sig efter sina kläder och började klä på sig innan någon kom för att dra ned också deras tältduk. Trots allt så var det Keiran fått se under natten något som hon helst undanhöll andras ögon.

”Jag borde gå och se till så att flickan fortfarande lever…” Sade hon efter att slutligen ha fått på stövlarna på fötterna, uppenbart ovillig att faktiskt resa sig och lämna deras lilla privata oas.

• Rollspelare

Åt hennes ord om betalning grymtade han till något ohörbart och likt en lat dräng som inte ville gå upp sjönk han ner mot filten. Förbannad var denna morgon. Han önskade natten som varit åter men likväl gnuggade han sömnen ur ögonen. Hennes kyss fick hans hjärta att ta ett ett litet glädjeskutt och han sträckte längtande handen efter henne då hon började klä sig, fingrarna lätt smekandes hennes arm.

Än låg han kvar och betraktade henne med ett litet leende då han virade filten tätare omkring sig. Tyget var föga betryggande i jämförelse med hennes omfamning, men just där och då fick det duga. Det var en ovan syn, men samtidigt kändes det så rätt. När den lilla oroskänslan i kroppen kom krympande tryckte han bestämt bort den. Tvivel skulle inte få störa honom just nu.

“Hon kanske frusit ihjäl under natten och istället för guld får vi snaran,” rösten var lite hes och grötig från sömnen, orden både bittra och lite roade. Han satte sig upp då han insåg att hon snart skulle lämna honom. En liten absurd rädsla över att inte se henne igen fick honom att lägga handen om hennes nacke och dra henne till sig i en kyss. Helst ville han bara slita av henne kläderna igen, men även han insåg att det inte skulle vara ett klokt beslut just då.

Viewing 20 posts - 81 through 100 (of 309 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Leave the field below empty!

A password will be emailed to you.