- This topic has 385 replies, 2 voices, and was last updated 3 år, 8 månader sedan by
Sara92.
-
Hennes andhämtning va tung och hon rörde sig i takt med honom.
Hon strödde kyssar över hans axel och stönade mjukt av njutning.
När han ändrade position mötte hon hans blick med ett mjukt leende och sträckte upp sin hand för att smeka hans kind.
-
Cassian såg på henne och fämtade när hennes läppar vandrade på hans hud.
När han mötte hennes blick med sin så log han också mot henne och rörde sig med djupa, halvhårda rörelser i henne och försökte ge henne så mycket njutning han kunde utan att komma före henne
-
Nim bet sin underläpp och försökte hålla tillbaka höga stön när han ökade takten. Hennes fingrar grävde sig in i hans axlar medans hon krökte sin rygg för honom.
” Cassian! ”
Hon gnydde hans namn om och om igen. Inte helt säker på varför hennes kropp kändes som om en blixt slog i den.
-
Cassian flämtade tungt när hon reagerade sådär plötsligt. Han såg på henne, lite osäker på vad som hände, samtidigt som han kände hennes kropps reaktioner när han tog henne så. Det gjorde det även svårt för honom att hantera sig, han ökade takten mer och stönade tungt.
Han anade vad som hände, speciellt som hon plötsligt kändes trängre för honom medans hon gnydde hans namn.
-
Hennes kropp spändes och skälvde.
Ett utdraget stön undslapp henne och hon kände hur hon pulserade runt honom.
Efter en stund föll hon mot sängen och såg upp på honom med nästan feberglansiga ögon.
-
Han såg på henne chockat och kunde inte stoppa sin kropp från att reagera på hennes kropps reaktioner, speciellt när hela hon spändes vilket även gjorde henne trångare för honom, han stötte in i henne hårt en sista gång, och kände sen hur det vart som en explosion från honom i henne då han kom samtidigt som han stönade tungt.
Han stannade upp i sina rörelser och höll sig så djupt in han kunde i henne och flämtade tungt över henne. hans blick mötte hennes glansiga ögon och han log svagt mot henne
-
Hon kände hur han fyllde henne och darrade till av välbehag.
Hennes leende blev bredare och hon rodnade djupt.
“Är det… Normalt att det känns så bra? ”
Hon smekte hans kind och kysste honom mjukt.
-
Cassian såg på henne flämtandes och log när han såg hennes rodnande kinder
” Jag vet inte.. men tror det kan det om det verkligen är med nån man verkligen tycker om ” sa han
Han log lätt igen när hon smekte hans kind och besvarade sen hennes kyss -
Hon la armar och ben om honom och log okynnigt.
” Då måste vi prova detta fler gånger”
Hon skrattade mjukt
” Men efter vi rest ett tag. Annars kommer vi aldrig fram”
-
cassian såg på henne med ett lätt leende
” Det säger jag inte nej till ” sa hanHan flinade sen lite
” Vi får väl se hur de går med den saken… ” sa han och blinkade mot henne innan han placerade några mjuka kyssar på hennes hals -
Hon försökte se sträng ut.
” Vi måste verkligen resa annars är vi inte nom- åh!”
Hon tappade trade helt när han kysste hennes hals.
” Du… Retas med mig”
-
Cassian log mot hennes hud
” Vi…”
” Kan… ”
” Både…”
” Resa… ”
” Och…”
” Hinna… ”
” Njuta…”Mellan varje ord så hade han gett henne en fjäderlätt kyss på halsen
Han såg sen oskyldigt på henne och kysste hennes läppar istället innan han sakta, drog sig ur henne -
“hmm det låter som en väldigt bra plan”
Sa hon drömmande och njöt av hans kyssar.
Hon mötte hans blick med en egen som visade att hon inte alls trodde på hans oskuld. Han gjorde detta helt med flit.
Hon brydde sig inte om det va med flit eller inte när han kysste henne och när han drog sig ur henne flämtade hon efter andan.
Hon satte sig upp med ett leende.
-
Cassian log och nickade
” Ja, en väldigt bra en ” sa hanHan satt på knä framför henne och log lätt. Han hade aldrig trott att detta skulle ske mellan dom, och speciellt inte nu på morgonen, men han var glad för att det hade det ändå och ångrade inget.
Mjukt la han handen mot hennes kind
” Frukost? ” frågade han -
Hon såg på honom och nickade.
” Frukost låter som en bra idé”
Hon lutade sitt ansikte mot hans hand och slöt ögonen.
Efter en stund reste hon sig upp och flämtade förvånat till.
” Jag är lite öm…”
Hon sneglade på honom och rodnade djupt medans hon tog på sig.
” Jag tror att jag behöver ett bad efter frukosten”
-
Cassian flyttade sig så att hon kunde komma upp. Han svalde lite när hon flämtade till och sa att hon var öm. Han skämdes smått, samtidigt som han visste att det var en normal grej, iallafall vad han hört.
” Förlåt ” sa hanHan reste sig ur sängen och klädde sig också
” Det behöver vi nog båda två innan vi drar vidare ” sa han och såg mot henne. Han greppade mjukt hennes hand och kramade den -
Hon skrattade och skakade på huvudet.
” Be inte om ursäkt! Jag gillade det!”
Hon rodnade och sänkte blicken mot deras händer och en varm känsla fyllde henne. Hon drog honom försiktigt med sig ut med ett blygt leende.
-
Cassian log varmt åt henens ord
” Bra.. för det gjorde jag också ” sa hanHan log mer när han såg hur hon rodnade igen och kramade hennes hand lite och följde med ut.
Utanför låg hundarna och vilade i morgon solen och väntade på dom och hästarna betade en bit från vagnen -
Nim sneglade mot Cassian med ett leende innan hon släppte hans hand för att förbereda mat.
Hon va snart färdig med att värma stuvningen och serverade maten med sänkt blick.
Hon verkade fundersam medans hon åt.
-
Cassian såg till så djuren fick sin frukost också, han såg sen emot henne när dom väl satt och åt
” vad är det Nim? ” sa han fundersamt då det verkade vara nåt som bekymrade henne
You must be logged in to reply to this topic.