Post has published by Purris
Viewing 20 posts - 261 through 280 (of 292 total)
  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    “AAaaahhhaAAAAAhhaAah!”

    Ju snabbare det gick ju närmare den där explosionen kom hon igen.. hon kände igen det från igår.. men u var det hon som styrde. hon höjde sig högre och dunkade ner sig själv på honom, snabbare! Snabbare!

    “AAAHHHHHHHH!” hon började rysa och såg ut att tappa kontrollen helt!

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Riftan klöste snart lite på hennes hud och kände hur lemmen började rycka i henne, han försökte att inte komma ännu och spände sig, men hennes ökande rörelser gjorde det allt svårare.
    ” Aahh… shit.. mmh… Miri! ” Kved han högt mellan stönen när hon rörde sig som ett vilddjur

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    Hon tryckte sig emot honom.. och klämde hans sidor med sina händer… Hon höjde sig inte mer men värmen och vibrationerna från hennes klimax fortsatte stimulera honom. Hon varade länge och väl!

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Känslan av hur hennes klimax nåddes och hur hon kramade åt och så kring hans lem var tillräckligt för att hans skulle explodera.
    Han kramade hennes höfter lite och tryckte ner henne mot sig mer medans det hela pågick för dom båda och andades tungt där han låg och såg på henne

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    Hon skakade en stund till.. och lugnade sig efter ett tag. hon satt där och lutade sig framåt, andfådd. “Oj.. åh Riftan.. det var… oj…”

    Hon strök lite hår från sitt ansikte.. det spretade överallt nu.. hon hade inte ens rättat till det från igår. Hon log mot honom. “Vad säger du? Ska vi bara göra såhär hela dagen resten av litet?” hon skämtade såklart.. men.. det var som om hon upptäckt en helt ny värld… och på sätt och vis hade hon ju gjort det.

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Riftan log svagt emot henne ” Det där var verkligen wow.. ” sa han
    Han såg på henne och log åt håret och började små skratta åt det hon sa
    ” Sålänge det är dig jag är i så ” sa han, han märkte skämtet och skämtade tillbaka. även om han också var seriös, för han ville inte ha nån annan, och speciellt inte att vara inuti

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    Hon log snett. “Ja det hoppas jag verkligen.” hon satt kvar och log åt honom.. nu hade elden växt till sig och det började bli varmt där de låg. Efter en stund lade hon sig framåt över honom. “Kanske borde börja dagen.. men… du är väldigt skön att ligga på…”

     

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Rifgtan la sina armar kring hennes kropp när hon la sig framåt över honom och log
    ” mmh… Du får ligga här sålänge du vill.. jag gillar att ha dig nära ” viskade han
    Sakta.. strök han fingrarna längst hennes ryggrad

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    De låg där en bra stund… men efter ett tag satte sig Miri upp. “Nej, det är int enyttigt att missa frukost!”

    Hon pussade Riftan och ställde sig sedan upp för att gå till sina kläder. Tunikan fick räcka att ta på sig så länge innan hon gick för att hämta bröd och ost. Stuvningen var värmd igen, där den hängt över elden, och en stuvning blir ju faktiskt bättre efter att ha värmts upp igen. Hon dukade upp två skålar stuvning med bröd och ost. “Seså… få i dig något nu. Det finns nog mer av staden jag gärna skulle vilja se.”

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Riftan höll om henne hela tiden och bara njöt av n ärheten. Han små skrattade när hon fick så brottom upp
    ” Det har du rätt i, bäst vi äter ” sa han

    Han reste sig sen och följde henne med blicken innan han drog på sina byxor och gick och satte sig ner hon plockat fram maten
    ” Ja boss ” sa han retsamt och började äta

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    De åt sin frukost och såg till att djuren hade vad de behövde innan de begav sig på staden. De skulle naturligtvis se till Lot och Gretchen så småningom, men Miri ville se mer av staden och lära känna den. När de hade dukat undan och klätt sig ordentligt tog hon Riftans hand. “Så.. led vägen, käraste…” hon pausade lite.. “Det är okej.. att kalla dig käraste va?”

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Riftan log varmt emot henne när hon sa sådär och kramade hennes hand
    ” Ja det är det ” sa han med en varm röst och såg till att kyssa henne mjukt
    ” Du får kalla mig vad du vill ” viskade han och smekte hennes kind med andra handen
    Därefter gick han ut ifrån stugan och mot stadens centrum för att börja visa henne runt

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    Det skulle bli spännande att se staden! Men efter ett kvarter insåg stannade Miri till.

    “Oj… umm.. det kanske blir bättre om du leder vägen. Det är ju din guide-tur trots allt.”

    Hon pekade på en staty. “Vad är det för staty? Har den någon intressant historia bakom sig? Är den gammal? Har ni någon öppen trädgård? Vad finns det man bara måste se här?”

    hon log förväntansfullt mot Riftan.

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Riftan gick lugnt vid hennes sida. han log lätt mot henne när hon stannade
    “Ingenfara ” sa han
    Han såg emot statyn hon pekade på
    ” Ja det var nån rätt stor person som levde här för många många år sen, över 50 om jag inte minns fel, minns inte så mycket om historien dock ” sa han
    ” men han var nån stor grej iallafall ”

    Han log åt hennes entusiasm
    ” Ett ställe jag verkligen vill visa dig, är vattenfallet “

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    Miri skrattade. “En rätt stor person som gjorde nån stor grej 50 år sedan. Se där!” Hon flinade och lutade sig upp för att gnugga sin näsa mot hans. Hon visste inte riktigt varför hon gjorde just så… det kändes mysigt.

    “Det är kul med statyer i alla fall.. De får staden att kännas… full med historier.. mysterier…”

    Hennes ögon spärrades upp. “Vattenfall?”

    hon hade sett teckningar av vattenfall och läst dem beskrivna i poesi men själv hade det närmaste hon sett  varit den lilla floden vid Tretorn.. och några bäckar.

    “Jaaa.. visa mig vattenfallet!”

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Riftan nickade
    “Ja, verkligen ” sa han och log åt det hon gjorde
    ” Du är så söt ” viskade han

    Han log åt hennes reaktion till det han sa och nickade
    ” Mitt favoritställe, det är en bit dit dock så vi behöver Knox, så vet inte om vi hinner idag ” sa han

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    “Oj.. hur långt bort är det? Jaja vi kan ta det en annan dag, men lova mig att jag får se det snart!”

    Hon pussade honom på kinden “Och du är förresten också söt!”

    Hon log åt en kvinna som tittade på dem när hon gick förbi. Hon verkade road över att se dem. “Goddag frun! Jag heter Mireana!” hon neg artigt. “Känner du Riftan?”

    Kvinnan skrattade hjärtligt. “Vi har träffats. Hur mår Knox?” frågade hon. Det var trots allt hon och hennes make som tillverkat hans sadel.

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    ” Det tar nån timme bara, det är enbit in i skogen ” sa han lugnt
    ” Jag lovar, jag vill att du får se det ” tillade han

    Han log varmt åt det
    ” Inte lika söt som du.. det finns det få som kan va ” sa han

    Riftan log emot henne och såg sen emot sadelmakarens fru och log mot henne
    ” Han mår fint frun “

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    “Det är jag säker på.” sa kvinnan och log mot Miri “Esme heter jag..” Hon såg mellan de två ungdomarna och flinade. Hon kände igen ung kärlek när hon såg den. “Ta hand om den där, flicka. Hittar du en karl som har god hand med djur ska du göra vad du kan för att behålla honom.”

    Miri höjde ett ögonbryn.. rodnade och ser på marken. “Är vi.. så uppenbara?”

    Esme skrattade. “Kära barn, ni svävar ju på moln! Ni lämnar knappt fotspår!”

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Riftan log emot Esme och såg sen emot Miri och log mer då hon var så söt när hon reagerade sådär och la armen om hennes axlar
    ” Jhag kommer inte släppa henne i första taget, så ” sa han
    Han såg på Miri och sen mot Esme
    ” Hur är det med er make?”

Viewing 20 posts - 261 through 280 (of 292 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Leave the field below empty!

A password will be emailed to you.