- This topic has 291 replies, 2 voices, and was last updated 2 år, 3 månader sedan by Sara92.
-
Miri log brett när det blev tydligt att han tyckte om maten. on blev lite ställd dock när han sa något som lät som något en make säger till sin hustru… men det var inte obehagligt.
Hon gick för att hämta stuvningen igen och gav honom påfyllning.
“Jo det gick bra, det var en fin marknad och Gretchen var jättetrevlig. Vi ska nog handla tillsammans oftare.” hon gick och hängde tillbaka stuvningen igen.
“Oroa dig inte över Sira förresten, hon fick provsmaka på abborren så hon ligger och sover middag.” hon vilade sin haka i sina händer och log “Jag är glad att du tycker om det.”
-
Riftan lät henne fylla på hans tallrik och åt lite mer igen
” va bra, hon var väldigt glad när hon kom tillbaka så märks att ni hade det trevligt ” sa han lugnt
Han var även glad för att hon inte mött nån från gårddagen när hon varit ensam, även om Gretchen varit med.Han såg lite mot henne där hon satt sig ner igen
” Då blev hon nog överlycklig ” sa han
Han nickade sen lite med ett lätt leende
” Ja, det var verkligen super gott ” sa han -
Hon log brett “Hon reagerade ungefär på samma sätt som du. Men jag hoppas inte du går och lägger dig direkt.” hon tog deras skålar och gick och ställde dem i diskbaljan. “Så hur var det efter vi hade gått? Hade Lot några tankar om mig? Är jag någon de kan anställa?” hon gick och satte sig igen, men nu på stolen bredvid istället för mitt emot.
-
Riftan flinade lite emot henne
” Det kommer jag nog inte göra ” sa han
Han följde henne med blicken då hon gick iväg, lite förvånad över vart hon satte sig sen blev han, men också glad och hade inget emot det, han vände sig mot henne.
” Han gillade dig, även om han inte sa mycket så märktes det, och jag tror du är välkommen tillbaka, inte hört motsattsen så ” sa han
” Och, jag tror Gretchen vill det mest av dom två ” sa han
Han svalde lite då hans blick fångade upp hennes och hjärtat dunkade till i bröstet -
Hon suckade behagligt. “Jag kan knappt tro vilken tur jag har haft. Jag hann knappt falla ner på botten innan du lyfte upp mig och tog in mig i värmen och tog mig till fler fina människor.” hon lutade huvudet mot hans axel. “Det är som en saga.”
-
Riftan log lätt till det hon sa och lutade sin haka mot hennes hjässa och vilade det där, armen som var mot henne placerade han mjukt kring hennes midja
” Skulle göra om det igen utan att tveka ” viskade han och gav hennes hjässa en mjuk kyss.
Han slöt sina ögon kort och höll ansiktet mot hennes hår så och tänkte inte på hur han tryckte henne mot sig samtidigt och kramade hennes midja med sin hand utan att säga ett ord -
“mmm..”
Det var behagligt. Pirrigt. Det var som.. som i morse. Inte riktigt men nära… hon vred sig och såg upp på honom. Hans ögon.. hans läppar.. Ja, där kom hjärtklappningen tillbaka. Det var ingen idé att stå här och stampa tills de blev för nervösa igen.
“Riftan..?” hon.. pausade. Försökte komma på vilka ord hon hade velat säga tills hon insåg att det inte var ord det handlade om alls. Hon tog tag i hans krage och drog sig upp ansikte mot ansikte och tryckte sina läppar mot hans… och.. blev kvar där…
-
Riftan svalde lite. Han såg på henne tyst, visste inte riktigt vad han skulle säga, än mindre göra. Känslor vällde upp inom honom och han kunde inte hålla dom borta. Hans blick mötte hennes, hans bruna ögon var fyllda med blandade känslor, samtidigt som en glöd fanns där som sakta växte. Han svalde lite
” Mm… ” sa han bara när hon sa hans namn.
Han flämtade till lite när hennes läppar pressades mot hans, han blev stel, innan han la andra handen mot hennes kind och den andra som varit mot hennes midja, hamnade mot hennes svank och han drog in henne närmare och höll kvar hennes läppar. -
Miri både slappnade och verkade vakna till när hans reaktion var positiv. Ett “mmm” kom igen när han drog henne mot sig… hon följde med strömmen och satte sig gränsle över honom och hennes händer hamnade på hans bakhuvud och strök hans hår. Kyssen blev mer aktiv och läpparna öppnades och stängdes tryckta mot hans.
-
Riftan svalde lite. Han kunde inte styra alls vad han gjorde. Inte kunde han sluta heller.
Han log lite mot hennes läppar när hon satte sig sådär och la båda armarna om hennes midja och tryckte hennes kropp emot sin samtidigt som han besvarade varje kyss, snart började hans händer smeka över hennes rygg lite samtidigt som han kysste henne allt mer när hon också blev mer aktiv. Det kändes som det blixtrade eller nåt inom honom när hon var så nära och han kunde inte få nog av det. Andningen ökade i takt med kyssarna och hjärtat slog så hårt så han trodde det skulle hoppa ur bröstet snart. Det kändes så smärtsamt rätt. -
Hon andades djupare när hans händer började smeka hennes rygg… kyssen pausades en liten stund och hon stirrade in i hans vackra bruna ögon.. hennes blick var lika uppskattnde som förut.. men nu var det något hungrigt i blicken. Hon dök in och återupptog kyssen, nu med mer energi… mer liv. Hennes tunga började söka sig in i hans mun..
-
Riftan mötte hennes blick med en minst lika hungrig en. Glöden som börjat i hans ögon tidigare var rent av ett eldhav inom honom nu. Han gav henne ett lätt leende, innan hans läppar mötte hennes igen och han besvarade hungrigt när kyssen återupptogs av hennes mjuka läppar. Han flämtade lite och tog emot hennes tunga och lät sin leka med hennes. Han fick inte nog av henne.
-
Miris tunga sökte sig långt in i Riftans mun, och brottades med hans tunga. Hennes händer började smeka hans kropp.. hennes fingrar utforskade hans rygg, vars muskler vuxit starka av allt hamrande. Hon visste inte vart allt det här kom ifrån, hennes bekantskaper med pojkar hade varit ytterst begränsade fram tills nu men på något sätt visste hennes kropp precis vad hon ville göra. Hon lutade sig ytterligare framåt.. den stackars stolen knakade…
-
Riftan log svagt när han hörde stolen knaka under dom men lutade sig ändå lite bakåt när hon lutade sig mot honom.
Samtidigt så vandrade hans ena hand iväg på hennes kropp, smekte ömt nerför hennes rygg, över höften, och fram lite över ena låret och kramade det innan handen vandrade tillbaka upp längst låret, sen magen medans den andra handen höll stadigt henne mot sig placerad mot hennes ryggrad. Han försökte hålla sig lugn, men han kände att han snart inte skulle klara det mer, åtrån var för stor. -
Hon kända handen över magen, men inte så tydligt.. nu var det jämrans livstycket bara i vägen! Hon pausade kyssen igen och lutade sig tillbaka något medan hon såg ned på honom med ett leende.. nu ännu mer hungrig och kanske lite vilt.. även det fortfarande fanns en liten trevande nervös flamma så var den för svag för att stoppa de andra känslorna.
Hon såg ner och drog i läderremmen för att lösgöra rosettknuten snörningen. Båda händer började jobba på att lossa snörningen så livstycket inte skulle vara i vägen.
-
Riftan drog tillbaka handen lite när hon rätade på sig. Han mötte hennes blick med ett leende och betraktade henne. Han såg allt den där blicken, och det fick bara åtrån inom honom att växa. Han ville ha henne mer än han nånsin velat ha någon. Det skrämde honom, men han tänkte inte låta det sabba det nu. Han lät sina händer vila på hennes lår först när hon började snöra upp livstycket kring hennes kropp. Han log svagt och lät en hand lite retsamt, leta sig in under hennes kjol och smeka med fingertopparna över hennes varma hud på låret medans han såg på henne. Väntande med en hungrig blick.
-
Hon log lite ursäktande över tiden det tog.. det var en liten snabbpaus när hon kände fingrar på låret.. men sedan log hon ännu mer och drog av sig livstycket vilket gav hennes hår en ännu vildare yvighet. Med livstycket borta var de ett lager mindre från att vara hud mot hud… men han hade gett henne idéer nu.. henner händer sökte sig under hans skjorta och tillbaka upp över ryggen för att känna de där musklerna bättre.
-
Riftan betraktade henne och kunde inte låta bli att le när han märkte hur hon stannade upp av hans fingrar. Han log sen mer när han såg hennes vilda hår när livstycket var borta. Han tog ena handen och smekte bort lite av hennes hår så det hamnade bakom hennes axel, han lät sen fingertopparna på handen smeka lite nerför hennes överkropp, han stannade upp lite över hennes bröst och såg lurigt på henne när han märkte vart hennes händer försvann
” Vänta.. ” sa han och tog bort sina händer från hennes kropp när han kände hennes händer mot sin hud innan han greppade sin skjorta och drog av den och lät falla till golvet och såg på henne då han nu satt med bar överkropp och sökte upp hennes läppar med sina igen -
Miri bet sig i underläppen när han drog av sig skjortan… han hade ju lika detaljerade muskler på framsidan som på ryggen! hon var så distraherad att det kom ett överraskat litet pip när han började kyssas igen. Hon följde snart med och fortsatte kyssen. Under tiden vandrade hennes fingrar upp från hans mage till hans bröstmuskler.
Plötsligt pausade hon kyssen igen. Det var hennes tur. Hon tog tag i sin tunika och långsamt drog hon av även den.. hon lät den falla till golvet ovanpå hans skjorta och satt sedan kvar där, lika barbröstad som honom… hennes händer vilade på hans bringa och såg på honom med värme.. hungern var inte borta men det var något djupare där också.. en värme.
-
Riftan små skrattade mot hennes läppar när han hörde pipet och ryste lite när han kände hennes fingrar. Hon skulle göra honom galen snart kände han.
När hon pausade så såg han lite frågande på henne, och svalde när han såg vad hon gjorde.
” Wow… ” hans blick betraktade hennes kropp och han såg sen på hennes ansikte samtidigt som hans fingertoppar smekte lite över hennes mage och han släppte henne inte med blicken. Hon var så vacker… och så sexig och han kunde inte sluta se på henne. Han såg den där värmen, och kände hur han blev helt varm inom sig samtidigt som hungern efter henne var kraftig inom honom.
You must be logged in to reply to this topic.