Post has published by Purris
Viewing 20 posts - 221 through 240 (of 292 total)
  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    Hon sträckte sig för att pussa honom på pannan. “Sov nu, min prins.. dröm om mig… Jag kommer drömma om dig..”

    Sedan gosade hon med honom och slappnade av…

     

    vilken dag det hade varit..

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Riftan log svagt mot henne. När hon pratade om sömn, så kände han hur trött han var i kroppen. Hur han ens orkat ligga med henne förstod han inte då han var trött redan när han kommit hem, men han ångrade inget. Verkligen inget alls, kanske att han inte kysst henne redan imorse möjligen.
    ” Väck mig om det är nåt.. min prinsessa.. ” sa han
    Han kysste hennes panna mjukt när hon gosat in sig mot honom och drog det tunna täcket över deras kroppar.
    Han slöt sen ögonen och låg och små smekte fingrarna på hennes rygg medans hans andning sakta, blev allt tyngre.

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    Hon log och gosade viadre med ett “mmmm…” en stund innan det bara var lugn andning.. hon sov i sin älskades armar…

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Riftan log svagt när han hörde svaret långt borta och somnade med tunga, lugna andetag och höll henne nära, han hade ingen större plan på att släppa henne. Efter några timmars sömn så vände han sig om och la sig på rygg, men hade fortfarande en arm som höll om henne

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    Miri sov tungt.. men följde med i hans rullning och låg med huvudet på hans bröst. Det hade varit ett par intensiva dagar, hon behövde mycket vila.. hon andades djupt med ett behagligt leende.

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Först kring tidig morgon så började Riftan vakna lite, han sträckte på sig och kände nån intill, för nån sekund mindes han inte vem, men log när han såg henne där, fina Miri.. han smekte försiktigt handen över hennes kind och kysste hennes panna innan han försiktigt lirkade sig ifrån henne och smög ut för att dricka lite vatten i köket. Vid tanken på det som hänt så kunde han inte annat än le och vara glad.

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    Miri vaknade inte. Hon var i stort behov av sovmorgon. Även innan rånet härom natten hade hon varit på resande fot i flera dagar, hon behövde återhämta sig. Men hon låg där och utstrålade behag. Hon kramade om kudden och log i sömnen. Den luktade Riftan…

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Riftan gick in igen till henne men blev ståendes och bara såg på henne. Han log lätt. Hon var så fin.. så vacker.. Han kunde inte ta blicken från henne riktigt. Han funderade lite, innan han tog sina byxor och drog på sig och smög ut i köket igen och tog på skjortan, han smög sen ut för att kolla till Knox och ge honom mat och låta henne sova

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    Miri öppnade ögonen… Hon drog in ett andetag och log. Efter en liten stund satte hon sig upp 8cy såg sig omkring.

    Oj.. låg kläderna ivar i köket? Hon hörde rörelse där ute… Hon kunde väl inte vandra ut spritt språngamde naken? Han hade ju redan sett henne men… Det var ju… Speciellt.

    Hon ställde sig upp och tog på sig filten som en mantel ocy svepte in sig i den innan hon gick ut till huvudrummet och log mot Riftan. “God morgon.”

    Hon hade tänkt att låta vuxen och erfaren men det förstördes av hälsningen avslutades med ett fniss.

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Riftan hade just kommit in i köket igen. Medans hon sov passade han på att fylla på veden och log när han hörde hennes steg mot golvet och såg mot henne
    ” Godmorgon ” sa han
    Han såg hur hon stod där invirrad i filten och kunde inte låta bli att le mer och bli helt varm. Han reste sig upp och gick och la armarna om henne och drog in henne i sin famn
    ” Väckte jag dig? ” frågade han med en varm röst och gav hennes panna en mjuk kyss

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    Hon log och skakade på huvudet när han frågade om han väckt henne.

    “Jag sov som en stock.”

    Hon lutade in sig i kramen trots att hon inte kunde krama till, invirad i filten som hon var.

    Hon skrattade “Vad händer ens? Hur kan så här stora saker hända så fort?’

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Riftan såg ner på henne och log
    ” Va bra.. jag försökte vara så försiktig jag kunde så du fick den sömn du behövde ” sa han
    Han smekte sin hand över hennes rygg lite och la fingrarna under hennes haka så han kunde vinkla hennes ansikte mot sitt när hennes fråga kom, han log varmt mot henne
    ” Jag vet inte.. antar att när det känns rätt.. så händer det ” sa han
    Han såg in i hennes ögon innan han kysste henne ömt

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    Hon slöt ögonen och besvarade kyssen… Hon släppte den inte,  utan krängde sin armar fria från filten och slog dem om honom i en djup kram.

    Filten hängde nu bara uppe för att den kilades fast mellan deras kropp.. så när Miri skiftade vikten till ena höften för att lyfta ena benet och nå upp bättre föll filten till golvet.

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Riftan log mot hennes läppar och la handen som vilat under hennes haka emot hennes svank och fann den nakna huden under handen då filten fallit till golvet strax före. Han log lite mer och smekte den nakna, varma huden med sina fingrar och kände den där varma, pirrande galna känslan igen och hjärtat började slå mer. Hon påverkade honom så enormt, och så lätt också.

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    Hon kysste honom varmt och brydde sig inte om den tappade filten… Det kanske till och med hade varit avsiktligt att tappa den. Kanske, kanske inte. Men efter en stund lät hon hennes handleder vila på hans axlar och lutade sig tillbaka och flinade.

    “Kommer Lot vänta dig snart? Hur mycket tid har vi?”

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Riftan såg på henne lite och log svagt när hon avslutade deras kyssande
    ” Jag kan stanna här med dig idag om du vill det, annars är det ingen stress dit “

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    Hon lutade på huvudet.

    “Väntar de dig inte? Kommer deras verksamhet inte påverkas om du inte dyker upp?”

    Hon funderade en stund… “Men okej, om det inte är bråttom!” Hon gick plötsligt fram till eldstaden och började tände en brasa. “Men först… förlåt, det är en lite kylig morgon att vara naken… Ohh! Hämta skinnfällen! Den kan ligga framför elden!”

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Riftan såg på henne och höll en hand mellan hennes skuldror. Den andra la han mot hennes kind och skakade på huvudet
    ” Inte än iallafall, jag blev klar med leveransen igår, och dom tyckte jag förtjänade lite ledigt, om du inte vill ha iväg mig?”
    det sista sa han med en glimt i ögat.

    Han släppte henne och såg frågande efter henne, passade på att kolla in den nakna kroppen lite extra när hon rörde sig och log lite
    och hämtade fällen utan att protestera och la på golvet framför elden och såg mot henne

  • Rollspelare
    Member since: 03/11/2019

    Hon satt på knä framför eldstaden och blåste på den för att få igång lågorna… men hon flyttade på sig när han kom med fällen. Hon skrattade till, det var så underligt att vara så bekväm utan kläder med en pojke i närheten, det hade varit så otänkbart förut! Hon lade sig på fällen och kände efter hur bekvämt det skulle vara. Hon låg på sidan och log upp mot Riftan.

  • Rollspelare
    Member since: 28/04/2020

    Riftan såg på henne lite innan han la sig ner tätt bakom henne. Han la en hand mot hennes mage och såg mot elden. Han såg lite på hennes ansikte, det han kunde se, och små kysste henne vid axeln, sen halsen. Om hon inte ville fick hon be honom sluta.
    ” Du är så fin… ” mumlade han mot hennes axel

Viewing 20 posts - 221 through 240 (of 292 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Leave the field below empty!

A password will be emailed to you.